Leica D-Lux 4 - käyttäjäkokemuksia?

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
presta

Viesti Kirjoittaja presta »

Kanattaa katsoa kameroita vähän tarkemmin, kyllä niissä on ihan muutakin eroa ulkoisesti, okei ei oikeastaan muodossa. Kuten sanoin jos panasonic mielyttää niin kannattaa ottaa se. Meikä on vain niin turhamainen tietyissä asioissa.
Tai jos joku muu kamera mielyttää niin kanattanee ottaa se.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
haba98

Viesti Kirjoittaja haba98 »

Heippa!

Täällä omia käyttökokemuksiani tämän ketjun kamerasta.
Erittäin tyytyväinen olen. Ja valitsin kameran jossa ei ollut Leican logoa ja sillä rahalla ostin laajakulmalinssin Panasoniciin lisäksi.

http://www.flickr.com/photos/harrivayry ... 903133174/

T: Harri
Gallows

Viesti Kirjoittaja Gallows »

mvuori kirjoitti:
presta kirjoitti:Huippu kamera pokkariksi.
Kuvan laatu on kameran kokoon nähden mielestäni erinomainen.
Valovoimainen laajakanttilinssi on mainio ja suurin aukko 2.0.
Hinta Panasonicin välillä on tietty aika suolanen, mutta itse maksoin Leica fiiliksestä ja muotoilusta sen.
Ai sitä punaista logoa sanotaan nykyään "muotoiluksi"? Muutenhan se kamera on ihan Panasonicin suunnittelukonttorin tekele. Hyvä, jos se täplä tuottaa satasten arvoisen fiiliksen. Ehkäpä sellaisen voisi leikata jostain lehdestä Panasoniciin.
Sama asia kun laitetaan windowssi ja mäkki vastakkain. Toiset haluaa maksaa ylimääräistä fiiliksestä & käyttökokemuksesta ja ehkä muotoilustakin, joten ostavat mäkin. Eikä kukaan tule sen suuremmin huomauttelemaan siitä.

Kamerarintamalla, kun kaksi samaa kameraa joissa on eroa vain käyttöliittymässä, laitetaan vastakkain, aina (joka kerta kun olen lukenut jonkun aikovan ostaa d-lux 4:n) joku tulee kallistamaan kuppia sen halvemman suuntaan. Miksi?
* ıʇsıuouɐɔ uıɹnʇɐqoɹddɐ uǝpɥʎ *
Vastaa Viestiin