G3 Saksasta
-
G3 Saksasta
No tulipa tilattua moinen. Nyt kiinnostaisi miltä sivulta voin seurata lähetyksen kulkua. Suomen postin jo löysin, mutta ilmeissesti näkyy vain kotimaan kulkureitit. Jos jollakulla on asiasta kokemusperäistä tietoa seurantaosoitteista ja niiden toimivuudesta niin sen voisi mielestäni lisätä linkit sivustolle.
-
- Site Admin
- Viesti:
Itse en onnistunut löytämään TD:n lähettämää seurantanumeroa Saksan postin seurannasta, kuten uutisten puolella kerroin 6.6.2003. Sama ongelma on ollut monella muullakin. Vain yhden kerran olen lukenut, että seurantanumerolla olisi päässyt kiinni Saksassa olevaan lähetykseen.
http://www.deutschepost.de/ ja kielenhän voin vaihtaa englanniksi (joka sitten vähän myöhemmin vaihtuu taas saksaksi).
http://www.deutschepost.de/ ja kielenhän voin vaihtaa englanniksi (joka sitten vähän myöhemmin vaihtuu taas saksaksi).
-
Jaa?
Minä kun tilasin viime jouluna TD:ltä (oletan että puhutte TechnikDirektistä) kuulokkeet, niin kyllä ne vain Suomen Postin lähetystenseurannassa näkyi. Ei heti niiden lähdettyä, mutta sen jälkeen kun paketti oli saapunut Helsinkiin ja siitä edespäin.
Minä kun tilasin viime jouluna TD:ltä (oletan että puhutte TechnikDirektistä) kuulokkeet, niin kyllä ne vain Suomen Postin lähetystenseurannassa näkyi. Ei heti niiden lähdettyä, mutta sen jälkeen kun paketti oli saapunut Helsinkiin ja siitä edespäin.
Viimeksi muokannut Xaeron, Maalis 05, 2013 15 : 36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Juu kyllä sen Suomen postin seurannasta näkee kun tavara on saapunut Suomeen asti. Kyseessä onkin seuranta ennen tuota Suomeen saapumista.Xaeron kirjoitti:Minä kun tilasin viime jouluna TD:ltä (oletan että puhutte TechnikDirektistä) kuulokkeet, niin kyllä ne vain Suomen Postin lähetystenseurannassa näkyi. Ei heti niiden lähdettyä, mutta sen jälkeen kun paketti oli saapunut Helsinkiin ja siitä edespäin.
Itsekin kokeilin kaikki mahdolliset Saksan postin, german parcelin, DHL, Danzas jne enkä saanut mistään mitään ulos DT:n antamalla koodilla. Paketin seurantakoodikaan ei vastannut minkään noiden firmojen seurantakoodin formaattia.
Vasta Suomen postin seurannasta näkyi sitten edellisenä iltana ennen paketin saapumista.
-
"Ihre Sendung mit der Sendungsnummer xxxxxxxxxxxx wurde am 13.06.2003 an das Internationale Briefzentrum zur Weiterbeförderung ins Ausland übergeben."
Oheinen ilmoitus näkyi tänään maanantaina eli perjantaina mennyt Saksan postin käsiin. Ei ainakaan mikään online-palvelu....
Saas nähdä koska on Suomen postin sivuilla.
Oheinen ilmoitus näkyi tänään maanantaina eli perjantaina mennyt Saksan postin käsiin. Ei ainakaan mikään online-palvelu....
Saas nähdä koska on Suomen postin sivuilla.