Ajattelin väsätä tässä talven mittaan uudet sivut. Nykyisellään käytän kuvat.fi -palvelua.
Mutta tekisi mieli tehdä ulkoasu oman mielen mukaan, lisäillä tekstiä, saada sivuille suht järkevä nimi ymym...
Eli mitä palvelua kannattaisi käyttää? Wordpress? Joku muu?
Kiitos.
Uudet kotisivut
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jos WordPressia käyttää, kannattaa asentaa se omaan webhotelliin, koska siinä voi itse viilailla ulkoasua maksutta.
Tuolta itse latasin, on hyvät asennusohjeet:
http://fi.wordpress.org/
Webhotelliksi suosittelen Suncomet.comia, joka on hinta-laatu -suhteeltaan aika kelpo. Palvelimet sijaitsevat Hollannissa, mutta ainakin omat sivuni (yhteensä viisi) toimivat siellä tarpeeksi nopeasti.
Blogiini laitan vain muutaman kuvan per viesti ja linkin koko kuvasarjaan, joka on Kuvat.fi:ssä.
Domain-nimi Joker.comista alle kympin (tosin suomalainen domain-tunnuskaan ei kai nykyään maksa paljon), webhotelli 2Gt Suncometissa 21 euroa ja Kuvat.fi 24 euroa, koko hoito yhteensä 55 euroa vuodessa, ei ole mielestäni paha hinta.
Niin ja voi Kuvat.fi-palveluunkin tehdä omat sivut, jos ei tarvitse muuta kuin html-tuen.
Webhotelliksi suosittelen Suncomet.comia, joka on hinta-laatu -suhteeltaan aika kelpo. Palvelimet sijaitsevat Hollannissa, mutta ainakin omat sivuni (yhteensä viisi) toimivat siellä tarpeeksi nopeasti.
Blogiini laitan vain muutaman kuvan per viesti ja linkin koko kuvasarjaan, joka on Kuvat.fi:ssä.
Domain-nimi Joker.comista alle kympin (tosin suomalainen domain-tunnuskaan ei kai nykyään maksa paljon), webhotelli 2Gt Suncometissa 21 euroa ja Kuvat.fi 24 euroa, koko hoito yhteensä 55 euroa vuodessa, ei ole mielestäni paha hinta.
Niin ja voi Kuvat.fi-palveluunkin tehdä omat sivut, jos ei tarvitse muuta kuin html-tuen.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
Sama setti käytössä, suncomet + wordpress. Rakensin aiemmin myös Joomla-saitin, joka tavallaan päihittää Wordpressin kaikessa, mutta toisaalta menee liiallisuuksiin ja on lopulta suht monimutkainen. Wordpressissä voi keskittyä enemmän olennaiseen kunhan alustan rajoitukset ei tule vastaan.grafia kirjoitti:Jos WordPressia käyttää, kannattaa asentaa se omaan webhotelliin, koska siinä voi itse viilailla ulkoasua maksutta.
-
- Viesti:
Jos ei tietoa ole flash leffan luonnista, niin tosiaan wordpress on aika kivuton vaihtoehto.
Itsellä sivut pystyssä:
Sivu - flash+html+xml
Blogi - wordpress
Riippuu mitä sivulta haet?
jos perussettii niin html+xml+js/css on aika hyvä kokoonpano.
Xml tiedostoja suosittelen, ainakin huomannut, että kuvien lisääminen helpottaa kummassi kun ei tarvitse paljoa koodailla
Itsellä sivut pystyssä:
Sivu - flash+html+xml
Blogi - wordpress
Riippuu mitä sivulta haet?
jos perussettii niin html+xml+js/css on aika hyvä kokoonpano.
Xml tiedostoja suosittelen, ainakin huomannut, että kuvien lisääminen helpottaa kummassi kun ei tarvitse paljoa koodailla