Hollannin liikkeet
-
Hollannin liikkeet
Tulee 5kk komennus Hollantiin ja tässä ajassa kerkee varmasti kierrellä liikkeitä. Onko suosituksia? Sen tiedän että CameraNu sijaitsee työpaikan lähellä, ~25km.
-
Re: Hollannin liikkeet
Ääni cameraNU:lle. ke maksoin ja linssi oli pe klo 15.00 mulla kotona.janma kirjoitti:Tulee 5kk komennus Hollantiin ja tässä ajassa kerkee varmasti kierrellä liikkeitä. Onko suosituksia? Sen tiedän että CameraNu sijaitsee työpaikan lähellä, ~25km.
-
-
Osku hyvä, älä viitsi olla niin yksioikoinen;)OskuK kirjoitti:Pojat kehuvat postitusvauhtia, vaikka sillä nimenomisella piirteellä ei nyt liene havaittavissa olevaa etua mihinkään kilpailijaan, jos meinaan aijotaan mennä ihan paikalle itse ;-]
Jos Suomalainen kameraharrastaja, ts. tai lue jonkun verran valveutunut ylipäätä tuolta ostaa, kertonee se hintatasosta, takuuasioista, varastosaldojen pitävyydestä toimitusnopeuksien ollessa ed.mainittuja jne.. eiks je!
-
No joo, ehkä he vain unohtivat, suomalaiseen tyyliin kuuluvasti?, kertoa ne tärkeät asiat ja mieleen ei tullut kuin turhat jutut ;-)ws66 kirjoitti:Osku hyvä, älä viitsi olla niin yksioikoinen;)OskuK kirjoitti:Pojat kehuvat postitusvauhtia, vaikka sillä nimenomisella piirteellä ei nyt liene havaittavissa olevaa etua mihinkään kilpailijaan, jos meinaan aijotaan mennä ihan paikalle itse ;-]
Jos suomalainen kameraharrastaja, ts. tai lue jonkun verran valveutunut ylipäätä tuolta ostaa, kertonee se hintatasosta, takuuasioista, varastosaldojen pitävyydestä toimitusnopeuksien ollessa ed.mainittuja jne.. eiks je!
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
kehut CameraNu:lle
Minä annan CameraNu:lle kyllä täydet pisteet. Vajaa kaksi vuotta sit tilasin järkkärisetin arvoltaan noin pari tonnia. Sähköpostiin vastattiin jopa puoli kymmenen aikaan lauantai iltanakin puolessa tunnissa. Ainoa asia josta antaisin noottia on keskeneräiset englanninkieliset nettisivut, osa teksteistä on flaamiksi osa englanniksi. Onneksi osaan vähän saksaa niin ymmärrän pitkälti flaamin kieltäkin luettuna.
-
-
Hyyvä. Kyllä tuossa ajassa ehtii varmaan saamaan vaikka maksakirroosin ;-)janma kirjoitti:Dodiin, paikan päällä ollaan. Ensi maanataina olisi tarkoitus suunnata CameraNu:hun töiden jälkeen. Allerkirjoituksen linkissä löytyy muuten kuvia reissusta tähän asti, loppujen lopuks tullut liian vähän otettua. Mutta onhan tässä 134 päivää vielä aikaa.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Eilen kävin, olihan sielä tavaraa ja oli mielenkiintoista nähdä Sigman 500-800mm f/2.8 livenä, aika hurjan kokoinen. Aika huonosti puhuivat englantia (ainakin tämä yksi), vaikka muuten maassa taso on loistava, mutta kyllä kuitenkin pärjättiin kommunikoinnissa.
Suuret ostoksetkin tuli tehtyä: Nikon DK-17M, eli suurentava etsinsovite. Muuta ei kertakaikkiaan tullut mieleen.
Suuret ostoksetkin tuli tehtyä: Nikon DK-17M, eli suurentava etsinsovite. Muuta ei kertakaikkiaan tullut mieleen.
-
-
1.) Mene cameranu.nl sivulletopsu- kirjoitti:Paljonko on postituskulut Cameranu:sta Suomeen, jos tilaan esim 2 linssiä (prime ja zoomi)? Tietääkö joku?
Kiitos älyttömästi etukäteen!
-Topias
2.) lisää ko tuotteet ostoskoriin
3.) siirry maksamaan
4.) valitse toimitusmaa
5.) lue hinta ruudulta
Eli täsmälleen samoin kuin missä tahansa muussakin verkkokaupassa.
Ja koska et itse jaksanut tehdä niin sanotaan nyt sitten että tod näk hinta on 25e
-
Em. lisäksi monessa verkkokaupassa asia on myös erikseen mainittuna jossakin kohdassa esim. asiakastuki, toimitusehdot/kulut, jne...kolmonen kirjoitti:1.) Mene cameranu.nl sivulletopsu- kirjoitti:Paljonko on postituskulut Cameranu:sta Suomeen, jos tilaan esim 2 linssiä (prime ja zoomi)? Tietääkö joku?
Kiitos älyttömästi etukäteen!
-Topias
2.) lisää ko tuotteet ostoskoriin
3.) siirry maksamaan
4.) valitse toimitusmaa
5.) lue hinta ruudulta
Eli täsmälleen samoin kuin missä tahansa muussakin verkkokaupassa.
Ja koska et itse jaksanut tehdä niin sanotaan nyt sitten että tod näk hinta on 25e
Näin on tilanne myös Cameranu:ssa:
https://www.cameranu.nl/en/content/544/ ... ontent4383