Fuji 602 ja Windows xp
Fuji 602 ja Windows xp
Kysyisin että miten tuo 602 ja xp toimivat yhdessä, eli tarvitaanko erillistä ajuri ohjelmaa vai riittääkö vain usb:n kytkeminen koneeseen?
Ja jos joutuu asentamaan ajurin xp:hen niin miten on sen toiminnan kanssa ( toimivatko keskenään ) ??
Ja jos joutuu asentamaan ajurin xp:hen niin miten on sen toiminnan kanssa ( toimivatko keskenään ) ??
-
- Viesti:
Mulla ei XP:n kanssa ole ollut ongelmia.
TWAIN ajuri pitää asentaa jos luet kuvat fujista kaapelilla. Ajurin saa www.fuji.fi:stä, ja ainakaan mulla ei ole ollut ongelmia.
TWAIN ajuri pitää asentaa jos luet kuvat fujista kaapelilla. Ajurin saa www.fuji.fi:stä, ja ainakaan mulla ei ole ollut ongelmia.
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
Mulla tuo yhdistelmä on toiminut hyvin yhdessä.
Tosin pääsääntöisesti tulee käytettyä ulkopuolista cf lukijaa mutta tuota SM korttia tulee tyhjenneltyä kaapelin välityksellä suoraan kamerasta.
Uteliaisuuttani kyselen että onko 602:seen saatavana firmware päivityksiä?
Itselläni näyttää olevan versio 1.00
Tosin pääsääntöisesti tulee käytettyä ulkopuolista cf lukijaa mutta tuota SM korttia tulee tyhjenneltyä kaapelin välityksellä suoraan kamerasta.
Uteliaisuuttani kyselen että onko 602:seen saatavana firmware päivityksiä?
Itselläni näyttää olevan versio 1.00
www.Technikdirekt.de oli tuo paikka josta sen tilasin.
Fuji 602 +1Gt microdrive: 749 Euroa
Ansmann powerline 4 ( pikalaturi jossa purkaus ja ylläpito toiminnot) : 46 Euroa
Ansmann akut 4kpl 2200mAh : 18 Euroa
Yhteensä 813 Euroa...
... oli mielestäni ihan hyvä hankinta niin laadullisesti kuin hinnaltaan!
Fuji 602 +1Gt microdrive: 749 Euroa
Ansmann powerline 4 ( pikalaturi jossa purkaus ja ylläpito toiminnot) : 46 Euroa
Ansmann akut 4kpl 2200mAh : 18 Euroa
Yhteensä 813 Euroa...
... oli mielestäni ihan hyvä hankinta niin laadullisesti kuin hinnaltaan!