pulassa ilman USB:tä
-
pulassa ilman USB:tä
Olen tilapäisesti kesän sellaisen tietokoneen äärellä jossa ei ole USB-porttia. Onko kamera mahdollista saada jotain adaptereja jotka kävisivät esim com-porttiin tai printteriporttiin? Alkaa nääs muistikortti täyttyä uhkaavasti.
-
- Viesti:
Re: pulassa ilman USB:tä
Mulla olis yks ylimääräinen sarjaporttiin kytkettävä CF-kortinlukija. voisin siitä luopuakkin pientä korvausta vastaan.Vee3 kirjoitti:Olen tilapäisesti kesän sellaisen tietokoneen äärellä jossa ei ole USB-porttia. Onko kamera mahdollista saada jotain adaptereja jotka kävisivät esim com-porttiin tai printteriporttiin? Alkaa nääs muistikortti täyttyä uhkaavasti.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
- Viesti:
Jos kyseessä on kannettava, niin PCMCIA (eli PC-Card) lukijoita saa n. €15 hintaan.
Saa mm. www.telefoto.fi.
Saa mm. www.telefoto.fi.
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
UBS 2.0 kortti, kun koneessa ei ole usb liitäntää
Jos vain koneessa on laajennuspaikkoja, niin kannettavaan kortinlukia tai kotikoneeseen hankitaan uusi USB2 tuella usb portteja kortti.
USB 2.0 portti maksaa esim. 16 euroa. Niin kohta on koneessa 2.. tai 4 kpl usb portteja.
Ja NT koneeseen tuota ei kannata hankkia!
USB 2.0 portti maksaa esim. 16 euroa. Niin kohta on koneessa 2.. tai 4 kpl usb portteja.
Ja NT koneeseen tuota ei kannata hankkia!
T:mo
-
Kone jota käytän ei kyllä ole kannettava vaan ihan perus 166Mhz loota. Kävisiköhän kortinlukijasi siihen? Koneen takana näyttää olevan sellainen printteriportin kokoinen tyhjä portti.Hannu KH kirjoitti: Mulla olis yks ylimääräinen sarjaporttiin kytkettävä CF-kortinlukija. voisin siitä luopuakkin pientä korvausta vastaan.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Se mun vanha konekin on 166:nen ja korjauksena juttuuni, se tulee printteriporttiin, siinä on haaroitusjohto jolla lukijan ja printterin saa yhtäaikaa koneeseen kiinni. Hintaa pitäis vähän miettiä, mutta paljon se varmaan ei olisi.Vee3 kirjoitti: Kone jota käytän ei kyllä ole kannettava vaan ihan perus 166Mhz loota. Kävisiköhän kortinlukijasi siihen? Koneen takana näyttää olevan sellainen printteriportin kokoinen tyhjä portti.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.