Konica Revio KD-220Z

Muut digikameramerkit, Panasonic, Pentax jne. (ei-järjestelmädigejä)
miesko

Konica Revio KD-220Z

Viesti Kirjoittaja miesko »

Olen huomannut, että näihin alle 300 euron kameroihin ei oikein tule juttua. Jotenka tässä tiedoksi muillekin, jotka eivät syystä tai toisesta halua sijoittaa digi-pokkariin kovin paljoa mammonaa, tietoja KD220:sestä.

Kameralla muutaman "rullan" kuvauskokemus takana. Kuvan laatu mielestäni vallan mainio, vaikka tulostaa A4-kokoisena, optinen zoomi siis plussaa.

Kamera on pirskatin hidas. Viive kuvan oton jälkeen, että käynnistäessä vaatii tällaista hämäläistä luonnetta. Samaa hitausluokkaa on Minoltan 223:nen.

Patterit ei kestä yhtikäs mittään, mutta 2000 mAh:n akuilla on pärjännyt mukavasti.

Koko, hinta, optinen zoomi ja AA-akut ovat hyvää ko. kamerassa.

Terveisiä Lahdesta
Hannu Mieskolainen
miesh@luukku.com
Lahti
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
arctopolis

Viesti Kirjoittaja arctopolis »

Olenkin aikeissa lähteä ostamaan ko kameraa Kreetan matkaa varten. Laatua kai on pidettävä tärkeimpänä - kai tuon hitauden sitten oppii sietämään vaikka se onkin kovin kiusallista. Hyvä tietää etukäteen, että ei odota olevan nopea. Palaan asiaan viikon kuluttua, jos kaupat syntyvät.

t Arto
terkut, Arto
Jupex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jupex »

Itellä oli toi kamera ... hetken... aivan järkyttävää puuroa toi kuvanlaatu ... lähti samantien palautukseen .... osta ennemmin A60:nen sen saa 300 eskolla.
Mazaa
Viesti:

Joopa joo..

Viesti Kirjoittaja Mazaa »

Itelläni kans ko. kamera. Eka digikamera jonka eteen raadin kesähelteessä, niska limassa ;)

Oon huomannu että pimeällä on aika turha kuvata, koska salama on aika "fiasko" eikä säätö varaa paljoa asetuksissa oo, jos on ollenkaan. Mut hienoina päivänä tulee mahtavia kuvia, ainaki mun mielestä.
Vastaa Viestiin