simplyelectronics.net?
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: Tammi 08, 2010 18 : 30
No nyt tuli vastaus:
-----
Dear Skuttamies,
Thank you for your email. An email was sent to you with regards to your order, but it will seem that this has not been received.
Upon inspection of our supplies of Tokina AT-X 116 PRO DX AF 11-16mm F2.8 Canon Fit, we had discovered that the outer box was damaged, and therefore had to be returned. Unfortunately, the replacements are not expected to arrive within any short period of time.
We apologise for any inconveniences caused, however in this unfortunate event, we would like to ask if there are any other similiarly priced products listed on our site that may be suitable as a replacement? Should the price be slightly higher, we can perhaps waive this as a gesture of goodwill (please note we can only do this usually for minor differences of a few pounds). Likewise, if the price is lower, we can have this reimbursed to your account.
Kindly let us know at your earliest convenience if you wish to accept this offer, and we will do our best to expedite this for you. Otherwise, kindly advise on how we should proceed.
Looking forward to your response, thank you.
Kind Regards,
Holly
Customer Service Executive
-----
Samaan aikaan kyseisen lasin varastotilanne on 4 kpl. Eli *sensuroitu* puhuvat niin paljon, että ruutu kellertää - tai sitten ainakin vääristelevät varastotilannettaan. Minkäänlaista viestiä en muuten sieltä saanut, vaikka mitä väittävät.
Kannattaa harkita kaksi kertaa tuolta tilaamista tämän kokemuksen perusteella; ihan mukavaa kyllä, että joku muu on onnistunut ongelmitta sieltä tavaraa saamaan.
Toivottavasti luottokorttiveloitus palautuu nopeasti. Vaan enpä taida jäädä sitä edes odottamaan vaan ilmoittelen Luottokuntaan itse.
-----
Dear Skuttamies,
Thank you for your email. An email was sent to you with regards to your order, but it will seem that this has not been received.
Upon inspection of our supplies of Tokina AT-X 116 PRO DX AF 11-16mm F2.8 Canon Fit, we had discovered that the outer box was damaged, and therefore had to be returned. Unfortunately, the replacements are not expected to arrive within any short period of time.
We apologise for any inconveniences caused, however in this unfortunate event, we would like to ask if there are any other similiarly priced products listed on our site that may be suitable as a replacement? Should the price be slightly higher, we can perhaps waive this as a gesture of goodwill (please note we can only do this usually for minor differences of a few pounds). Likewise, if the price is lower, we can have this reimbursed to your account.
Kindly let us know at your earliest convenience if you wish to accept this offer, and we will do our best to expedite this for you. Otherwise, kindly advise on how we should proceed.
Looking forward to your response, thank you.
Kind Regards,
Holly
Customer Service Executive
-----
Samaan aikaan kyseisen lasin varastotilanne on 4 kpl. Eli *sensuroitu* puhuvat niin paljon, että ruutu kellertää - tai sitten ainakin vääristelevät varastotilannettaan. Minkäänlaista viestiä en muuten sieltä saanut, vaikka mitä väittävät.
Kannattaa harkita kaksi kertaa tuolta tilaamista tämän kokemuksen perusteella; ihan mukavaa kyllä, että joku muu on onnistunut ongelmitta sieltä tavaraa saamaan.
Toivottavasti luottokorttiveloitus palautuu nopeasti. Vaan enpä taida jäädä sitä edes odottamaan vaan ilmoittelen Luottokuntaan itse.
Matkakuvaajaharrastelija. 500 D + Tamron 17-50/2.8. Tokina 11-16/2.8, Canon 70-300. Taskussa Canon S100, Lumix FT-1 ja iPhone 4S.
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: Tammi 08, 2010 18 : 30
Olisit tietenkin voinut kertoa aiheesta yksityiskohdat jo aikaisemmin... no nyt tuo on tiedossa Luottokunnassakin, viikko tai kaksi pitää kuulemma odotella, ennenkuin ryhtyvät toimiin. Minulla siinä ei pitäisi olla minkäänlaista riskiä.janmi kirjoitti:^ Samanlainen tilanne on ollut itsellänikin, eli ihan ihme kusetusfirma on kyseessä.
Tilasin muuten samantien tuon lasin cameranu. nl :stä, jossa sitä oli ilmaantunut varastoon - viikko sitten ei ollut mitään tietoa, koska tulee. Siitä kaupasta ei tainnut kenelläkään olla huonoja kokemuksia.
Matkakuvaajaharrastelija. 500 D + Tamron 17-50/2.8. Tokina 11-16/2.8, Canon 70-300. Taskussa Canon S100, Lumix FT-1 ja iPhone 4S.
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: Tammi 08, 2010 18 : 30
Minusta tämä on sellainen giganttityyppinen lafka, joka vedättää laillisuuden rajamailla jokaisessa asiassa, vieläpä tarkkaan harkitusti.
Varastosaldoa pidetään isona tai ylipäätään olemassa, jotta tilauksia tulisi, toimitetaan sitten se mitä pystytään ja yritetään myydä tilalle muuta kuin halutuinta tavaraa, kuten edeltä ilmenee.
Hah, sitten tuli taas vastaus. Uskon tosiaan joka sanan.
-----
Dear Skuttamies,
Thank you for contacting us.
We are sorry to hear that you wish to cancel the order, but we do respect your decision. I have forwarded your cancellation request to the appropriate department. Once they have processed the cancellation, the refund will be processed by our Accounting Department as soon as possible. Once this is completed, an email notification will be sent. I can assure you that your experience with our company is not our usual norm of business and should you choose to use our services once again a better experience would result.
Again, apologies for the inconvenience caused experienced with the order. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Nicole
Customer Service Executive
Varastosaldoa pidetään isona tai ylipäätään olemassa, jotta tilauksia tulisi, toimitetaan sitten se mitä pystytään ja yritetään myydä tilalle muuta kuin halutuinta tavaraa, kuten edeltä ilmenee.
Hah, sitten tuli taas vastaus. Uskon tosiaan joka sanan.
-----
Dear Skuttamies,
Thank you for contacting us.
We are sorry to hear that you wish to cancel the order, but we do respect your decision. I have forwarded your cancellation request to the appropriate department. Once they have processed the cancellation, the refund will be processed by our Accounting Department as soon as possible. Once this is completed, an email notification will be sent. I can assure you that your experience with our company is not our usual norm of business and should you choose to use our services once again a better experience would result.
Again, apologies for the inconvenience caused experienced with the order. Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards,
Nicole
Customer Service Executive
Matkakuvaajaharrastelija. 500 D + Tamron 17-50/2.8. Tokina 11-16/2.8, Canon 70-300. Taskussa Canon S100, Lumix FT-1 ja iPhone 4S.
-
- Viestit: 3155
- Liittynyt: Tammi 13, 2010 18 : 10
- Paikkakunta: Hanko
Meikäläisellä on tilauksessa edullinen Panasonicin kompakti lahjaksi vaimon siskon tytölle.
Piti tulla jo muutama päivä sitten, no se ei liene yllätys, että toimitus DHL:stä huolimatta viivästyy, mutta kun kysyin toimitus maata, alkoi vastaukset viivästyä.
Saapas nähdä tuleeko toimitus Briteistä vai jostain EU:n ulkopuolelta, jolloin kamera voi odotella päiviäkin tullissa.
Loppujen lopuksi noin satasen hintainen synttärikamera ei ole ongelma vaikka 22% joutuisi ALV:tä maksamaankin, mutta jos tavara ei ehdi ajoissa, tilanne onkin jo hankalampi.
Silti varmasti harmittaa jos alvarin joutuu maksamaan, koska Suomesta vastaavan kameran olisi juuri noin alvarin verran kalliimmalla saanut nopeastikin.
Oppia ikä kaikki!
Piti tulla jo muutama päivä sitten, no se ei liene yllätys, että toimitus DHL:stä huolimatta viivästyy, mutta kun kysyin toimitus maata, alkoi vastaukset viivästyä.
Saapas nähdä tuleeko toimitus Briteistä vai jostain EU:n ulkopuolelta, jolloin kamera voi odotella päiviäkin tullissa.
Loppujen lopuksi noin satasen hintainen synttärikamera ei ole ongelma vaikka 22% joutuisi ALV:tä maksamaankin, mutta jos tavara ei ehdi ajoissa, tilanne onkin jo hankalampi.
Silti varmasti harmittaa jos alvarin joutuu maksamaan, koska Suomesta vastaavan kameran olisi juuri noin alvarin verran kalliimmalla saanut nopeastikin.
Oppia ikä kaikki!
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: Joulu 29, 2009 22 : 41
- Paikkakunta: Espoo
Tämäkin tapahtui minulle. On harmittavaa, että sinun objektiivisi ei koskaan tullut. En kuitenkaan lähtisi tuomitsemaan liikettä tämän tapahtuman perusteella. Itse olen tilannut sieltä kolme kertaa, ja aina on tavara tullut perille.Skuttamies kirjoitti:Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia kuin minulla, jotta tilaus katoaa tuolta My Account -sivulta?
-
- Viestit: 109
- Liittynyt: Tammi 08, 2010 18 : 30
^
Jos valittavana on myös firma, johon voi liki 100% luottaa (=cameranu) ja hintataso on sama tai lähes sama, miksi hankkia paikasta, jonka kanssa on ilmeinen mahdollisuus joutua vaikeuksiin.
Jos se ei nyt edeltä selviä, niin samaan aikaan, kun mulle myytiin ei oota kahdeksi viikoksi oli nettisivujen mukaan neljä lasia varastossa lupauksella, että normaalisti lähetetään 1-2 päivässä. Mitä muuta se on kuin kusetusta?
---------
Edit: Sain sentään rahat takaisin, vaikka aikaa menikin. En piruuttani kirjoita aiheesta uutta viestiä, jotta tämä kauppa pysyy poissa ketjun etusivulta.
En edelleenkään suosittele, paha maku jäi koko lafkasta, joka siis koko tämän ajan on ilmoittanut, että haluamaani Tokinaa on varastossa 1-2 päivän lähetysajalla, mutta minulle eivät sitä ennen pääsiäistä pysty toimittamaan - olisi ehtinyt, jos olisivat sen alkuviikosta postittaneet.
Ja kysymyksiin eivät vastaa, senkuin pahoittelevat viesti toisensa perään. :twisted:
Jos valittavana on myös firma, johon voi liki 100% luottaa (=cameranu) ja hintataso on sama tai lähes sama, miksi hankkia paikasta, jonka kanssa on ilmeinen mahdollisuus joutua vaikeuksiin.
Jos se ei nyt edeltä selviä, niin samaan aikaan, kun mulle myytiin ei oota kahdeksi viikoksi oli nettisivujen mukaan neljä lasia varastossa lupauksella, että normaalisti lähetetään 1-2 päivässä. Mitä muuta se on kuin kusetusta?
---------
Edit: Sain sentään rahat takaisin, vaikka aikaa menikin. En piruuttani kirjoita aiheesta uutta viestiä, jotta tämä kauppa pysyy poissa ketjun etusivulta.
En edelleenkään suosittele, paha maku jäi koko lafkasta, joka siis koko tämän ajan on ilmoittanut, että haluamaani Tokinaa on varastossa 1-2 päivän lähetysajalla, mutta minulle eivät sitä ennen pääsiäistä pysty toimittamaan - olisi ehtinyt, jos olisivat sen alkuviikosta postittaneet.
Ja kysymyksiin eivät vastaa, senkuin pahoittelevat viesti toisensa perään. :twisted:
Viimeksi muokannut Skuttamies, Maalis 24, 2010 13 : 16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matkakuvaajaharrastelija. 500 D + Tamron 17-50/2.8. Tokina 11-16/2.8, Canon 70-300. Taskussa Canon S100, Lumix FT-1 ja iPhone 4S.
-
- Viestit: 91
- Liittynyt: Helmi 01, 2009 16 : 51
- Paikkakunta: Vaasa
Ostin kyseisestä puljusta canonin 10-22 laajakulman suotimella. Maksoin suoraan visalla. Putki tuli vajaan kahden viikon päästä kotiovelle. Vaikkei nyt ehkä aivan niin nopeasti tullut kuin odotin, niin ihan kohtuu ajassa siis kuitenkin. Mulla ei toimituksen nopeus niin tärkeää ollut - pääasia että sain halvalla. Kaupassahan säästin ainakin noin 150 euroa jos oisin muualta tiedossani olevista paikoista ostanut. Mulla ei siis negatiivinen kokemus ollenkaan, ja voisin jopa myöhemmin jotain muutakin tilata :)
-
- Viestit: 1256
- Liittynyt: Maalis 29, 2010 15 : 07
Menin sitten tilaamaan ja uskomaan nettikaupan infoa "Usually Ships in 1-2 Business Days". Varastosaldokin näytti sillojn muistaakseni >10kpl varstossa. Nyt tuo varasto saldo on pienempi, mutta näyttäisi kuitenkin löytyvän varastosta.
Tilauksen tein tasan viikko sitten (8.4.2010). Viikon ajan "order status" on ollut "prosessing" ja tänään vaihtui "new". Siis mitä ihmettä? NEW = uusi? mitäs se viikko sitten oli jo käsittelyssä ja nyt muuttui uudeksi??!
Perk. Ja olen sunnuntaina lähdössä Saksaan, enkä ole ovella lähettiä enää odottamassa jos ne joskus sen saisivat lähtemään. Eivät varmaankaan saa. Siis ennätän varmaan kotiutua ennen kuin saavat taas prosessinsa käyntiin ja varsinkin ennen kuin pitki ovelle kolkuttaa.
Ihme firma.
Tilauksen tein tasan viikko sitten (8.4.2010). Viikon ajan "order status" on ollut "prosessing" ja tänään vaihtui "new". Siis mitä ihmettä? NEW = uusi? mitäs se viikko sitten oli jo käsittelyssä ja nyt muuttui uudeksi??!
Perk. Ja olen sunnuntaina lähdössä Saksaan, enkä ole ovella lähettiä enää odottamassa jos ne joskus sen saisivat lähtemään. Eivät varmaankaan saa. Siis ennätän varmaan kotiutua ennen kuin saavat taas prosessinsa käyntiin ja varsinkin ennen kuin pitki ovelle kolkuttaa.
Ihme firma.
-
- Viestit: 1256
- Liittynyt: Maalis 29, 2010 15 : 07
Sain äsken vastauksen narinaani ko. firmasta, joka kuuluu näin:
Meinasivat saada lähetyksen minulle vielä tällä viikolla :) Vahvasti epäilen. Lentokentät pamahtaa juuri kiinni ja putki lienee vielä missä lie, ei ainakaan matkalla.
Ja sitten sama googlen kotimaisella:Dear Moska,
Thank you for contacting us.
Our apologies for the slight delay with your order. We are trying our best to fulfill all orders as soon as possible. Under the present conditions, we expect your order to be dispatched shortly for an arrival on your end within this week, latest in the coming week, depending on the volume of the actual delivery service. We will upgrade the order for free to Express Delivery on the actual dispatch day.
Once we ship the item, you will receive an email with a tracking number, and sincerely hope this arrangement is acceptable.
Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us.
Best Regards,
Mike
Customer Service Executive
Heh, en voinut välttää, sillä on nämä käännösohjelmat niin mainioita, vaikka eivät asiaan liitykkään.Hyvä Moska,
Kiitos yhteydenotostasi.
Meidän anteeksi pieni viive tilausta. Yritämme parhaamme täyttääksemme kaikki tilaukset mahdollisimman pian. Nykyoloissa, odotamme tilauksen lähetetään piakkoin saapumisen sinun lopettaa tämän viikon, viimeistään ensi viikolla, riippuen määrästä todellisen jakelupalvelu. Me päivittää, jotta vapaasti ilmaista Toimitus tosiasiallisesti lähetetty päivä.
Kun me alus kohteen, saat sähköpostitse seurantanumeron, ja vilpittömästi toivon, että tämä järjestely on hyväksyttävissä.
Jos sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä meihin.
Ystävällisin terveisin,
Mikrofoni
Asiakaspalvelu Executive
Meinasivat saada lähetyksen minulle vielä tällä viikolla :) Vahvasti epäilen. Lentokentät pamahtaa juuri kiinni ja putki lienee vielä missä lie, ei ainakaan matkalla.
-
- Viestit: 3155
- Liittynyt: Tammi 13, 2010 18 : 10
- Paikkakunta: Hanko
Minun tapauksessa kävi sitten niin, että DHL oli kirjannut kameran saapuneeksi Turkuun, mutta itse lähetystä ei löydykään.
Vieläkin odottelen SE:n ja DHL:n välistä selvitystä, eli asiakas kärsii kun "yhteistyökumppanit" munii.
Aikaa on kulunut maksusta jo 6 viikkoa!
CybePhoto toimittaa kamat Ruotsista ensin Ruotsin postille ja sitten Suomessa Matkahuollon kautta, toimitus aika ollut luokkaa 1,5-2vrk - aina.
Vieläkin odottelen SE:n ja DHL:n välistä selvitystä, eli asiakas kärsii kun "yhteistyökumppanit" munii.
Aikaa on kulunut maksusta jo 6 viikkoa!
CybePhoto toimittaa kamat Ruotsista ensin Ruotsin postille ja sitten Suomessa Matkahuollon kautta, toimitus aika ollut luokkaa 1,5-2vrk - aina.
-
- Viestit: 36
- Liittynyt: Touko 04, 2007 10 : 28
- Paikkakunta: Perunapitäjä Etelä-Hämeestä
Moi,
Simplyelectronics alkaa näyttää todellisen luonteensa. Ostin sieltä Tokinan putken (en ole vielä saanut sitä) ja tilausvaiheessa loppusumma toimituskuluineen heidän sivuilla oli 499,95 EUROA. siis euroissa.
Tsekkasin pankin kautta, että Visakorttiani onkin veloitettu 520,51 euroa. Eestaas sähköpostia veivattuani he ovat sitä mieltä, että korttiani on veloitettu 499.95 ja jättävät todistamisvelvollisuuden minulle.
Luottokunnan kautta lähtee reklamaatio alkuviikosta.
Kyseessä on parin kympin ero, mutta pitäähän tilauksen loppusumma täsmätä sovittua.
Kannattaa harkita kyseisen putiikin jättämistä väliin. Kerron kuinka tarina päättyi, kun se päättyy...
terv. Matti
Simplyelectronics alkaa näyttää todellisen luonteensa. Ostin sieltä Tokinan putken (en ole vielä saanut sitä) ja tilausvaiheessa loppusumma toimituskuluineen heidän sivuilla oli 499,95 EUROA. siis euroissa.
Tsekkasin pankin kautta, että Visakorttiani onkin veloitettu 520,51 euroa. Eestaas sähköpostia veivattuani he ovat sitä mieltä, että korttiani on veloitettu 499.95 ja jättävät todistamisvelvollisuuden minulle.
Luottokunnan kautta lähtee reklamaatio alkuviikosta.
Kyseessä on parin kympin ero, mutta pitäähän tilauksen loppusumma täsmätä sovittua.
Kannattaa harkita kyseisen putiikin jättämistä väliin. Kerron kuinka tarina päättyi, kun se päättyy...
terv. Matti
Nikon D90 + joitakin objektiivejä + SB-600 + vähän muuta sälää
-
- Viestit: 654
- Liittynyt: Marras 20, 2006 18 : 10
- Paikkakunta: Jyväskylä
Onkos tuosta reklamaatiosta kuulunut mitään palautetta ?
- olisko kyse siitä että toimittajalla on nykyisin oikeus lisätä laskuun todellinen luottokortin provisio + luottomyynnistä aiheutuneet kustannukset ?, toki tuon n 4% lisä on aika iso ja kai sen lisäämisesti pitäisi ilmoittaa tilaussivulla
Itse tilasin optiikan, kaikki meni muutoin hyvin mutta DHL seisotti pakettia hyllyssä melkein viikon matkalla ja lisäksi se piti noutaa todella nuhjuisesta varastosta itse ( jakelu toimii vain klo 16 asti tämmöisissä reilun 100 tuhannen asukkaan kaupungeissa, en pystynyt päivystämään toimitusosoitteessa näinä päivinä )
- en ole itse tosin saanut / tsekannut korttilaskua vielä
btw: Heti varaston ovella oli päivänpiristykseksi kyltti: tämän rakennuksen hälytysjärjestelmä on poistettu käytöstä mutta tiloissa on nauhoittava videovalvonta
- tarkoittanee että tervetuloa kaikki aktiiviset rikolliset ja naamiopipon omistajat..
- olisko kyse siitä että toimittajalla on nykyisin oikeus lisätä laskuun todellinen luottokortin provisio + luottomyynnistä aiheutuneet kustannukset ?, toki tuon n 4% lisä on aika iso ja kai sen lisäämisesti pitäisi ilmoittaa tilaussivulla
Itse tilasin optiikan, kaikki meni muutoin hyvin mutta DHL seisotti pakettia hyllyssä melkein viikon matkalla ja lisäksi se piti noutaa todella nuhjuisesta varastosta itse ( jakelu toimii vain klo 16 asti tämmöisissä reilun 100 tuhannen asukkaan kaupungeissa, en pystynyt päivystämään toimitusosoitteessa näinä päivinä )
- en ole itse tosin saanut / tsekannut korttilaskua vielä
btw: Heti varaston ovella oli päivänpiristykseksi kyltti: tämän rakennuksen hälytysjärjestelmä on poistettu käytöstä mutta tiloissa on nauhoittava videovalvonta
- tarkoittanee että tervetuloa kaikki aktiiviset rikolliset ja naamiopipon omistajat..
-
- Viestit: 247
- Liittynyt: Elo 25, 2009 19 : 44
Mulla mennyt kohta 2 viikkoa eikä ole Canonin lasi edes lähtenyt liikenteeseen, vaikka olikin IN STOCK..
Vissiin haalivat tavaraa välitettäväksi sitä mukaa kun saavat tilauksia ?
Mun kohdalla viimeinen tilaus tästä firmasta.
Kahden vikan tilauksen kohdalla ei ole luvatut toimitusajat olleet siellä päinkään!
Vissiin haalivat tavaraa välitettäväksi sitä mukaa kun saavat tilauksia ?
Mun kohdalla viimeinen tilaus tästä firmasta.
Kahden vikan tilauksen kohdalla ei ole luvatut toimitusajat olleet siellä päinkään!
-
- Viestit: 1256
- Liittynyt: Maalis 29, 2010 15 : 07
Nyt muutaman kerran tuolta tilanneena, voisi vetää homman nippuun (mikäli parin kokemuksen perusteella mitään yhteenvetoa voi tehdä?):
+ hinta on edullinen
+ tuotteet hyviä
+ ostaminen helppoa
+ näyttää hinnat myös euroissa
+ kaikki tuotteet saatu ennemmin tai myöhemmin perille
- luvattu toimitusaika ei pidä (ilmeisesti koskaan)
- eilen ei alennuskoodi toiminut, vaikka pitäisi vielä viidenteen päivään saakka toimia
Eli, voi ostaa, mutta kannattaa varautua siihen ettei tuote ole vielä lähiaikoina kourassa.
+ hinta on edullinen
+ tuotteet hyviä
+ ostaminen helppoa
+ näyttää hinnat myös euroissa
+ kaikki tuotteet saatu ennemmin tai myöhemmin perille
- luvattu toimitusaika ei pidä (ilmeisesti koskaan)
- eilen ei alennuskoodi toiminut, vaikka pitäisi vielä viidenteen päivään saakka toimia
Eli, voi ostaa, mutta kannattaa varautua siihen ettei tuote ole vielä lähiaikoina kourassa.