A70 Saatavuus

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
HanskiS

Viesti Kirjoittaja HanskiS »

Ville Neva kirjoitti:Ei prkl!

Kysyin verkkokaupalta milloin voisin odotella kameran + tarvikkeet.
No, kamera on jo varattuna mulle, mutta Lenmarin akkulaturijuttu ei.
Ei tule todennäköisemmine ennen juhanusta.. Vasta joskus heinäkuussa tulossa: Liekkö kerkiää edes ilosaarirockiin!!

Kyllä harmittaa. Pitäisiköhän perua tuo akkujuttu ja tilata jostain muulata sitten tuo?
Ei sulle kelpais HAMAn laturi ja 2000mAh akut??? Anttilassa lienee vielä tarjouksessa. Itse meinasin mennä hakee tällä viikolla laturin ja pari kierrosta akkuja.
Canon 300D kitt
+ Sigma Ef-500 DG Super
+ Sigma AF 28-105mm / f2,8-4 ASP
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
fugu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fugu »

Itse satuin löytämään (ainut ks.liikkeessä) A70 kuopiosta, foto-julkuselta (vai mikä liike se nyt onkaan ns."keilatalossa")

Maksoi pelkkä kamera 445e

koko paketti (kamera,128mb kortti,fujin akkulaturi ja ladattavat patterit) maksoi n.520e

Mutta kiven alla tuntuu A70 oleva...
Pietro

Viesti Kirjoittaja Pietro »

itse tilasin Powershottini mallia A70 carstereocomponents.de:sta,kyseinen kameroiden kuningas oli myös sakemanneilta loppunut varastosta,joten viikon verran "ekstraa" jouduin odottelemaan...nyt on kuitenkin kamera saapunut onnellisesti uudelle omistajalleen.Hintaa kertyi 349 e +toimituskulut 22,99e eli yht.371,99e

lisäksi 256 mb:n Sandiskin muistikortti Expertiltä 75e,Haman säilytyspussi Anttilasta 5e ja Vartan akut (1700mAh)+laturi(mallia älykäs,latausaika 1h)-setti 49,9e.Koko potille kertyi siis hintaa n. 500e....täytyy kyllä todeta että hyvä kamera tuli hankittua.
Vastaa Viestiin