Aika mielenkiintosta touhua esim. sb-600 maksaa nyt saman mitä sb-700 viime viikolla. Siitä on hyvä antaa sitte 10% alennusta.Avokid kirjoitti:Rajalassa -10% alennus vain tämän päivän.
Hintavinkit
-
Kyllä tuolla noita muutamia hyviä tarjouksia oli. Mutta ymmärrän kyllä pointtisi.Juppe_85 kirjoitti:Aika mielenkiintosta touhua esim. sb-600 maksaa nyt saman mitä sb-700 viime viikolla. Siitä on hyvä antaa sitte 10% alennusta.Avokid kirjoitti:Rajalassa -10% alennus vain tämän päivän.
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
nikon1stories.blogspot.fi
-
Persaukiselle ei ole koskaan tarpeeksi hyviä tarjouksia... ;)Avokid kirjoitti:Kyllä tuolla noita muutamia hyviä tarjouksia oli. Mutta ymmärrän kyllä pointtisi.Juppe_85 kirjoitti:Aika mielenkiintosta touhua esim. sb-600 maksaa nyt saman mitä sb-700 viime viikolla. Siitä on hyvä antaa sitte 10% alennusta.Avokid kirjoitti:Rajalassa -10% alennus vain tämän päivän.
-
-
Re: D7000
Mitä itse katsoin niin 1099esubpixel kirjoitti:D7000:n saisi tänään Rahalasta alle tonnilla...pahus kun tuli jo ostettua toi D90...
http://www.rajalacamera.fi/PublishedSer ... =39VBA290E
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Re: D7000
Siis sillä vain tänään voimassaolevalla 10%:n alennuksella: 1099 - 10% = 989 €OskuK kirjoitti:Mitä itse katsoin niin 1099esubpixel kirjoitti:D7000:n saisi tänään Rahalasta alle tonnilla...pahus kun tuli jo ostettua toi D90...
http://www.rajalacamera.fi/PublishedSer ... =39VBA290E
-
Onpa nolo toteutus Rajala PROwebSTOREssa, kun ei voi valita noutopaikaksi kuin Helsingin tai Turun myymälöitä.
12 € postikulujen jälkeen olisi saanut SB-700 salamasta vielä 16,9 € alennusta.
Periaatteen vuoksi jäi nyt tilaus tekemättä. Olisin voinut noutaa 15 km päästä Porin ProShopista, mutta ei. Huomenna jos menisi kysymään, hinta minun tuurillani tuo norm. 325 €, sillä prowebstore-nettikaupan hinnat eivät aikaisemman kokemuksen mukaan aina päde itse proshopin hintoihin. Postin palveluja en pakettikuljetuksiin käytä enää.
Turhaan rekisteröidyin :(
12 € postikulujen jälkeen olisi saanut SB-700 salamasta vielä 16,9 € alennusta.
Periaatteen vuoksi jäi nyt tilaus tekemättä. Olisin voinut noutaa 15 km päästä Porin ProShopista, mutta ei. Huomenna jos menisi kysymään, hinta minun tuurillani tuo norm. 325 €, sillä prowebstore-nettikaupan hinnat eivät aikaisemman kokemuksen mukaan aina päde itse proshopin hintoihin. Postin palveluja en pakettikuljetuksiin käytä enää.
Turhaan rekisteröidyin :(
-
En tarkoita erikseen minkään liikkeen toimittamia paketteja.akikorh kirjoitti:Saanen kysyä, että mikset? (Eikä yhtään OT.)nFaros kirjoitti:Onpa nolo toteutus Rajala PROwebSTOREssa, kun ei voi ...Postin palveluja en pakettikuljetuksiin käytä enää.
...
Tarkennan tuohon aikaisempaan kommenttiini sen verran, että "ei-niin-arvokkaita" paketteja lähetän, jos joku minulta jotain tarvitsee ja haluaa välttämättä postipakettina.
Esimerkkinä vaikkapa se, että jos sattuu tekemään tilauksen ja ainoana maksuvaihtoehtona on ollut postiennakko ei paikallisessa postissa käy viimeisimmän tiedon mukaan kuin käteinen. Saattaa olla, että oravannahat tai ruplat käy myös (vitsivitsi). Aina ei ole isompia summia käteistä mukana ja lähin pankkiautomaatti kaukana eri suunnassa.
Tapauskohtaisesti hidas toimitus verrattuna matkahuoltoon(minun tapauksessani lähes poikkeuksetta). Jostain syystä en saa verkkokauppa.comia lukuunottamatta tekstiviestillä ilmoitusta paketin saapumisesta. Jos ei päivystä tietokoneen äärellä, tuhrautuu toimitusaikaan 1-2 päivää lisää, riippuen ehtiikö samana päivänä ilmoituslapun saatuan hakemaan paketin. Toisen harrastukseni laatu sellainen, että mahd. paketit saatava nopeasti suuntaan tai toiseen.
Naulana arkkuun sen enemäpää yksityiskohtiin menemättä erään lähettämäni paketin eksyminen eri valtioon, jonka johdosta suuret tappiot minulle (k€ luokkaa mahdollisesti).
Offtopicikin sijaan kerrottakoon, että topshotissa mielestäni edukas
Nikkor AF-S 18-105mm f/3.5-5.6G DX ED VR Tarjouksessa: 179.00 €
http://www.topshot.fi/product_info.php? ... 5aab389303
-
- Viesti:
Hö, vaika lasia en diggaa... mutta tuohon hintaan voisin jo tykätä :)nFaros kirjoitti:En tarkoita erikseen minkään liikkeen toimittamia paketteja.akikorh kirjoitti:Saanen kysyä, että mikset? (Eikä yhtään OT.)nFaros kirjoitti:Onpa nolo toteutus Rajala PROwebSTOREssa, kun ei voi ...Postin palveluja en pakettikuljetuksiin käytä enää.
...
Tarkennan tuohon aikaisempaan kommenttiini sen verran, että "ei-niin-arvokkaita" paketteja lähetän, jos joku minulta jotain tarvitsee ja haluaa välttämättä postipakettina.
Esimerkkinä vaikkapa se, että jos sattuu tekemään tilauksen ja ainoana maksuvaihtoehtona on ollut postiennakko ei paikallisessa postissa käy viimeisimmän tiedon mukaan kuin käteinen. Saattaa olla, että oravannahat tai ruplat käy myös (vitsivitsi). Aina ei ole isompia summia käteistä mukana ja lähin pankkiautomaatti kaukana eri suunnassa.
Tapauskohtaisesti hidas toimitus verrattuna matkahuoltoon(minun tapauksessani lähes poikkeuksetta). Jostain syystä en saa verkkokauppa.comia lukuunottamatta tekstiviestillä ilmoitusta paketin saapumisesta. Jos ei päivystä tietokoneen äärellä, tuhrautuu toimitusaikaan 1-2 päivää lisää, riippuen ehtiikö samana päivänä ilmoituslapun saatuan hakemaan paketin. Toisen harrastukseni laatu sellainen, että mahd. paketit saatava nopeasti suuntaan tai toiseen.
Naulana arkkuun sen enemäpää yksityiskohtiin menemättä erään lähettämäni paketin eksyminen eri valtioon, jonka johdosta suuret tappiot minulle (k€ luokkaa mahdollisesti).
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
Ihan hyvä se on, jos halvalla saa ;-)jperala kirjoitti:Hö, vaika lasia en diggaa... mutta tuohon hintaan voisin jo tykätä :)nFaros kirjoitti:En tarkoita erikseen minkään liikkeen toimittamia paketteja.akikorh kirjoitti: Saanen kysyä, että mikset? (Eikä yhtään OT.)
-
Nikon d300s ale 1000e
Rajalsta ja Verkkokaupasta..
ei paha, cameranu:sta on viel 1200e (plus minus)..
ei paha, cameranu:sta on viel 1200e (plus minus)..