Mistä saa pidemmän 1/4”W ruuvin kameran kiinnitykseen?
-
Mistä saa pidemmän 1/4”W ruuvin kameran kiinnitykseen?
Kiinnityskierre lienee ruuvikaupoissa harvinainen ¼” Whitworth.
UNC kierteen harjakulma on loivempi.
Vai käykö UNC ruuvi mahdollisesti toleranssin puitteissa?
Onko jollain fakta tietoa?
UNC kierteen harjakulma on loivempi.
Vai käykö UNC ruuvi mahdollisesti toleranssin puitteissa?
Onko jollain fakta tietoa?
-
- Viesti:
Noita löytyy Ruuvi.netistä. Olen ostanut omiin tarpeisiini sieltä ruuveja. Tsekkasin kierrekammalla ruuvit ja ne ovat sen mukaan aivan ok. Tai sitten jenkkiautojen varaosaliikkeistä niitä voi löytyä myös jos niitä on lähistöllä.
-
- Viesti:
-
-
Mites tuolta tunnistaa oikean kokosen ruuvin/pultin? Mitä koodia tuotteesta pitää hakea? Oisko linkittää esimerkkinä jotakin kameran pohjaan käyvää ruuvia?
Onko esim. silmäruuveissa sopivaa? http://www.ruuvilinja.fi/ruuvinet/index ... &tyyppi=ST
Onko esim. silmäruuveissa sopivaa? http://www.ruuvilinja.fi/ruuvinet/index ... &tyyppi=ST
-
- Viesti:
Asiaa pitäisi erikseen tiedustella tuolta. yritin löytää myös sopivan ruuvin mutta en löytänyt. Normaalisti merkintä on UNC 3/8" tai 1/4". En tiedä ovatko Ruuvi.netin systeemit muuttuneet. Olen ostanut sieltä ruuvit käymällä itse kaupassa (Ruuvilinja Oy) pitäen mallikappaleen mukana. Sopivia ruuveja löytyy vaikkka Tuumacid.comin verkkokaupasta.heski kirjoitti:Mites tuolta tunnistaa oikean kokosen ruuvin/pultin? Mitä koodia tuotteesta pitää hakea? Oisko linkittää esimerkkinä jotakin kameran pohjaan käyvää ruuvia?
-
-