Musta

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
Jagster
Viesti:

Musta

Viesti Kirjoittaja Jagster »

Mitä eroa on black editionilla ja tavallisella? Eli onko värillä väliä?

-Jakke
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mahei74

Viesti Kirjoittaja mahei74 »

Black Editionissa taitaa tulla lisäakkukahva mukana. Teknisesti ihan sama kamera, hopeinen vaan on hienompi :)
Marko

Jos mikään ei toimi, lue käyttöohje - jos mikään ei vieläkään toimi, hae isompi vasara
Seppo K

Viesti Kirjoittaja Seppo K »

Perusmali (hopeinen) muovirungolla ja musta on taas varustettu magnesiumrungolla, siis on tukevamman oloinen.

Siinä lienee mukana myös akkukahva.
^Nanook^
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ^Nanook^ »

Niin ja joissakin black-malleissa on se parempi USM-objektiivi... Vai pitäisikö sanoa, että toimittaja on valinnut sen normaali kittiputken sijaan.
JupJup

Viesti Kirjoittaja JupJup »

Onko siinä mustassa mallissa tosiaan magnesiumrunko? Minä olen saanut käsityksen että se olisi vain mustaa muovia, eli erotuksena väri, usm kittiputki ja akkukahvan mukaantulo.
Seppo K

JupJup kirjoitti:Onko siinä mustassa mallissa tosiaan magnesiumrunko? Minä olen saanut käsityksen että se olisi vain mustaa muovia, eli erotuksena väri, usm kittiputki ja akkukahvan mukaantulo.
Tuosta mgnesiumrungosta en mene takuuseen, luin tämän eräältä toiselta foorumilta. Tuntuisi, että se nostaisi enemmän hintaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0004977190
-juri

Viesti Kirjoittaja -juri »

en kyllä oikein usko että olisivat viitsineet väsätä magnesiumrunkoa tuohon mustaan malliin. taitaa olla psykofysiologinen harha tuo kameran isompi paino tuolla suomi24 foorumin kaverilla...

-juri
"Whether you think you can or think you can't, you are right." - Henry Ford
jsm

Viesti Kirjoittaja jsm »

Painoksikin ilmoittavat saman kuin hopeiselle
yaksu

Viesti Kirjoittaja yaksu »

Saako tätä mustaa kittipakettia suomesta, suomenkielisellä manuaalilla?
joonal

Viesti Kirjoittaja joonal »

siinä mitään magnesiumrunkoa ole...
ExC

Viesti Kirjoittaja ExC »

yaksu kirjoitti:Saako tätä mustaa kittipakettia suomesta, suomenkielisellä manuaalilla?
Joo, mielestäni ainakin täällä Kuopiossa sellainen oli Fotokellarin näyteikkunassa. Kannattaa toki kysyä tuleeko se USMin kanssa, sillä halvimmat toimittajat voivat tehdä huomaamatta vaihtokaupat.

Tässä verkkokauppa (ei puhuta USMista mitään)
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=10877
PAP

Viesti Kirjoittaja PAP »

Seppo K kirjoitti:Perusmali (hopeinen) muovirungolla ja musta on taas varustettu magnesiumrungolla, siis on tukevamman oloinen.

Siinä lienee mukana myös akkukahva.
Ainoa ero on väri. musta malli julkaistiin syyskuussa Saksassa, tiedustelin asiaa silloin Suomen Canonin edustajalta joka vahvisti että ainoa todellinen ero on väri.

mistälie magnesium tähän repäisty?
yaksu

Viesti Kirjoittaja yaksu »

ExC kirjoitti:
yaksu kirjoitti:Saako tätä mustaa kittipakettia suomesta, suomenkielisellä manuaalilla?
Joo, mielestäni ainakin täällä Kuopiossa sellainen oli Fotokellarin näyteikkunassa. Kannattaa toki kysyä tuleeko se USMin kanssa, sillä halvimmat toimittajat voivat tehdä huomaamatta vaihtokaupat.

Tässä verkkokauppa (ei puhuta USMista mitään)
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=10877
Kiitoksia tiedosta. Sattumalta minulla on asiaa Kuopioon lähipäivinä, missäs tämä Fotokellari sijaitsee?
Seppo K

Lähinnä musta väri on vaan höpöhöpö -rahastuskokeilu. Videokamerapuolella valitsee sama käytäntö: myydään rinnakkaismallia mustana ja kameran nimeen lisätty lyhenne Pro...ja kauppa käy.
Mustaan väriin näyttää siis liityvän tiettyjä mielleyhtymiä. Se antaa tunteen, että omistaa ammattilaitteen. Joka siitä haluaa maksaa lisää, on hänen asiansa.
PAP

Viesti Kirjoittaja PAP »

Seppo K kirjoitti: Mustaan väriin näyttää siis liityvän tiettyjä mielleyhtymiä. Se antaa tunteen, että omistaa ammattilaitteen. Joka siitä haluaa maksaa lisää, on hänen asiansa.
hintaeroahan näillä ei ole.
mahei74

Viesti Kirjoittaja mahei74 »

Hopeakuula on hienompi :)
Marko

Jos mikään ei toimi, lue käyttöohje - jos mikään ei vieläkään toimi, hae isompi vasara
p00xpat

Viesti Kirjoittaja p00xpat »

Eikös noissa nyt pitäny olla molemmissa metalli runko, mutta kuoret on muovia. Minustä tästä on jauhettu jo monet kerrat.
ExC

Viesti Kirjoittaja ExC »

yaksu kirjoitti: Kiitoksia tiedosta. Sattumalta minulla on asiaa Kuopioon lähipäivinä, missäs tämä Fotokellari sijaitsee?
Kauppakatu 32, H-talo. Joka on torin kulmassa.

Alla linkki karttaopastukseen (ei toimi ainakaan minun Firefoxilla, mutta IEllä kyllä)
kartta
ihanpihall

Viesti Kirjoittaja ihanpihall »

muovikuoret juu.
Itse tuollaisen laitoin ja siinä on tosiaan pystyakku kahva mukana sekä ainakin tuossa omassa on USM kittiputki.
VilleJ

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Mustan ostavat ne, jotka haluaa päteä kamerallaan - tavallisen ne, jotka pätevät kuvillaan ;)
Vastaa Viestiin