DIY softbox versio 1.0

Kaikenlaiset DIY-projektit, rakentelut jne. ***Uusi*** 12.1.2008
Traipod

DIY softbox versio 1.0

Viesti Kirjoittaja Traipod »

Tuollainen tuli sadepäivän ratoksi kyhättyä.
Rumahan se on ku perhana mutta tuntuu toimivan. Seuraavaksi pitää väsätä kauniimpi versio.

Ainekset:
- pahvilaatikko
- teippiä
- peilipintaista, liimapinnalla varustettua kalvoa
- Bauhausin remonttisuojamuovia (diffuusorina)
- muutama pyykkipoika ja klipsi
M.Tolonen & E-3
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Neon Valo

Viesti Kirjoittaja Neon Valo »

Joo, Minä oon tässä parin harrastusvuoden aikana tullu siihen tulokseen, että oli se sitten mikä tahasa loota jossa on sisällä vähnki heijastavaa pintaa ja valon edessä jonkinlaista läpikuultavaa materiaalia niin se pehmentää valoa melko paljon.

Noita jaksaa aikansa itse värkkäillä kunnes sitten alkaa nurkat täyttymään boxeista jotka on kohtalaisen isoja eivätkä mene pienempään kasaan ;)

Mutta mikäpä siinä jos härveli kerran toimii niin antaa vaan paukkua ;)

Tässä tein muutamasta metallivanteesta kokoontaittuvan heijastimen jonka sai laitettua pussiin jonka toinen puoli oli hopea ja toinen kultainen ja itse vanteessa oli sitten valkoinen siuhkuverho diffuusorina, heijastimen halk. oli 80cm ja hintaa sille tuli 30e kunnes tuttuni oli ostanut kiinasta 5. osaisen samantapaisen heijastimen jonka koko oli 105cm hintaan 7€ !
jujosaar

Viesti Kirjoittaja jujosaar »

Juu, itsekin nykyään ennen projektin aloittamista selaan tiiviisti ebayn ja muut "kiinasivut" läpi. Esim. heijastimia sun muuta pikkusälää ei ainakaan rahallisen säästön nimissä kannata alkaa väsäämään enää nykyään.
Tämä on aikuisten foorumi.
Vastaa Viestiin