fuji a303 ja a310 erot?
-
Onpa harmillista ettei kameraa nähtävästikään sitten saanut juhannukseksi. Vielä on onneksi muutama arkipäivä ennen juhannusta.
Eli 6.6 tilattu Fujin A 310 Technikdirektiltä, tilausvahvistus tuli 10.6. Onko kenelläkään ensi käden tietoa, onko firmalta/valmistajalta kamerat loppuneet vai mikä on kun kestää niin kauan?
Eli 6.6 tilattu Fujin A 310 Technikdirektiltä, tilausvahvistus tuli 10.6. Onko kenelläkään ensi käden tietoa, onko firmalta/valmistajalta kamerat loppuneet vai mikä on kun kestää niin kauan?
-
voi olla aika lopussa. Mulle se on jo tullut.Armand kirjoitti:Onpa harmillista ettei kameraa nähtävästikään sitten saanut juhannukseksi. Vielä on onneksi muutama arkipäivä ennen juhannusta.
Ja Technikdirekt ei näyttäisi enää lähettävän postiennakolla Suomeen. Saa nähdä jaksavatko enää edes lähettää kameraasi, vaikka luulisi kyllä.
-
Hmm. Onkohan tapauksessani merkitystä, meinaan tuota postiennakkoa, sillä visalla tilasin? Hermot kyllä menee jos ne siellä saksan puolella päättäsivätkin, että eivät kameraa lähettäisi, sillä olen jo toista viikkoa sormet hiestä märkänä odottanut kameraa!
Miten muuten, onko kamera vaikuttanut asialliselta peliltä? En ole löytänyt vielä arvostelua kyseisestä kamerasta, joten vähän sellainen fiilis, että "sikaa säkissä" ostamassa, vaikka luulisi kameran tyydyttävän minun aloittelijan kuvaustarpeeni.
Miten muuten, onko kamera vaikuttanut asialliselta peliltä? En ole löytänyt vielä arvostelua kyseisestä kamerasta, joten vähän sellainen fiilis, että "sikaa säkissä" ostamassa, vaikka luulisi kameran tyydyttävän minun aloittelijan kuvaustarpeeni.
-
Viikon räpsimisen perusteella tuntuu ihan näppärältä laitteelta. Mukana tulee pelkkä saksankielinen manuaali, mutta netistä löytyy jo englanninkielinenkin. Akuthan siihen joutuu kyllä hommaamaan, mukana tulleet patterit hyytyivät siinä alkutestailussa. Ainakin minulle vastailivat nopeasti sähköpostiin, että eiköhän se siitä etene!
-
Jep.
Olin tosissaan yhteydes mailin välityksellä Technikdirektiin. Kamera oli tänään lähtenyt Suomea kohti. Eli viikon päästä saan sen hyppysiini. Huomasin itse vasta tänään, että netistä sai tän 310:n manuaalin englanninkielisenä. Ihan onnesta sekasin luin sen heti kaksi kertaa läpi! Akut+laturi on jo hommattu ja pikkunen kamerapussukkakin. Jep, mitähän tekemistä sitä keksis viikoksi, sillä tunnetusti odottavan aika on hidas .)
Ai niin - turvallista juhannusta kaikille!
Olin tosissaan yhteydes mailin välityksellä Technikdirektiin. Kamera oli tänään lähtenyt Suomea kohti. Eli viikon päästä saan sen hyppysiini. Huomasin itse vasta tänään, että netistä sai tän 310:n manuaalin englanninkielisenä. Ihan onnesta sekasin luin sen heti kaksi kertaa läpi! Akut+laturi on jo hommattu ja pikkunen kamerapussukkakin. Jep, mitähän tekemistä sitä keksis viikoksi, sillä tunnetusti odottavan aika on hidas .)
Ai niin - turvallista juhannusta kaikille!