Mikä softa kuvien siirtoon S400 --> tietokone?
-
Mikä softa kuvien siirtoon S400 --> tietokone?
Eli mitä ohjelmaa käytätte kuvien siirtoon Ixus 400 -kamerasta koneelle? Vai käytättekö mitään? Mukana tullut ZoomBrowser vaikuttaa erittäin heikolta kapistukselta tuohon tehtävään ja BreezeSysin Downloaderia en saanut ko. kameran kanssa toimimaan...
-
Katsoppa mitä pitää sieltä Canonin mukana tulleista kopioida BreezeSystemin hakemistoihin, jotta toimisi:
http://www.breezebrowser.com/10dS50/index.html
http://www.breezebrowser.com/10dS50/index.html
-
- Viesti:
-
Ööö.. Mihinkä erityisesti et ole ollut Zoombrowserissa tyytyväinen, noin niinkuin kuvien siirtoa ajatellen? Mulla ei ole muista ohjelmista kokemusta, joten vaikea tietää mitä kaikkea muilla voisi tehdä.
Milläs ohjelmalla katselette kuvia? Zoombrowser taitaa olla ainut (tai ainakaan muilla en ole toimintoa löytänyt) jolla kuvaustiedot (suljinaika, valotus jne.) saa näkyviin. Muttei silläkään slide shown aikana. Irfan viewiä olen käyttänyt myös, ja muuten tuntuu olevan ihan pätevä muttei sillä saa toistettua videoita eikä myöskään em. kuvaustietoja.
XP:n kuvien ja faksin esikatselukin on pelkkään katseluun kohtalainen, muttei sillä muuta sitten pystykkään tekemään.
Milläs ohjelmalla katselette kuvia? Zoombrowser taitaa olla ainut (tai ainakaan muilla en ole toimintoa löytänyt) jolla kuvaustiedot (suljinaika, valotus jne.) saa näkyviin. Muttei silläkään slide shown aikana. Irfan viewiä olen käyttänyt myös, ja muuten tuntuu olevan ihan pätevä muttei sillä saa toistettua videoita eikä myöskään em. kuvaustietoja.
XP:n kuvien ja faksin esikatselukin on pelkkään katseluun kohtalainen, muttei sillä muuta sitten pystykkään tekemään.
-IXUS 400-
-
Siirtelyä...
Näistä kuvien siirto ohjelmista, mahtaisko olla tarjolla jotain siirtämiseen tarkoitettua ilmaista ohjelmaa joka kuitenkin siirron yhteydesssä osaisi tehdä kansion ja nimetä kuvat haluttujen kriteerien mukaan?
-