300d + akkukahva
-
300d + akkukahva
Tervehdys
Voisitteko tietävät hieman valoittaa uteliasta, eli kahvassa on kaksi akkua kiinni niin käyttääkö kamera niitä tasaisesti vai ensin toisen tyhjäksi ja siirtyy toisen kimppuun?
Näkeekö kamerarasta akun tilaa jottei tule ylläriä että ykskaks onkin molemmat akun tyhjänä?
Kiitokset jo etukäteen vastauksista
Voisitteko tietävät hieman valoittaa uteliasta, eli kahvassa on kaksi akkua kiinni niin käyttääkö kamera niitä tasaisesti vai ensin toisen tyhjäksi ja siirtyy toisen kimppuun?
Näkeekö kamerarasta akun tilaa jottei tule ylläriä että ykskaks onkin molemmat akun tyhjänä?
Kiitokset jo etukäteen vastauksista
-niksu99-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Itse olen ollut tyytyväinen akkukahvaan. Tuo mielestäni vakautta kameraan ja muutenkin ote kamerasta paranee. Tietty ei akkukaan lopu kesken pidemmillä kuvausreissuilla.niksu99 kirjoitti:Kiitos vastauksesta, millaisia käyttökokemuksia kahvasta? Onko parempi / tukevampi kuvata? Saako rahalle vastinetta eli oletteko olleet tyytyväisiä hankintaanne?
-
Kuvaatko jalustalta akkukahva kiinni ja miten on tukevuuden kanssa?WRC kirjoitti:Itse olen ollut tyytyväinen akkukahvaan. Tuo mielestäni vakautta kameraan ja muutenkin ote kamerasta paranee. Tietty ei akkukaan lopu kesken pidemmillä kuvausreissuilla.niksu99 kirjoitti:Kiitos vastauksesta, millaisia käyttökokemuksia kahvasta? Onko parempi / tukevampi kuvata? Saako rahalle vastinetta eli oletteko olleet tyytyväisiä hankintaanne?
-
- Viesti:
-
-
-
ookkoo. kiitooksia. vielä vähän tähän säikeeseen: kuinka luotettava on 300D:n akkujen tilasta kertova näyttö, ja kun virta sitten rupeaa loppumaan niin varoitteleeko peli siitä ajoissa? eli ehtiikö kuvaamisen lopettaa ja kerkeävätkö kuvat puskurista kortille?PAP kirjoitti:raaka arvio n. 800 kuvaa ?
itselläni on tällä hetkellä nimeltämainitsematon digip--ka joka ilmoittaa akun loppumisesta 2 sekuntia ennen kuin virta katkeaa. tosi kätevää...
-juri
"Whether you think you can or think you can't, you are right." - Henry Ford
-
- Viesti:
-
-
no joo, kyllähän sillä enemmänkin saa. tietysti siihen vaikuttavat myös zoomin rassaaminen ja sis.salaman käyttö.^Nanook^ kirjoitti:Kyllähän nyt kahdella akulla pitäisi ottaa enenmmän kuvia kuin 800. Minä olen räpsinyt 15h aikana n. 600 kuvaa yhdellä akulla. Ihan loppu metreillä vasta kamera näytti, että akku on puolessa välissä/loppumassa. Eli lisääkin olisi saanut, mutkun kortit loppuivat kesken =)