Poistopainike hajosi
-
Poistopainike hajosi
Noin vuoden käytössä olleesta 300D:stä hajosi tänään cf-kortin poistopainike. Sain kortin normaalisti kamerasta pois, mutta takaisin laitto ei enää onnistunut. Yksinkertaisesti kortit eivät painu riittävän alas.
Onko muilla vastaavaa vikaa ilmennyt?
Onko muilla vastaavaa vikaa ilmennyt?
-
-
- Site Admin
- Viesti:
Kannattaa katsoa tarkkaan ne pinnit, jos joku olisi taittunut. Voit lukea Canon G2:n taittuneen pinnin korjauskokemuksia http://www.digicamera.net/dnews03/dnews_1103.htm
ja 15.11.2003 + 18.11.2003
sekä
http://www.digicamera.net/dnews03/dnews_1203.htm 12.12.2003
ja 15.11.2003 + 18.11.2003
sekä
http://www.digicamera.net/dnews03/dnews_1203.htm 12.12.2003
-
Uskon, että Canon ottaa korjauksen omaan piikkiinsä. Itse sain just yhdeltä ihanalta tämän palstan ihmiselta hyvän vinkin, että Canon saattaa maksaa noin 500 e korjauksen yhteen putkeeni ja parilla puhelulla hoitui. Lupasivat korjata, vaikka takuu oli päättynyt heinäkuussa.kohan kirjoitti: Onhan nyt oletettavaa että kamerasta saa muistikortin pois ja takaisin vielä vuoden käytön jälkeenkin.
-
Aina kannattaa yrittää. Vähitellen täälläkin mennään saman tyylliseen systeemiin kuin mitä jenkkilässä tuotevastuun osalta.fangio kirjoitti:Uskon, että Canon ottaa korjauksen omaan piikkiinsä. Itse sain just yhdeltä ihanalta tämän palstan ihmiselta hyvän vinkin, että Canon saattaa maksaa noin 500 e korjauksen yhteen putkeeni ja parilla puhelulla hoitui. Lupasivat korjata, vaikka takuu oli päättynyt heinäkuussa.kohan kirjoitti: Onhan nyt oletettavaa että kamerasta saa muistikortin pois ja takaisin vielä vuoden käytön jälkeenkin.
-
Ihmeellinen juttu kaiken kaikkiaan. Kävin tänään Helsingissä JAS-tekniikassa kennon pudistuksessa, joten vika tuli tutkittua samalla. Korttitilan pohjalta, kulmasta löytyi pieni ruuvi! Se esti kortin takaisin painamisen. Mysteeri on, mistä ruuvi on kotoisin. Minä en naisena ruuveja kameralaukussani kanna, joten ruuvin täytynee olla peräisin kameran sisältä. Eivät osanneet JAS-tekniikassakaan sanoa. Mikähän osa irtoaa seuraavaksi, kun yksi ruuvi on jo irti?
-
-
Käytätko flashmuistia vai microdrivea? Jos käytössä on microdrive, onko ruuvit kulmissa jäljellä? (muistaakseni kolmessa kulmassa on ruuvi)sininen4 kirjoitti:Korttitilan pohjalta, kulmasta löytyi pieni ruuvi! Se esti kortin takaisin painamisen. Mysteeri on, mistä ruuvi on kotoisin. Minä en naisena ruuveja kameralaukussani kanna, joten ruuvin täytynee olla peräisin kameran sisältä. Eivät osanneet JAS-tekniikassakaan sanoa. Mikähän osa irtoaa seuraavaksi, kun yksi ruuvi on jo irti?
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
Tarkastutin samalla JAS-tekniikassa pumppuzoomini EF 100-400 L IS USM:n roskat ja niitä todella oli runsaasti. Lasi on vasta runsaan puolen vuoden ikäinen. Aika kumma juttu sekin, jos objektiivi roskaantuu näin nopeasti. Myytiinköhän minulle käytetty lasi? Kennon liat myös puhdistettiin, niitä oli myös runsaasti. Vaihdan ahkerasti objektiiveja, joten siinä saattaa olla syy.
Olivat sitä mieltä, että itse ei kannata puhdistaa kennoa, jos ei ole varma osaamisesta. Vaurioita syntyy kuulemma helposti ja itse puhdistetun kennon vaurioita ei takuu korvaa.
Olivat sitä mieltä, että itse ei kannata puhdistaa kennoa, jos ei ole varma osaamisesta. Vaurioita syntyy kuulemma helposti ja itse puhdistetun kennon vaurioita ei takuu korvaa.
-
Näkyivätko roskat em optiikalla otetuissa kuvissa?sininen4 kirjoitti:Tarkastutin samalla JAS-tekniikassa pumppuzoomini EF 100-400 L IS USM:n roskat ja niitä todella oli runsaasti.
Elämää helpottaa kun etsii syitä kennon likaantumiseen ensin todennäköisistä seikoista, eikä heti vaikka auringonpilkuista.sininen4 kirjoitti:Kennon liat myös puhdistettiin, niitä oli myös runsaasti. Vaihdan ahkerasti objektiiveja, joten siinä saattaa olla syy.
Poliiseja ei voi vähentää, koska uhat ovat lisääntyneet...sininen4 kirjoitti:Olivat sitä mieltä, että itse ei kannata puhdistaa kennoa, jos ei ole varma osaamisesta. Vaurioita syntyy kuulemma helposti ja itse puhdistetun kennon vaurioita ei takuu korvaa.
Taksilupien harkinnanvaraisuutta ei voida poistaa, koska asiakasturvallisuus kärsisi...
Vakuutusyhtiö myyvät kokonaisturvaa joka suojaa elämältä....
Peloilla maailmaa ja ihmisiä hallitaan.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti:
[Poliiseja ei voi vähentää, koska uhat ovat lisääntyneet...
Taksilupien harkinnanvaraisuutta ei voida poistaa, koska asiakasturvallisuus kärsisi...
Peloilla maailmaa ja ihmisiä hallitaan]
No jos itse menet söhelltämään herkkää kennoa, niin kyllä kannat vastuun.... pientä rajaa tuote yms vastuuseenkin...
Pena
Peloilla maailmaa ja ihmisiä hallitaan]
No jos itse menet söhelltämään herkkää kennoa, niin kyllä kannat vastuun.... pientä rajaa tuote yms vastuuseenkin...
Pena
-