86
-
- Viesti:
Noita gallerian teko-phjelmia on useitakin. Osa käyttää Javaa, osa ei. Osa on maksullisia, osa ei.....
Itse käytän JAlbum-softaa. Se on ilmainen, ja jos HTML-taipuu sinulta, niin saat tehtyä sellaisen gallerian kuin haluat. Ja jos ei taivu, niin ihan mukavia valmiita pohjia on mukana.
Itse ohjelma vaatii omalle koneellesi Javan, mutta sivujasi katsojavalta ei Javaa vaadita. Osaa myös hoitaa gallerian siirron FTP:llä.
Itse käytän JAlbum-softaa. Se on ilmainen, ja jos HTML-taipuu sinulta, niin saat tehtyä sellaisen gallerian kuin haluat. Ja jos ei taivu, niin ihan mukavia valmiita pohjia on mukana.
Itse ohjelma vaatii omalle koneellesi Javan, mutta sivujasi katsojavalta ei Javaa vaadita. Osaa myös hoitaa gallerian siirron FTP:llä.
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
- Viesti:
Vaikutti muuten hyvältä ohjelmalta kun sitä taannoin kokeilin mutta jostain syystä aina kun loin kuva-albumin, kuvien laatu oli huono. Hyvät alkuperäiset otokset muuttuivat suttuisiksi ja jopa pikkasen epäselviksi.Santtu kirjoitti:Itse käytän JAlbum-softaa. Se on ilmainen, ja jos HTML-taipuu sinulta, niin saat tehtyä sellaisen gallerian kuin haluat. Ja jos ei taivu, niin ihan mukavia valmiita pohjia on mukana.
-
-
JAlbum
Tarkoitit varmaan "Erikoisominaisuudet" --> "JPEG-laatu" nn%.teemui kirjoitti:jalbumissa pitää erikseen jostain valikosta laittaa päälle parempilaatuinen kuvien skaalaus, muuten tosiaan laatu on aika kökköä. Ei nyt ole tässä koneella asennettuna että voisin tarkemmin katsoa mistä se asetus löytyi.
Itselläni se oli oletuksena 70%.
Yksi helppokäyttöinen softa on Web Album Generator
-
Itse kyllä suosittelisin että jos haluaa varmistaa kuvien laadun pysymisen korkeana, niin kannattaa muokata itse ne kuvat vaikka photarilla tai vastaavalla, mukaanlukien kuvien pienennys, jotta näiden albumisoftien ei tarvitse koskea kuviin ollenkaan.
Nikon D200, Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G IF ED, Nikkor 50mm f/1.8D, Nikkor 85mm f/1.8D, Nikon Micro Nikkor Ai-S 200/4,,, Nikkor 70-200mm f/2.8 ED VR, TC-17EII, Nikon SB-800