nomad kirjoitti:Sitäpaitsi, eihän tuo kamera kuvauslennokissa enää mikään kustannuskysymys ole.
Jaa. Lennokkimiehet taitaa olla rahamiehiä.
On ja ei. Mutta jos ilmakuvaa meinaa ottaa, niin ei 200e johonkin pokkariin tosiaankaan mikään hurja satsaus ole. Lennokithan on huomattavasti kalliimpia.
Vaikea kuitenkin nähdä mitä etua tässä Fujissa olisi LX3 nähden. Lisäksi LX3:ssa on hyviä pointteja. Lennokkitouhua ajatellen sen video ja käsin tarkennus ovat hyviä, eikä 24mm laajakulmakaan haittaa.
Oikeaa kuvaamista ajatellen Pana on puolestaa realistisemman kokoinen - ei huku näppeihin, ja siinä on melko käytsyt manuaalitoiminnotkin.
Mutta jos en omistaisi Pana LX3:a, niin kyllä minä Fujin tuolla 203 eurolla ostaisin. Houkutteleva hinta!
arn kirjoitti:Mitäs tuolla Cameranu:ssa maksaa postit tuollaisen toimitukseen? Nostaa varmaan hintaa lähemmäs kotimaan vaihtoehtoja.
Nelisenkymppiä, ellei postituskulut ole muuttuneet. Etsi tuolta viimeiset tiedot. Eipä kai tuolta kannata yhtä lähteä ostamaan, kerää koriin vähän enempi niin ei tunnu postikulut niin pahalta.
arn kirjoitti:Mitäs tuolla Cameranu:ssa maksaa postit tuollaisen toimitukseen? Nostaa varmaan hintaa lähemmäs kotimaan vaihtoehtoja.
Nelisenkymppiä, ellei postituskulut ole muuttuneet. Etsi tuolta viimeiset tiedot. Eipä kai tuolta kannata yhtä lähteä ostamaan, kerää koriin vähän enempi niin ei tunnu postikulut niin pahalta.
Aikaisemmassa mallissa on potkurikin kun noin ylhäältä kuvaa. No
tässä F200EXR rääpäisy aamuisesta kouluunlähtijästä;
Salamalla ja päin..
Kamera hyvä mut ei taida kestää mulla. Tippui kerran noin metristä pihalla sepeliin. Tuossa joskus syksyllä. Nyt zoomi jumittelee varsinkin kylmässä. Jumitus on ennemmin tuossa "vivussa" kuin optiikassa.
Vika tuli nyt 5kk putoamisen jälkeen joten ei johtune putoamisesta.
Putosi virrattomana pääty edellä.. Pitänee koettaa takuuseen.
Panasonicin kamerat ovat tutkitusti markkinoiden kestävimpiä.
Kyllä tuo f200exr on kuvanlaadullisesti on hyvä laite. Akun kesto heikentynyt huimasti vanhaan F11 malliin verrattuna. Yks mikä on ärsyttänyt on tuo hemmetin nopea zoomaus optiikassa. Pakkaa menemään yli ja sitten vekslataan eestaas. Tai nythän se ei mulla
toimi kunnolla.
t: etsiskelee takuukuittia
Panasonicin kamerat ovat tutkitusti markkinoiden kestävimpiä.
Eli jos postikulut on 40€, niin tulee kympin halvemmaksi kuin esim Verkkokauppa.comista, josta tuotteen saa heti kouraan. Noilla hinnoilla erittäin hyvä hankinta tuo F200. Sääli, että F100:sta ei ole enää myynnissä, oli kuvanlaadun puolesta jopa hieman parempi, vaikka nuo dynaamiikan laajentamisominaisuudet siitä puuttuivat.
Piti oikein tarkistaa, eli tuolla väitetään postikulujen olevan 20eur, joten kokonaishinta olisi silloin 219eur. Minä jos ostaisin, ostaisin tietty muutakin, kun kerran samoihin postikuluihin menisi.