Onko tietoa;
Joko Fujilta on tulossa / tullut s602z :n seuraava malli?
Eikös s602z ole kuitenkin ollut markkinoilla suht pitkään?
Itse ainakin odottelen innolla; jo s602z vaikuttaa tosi hyvältä, mutta olen strategisesti maltilla odotanut uutta mallia ja ostopäätöstäni siirtänyt ja siirtänyt.....
Mutta odottavan aika tuntuu niin pirun pitkältä !!!
s602z :n seuraaja
-
Re: s602z :n seuraaja
Täällä on vastaavanlaista keskustelua; http://forums.dpreview.com/forums/read. ... ge=5650185m.ikonen kirjoitti:Onko tietoa;
Itse ainakin odottelen innolla; jo s602z vaikuttaa tosi hyvältä, mutta olen strategisesti maltilla odotanut uutta mallia ja ostopäätöstäni siirtänyt ja siirtänyt.....
S5000:
Joidenkin mielestä kannattaa odottaa uusia malleja. Toiset taas sanovat että vielä ehtii ostaa s602:sen.
-
Re: s602z :n seuraaja
http://www.dpreview.com/news/0307/03072 ... xs7000.aspm.ikonen kirjoitti:Onko tietoa;
-
Jossain sivuilla mainittiin, että tuo S5000 tulisi myyntiin elokuussa ja että sen hinta olisi noin 500 dollaria.
Mitä tämä tarkoittaa täällä päässä? Koska laitetta voi odottaa Saksaan/Suomeen ja millaiseksi sen hinnan voi olettaa muodostuvan? Mikä on ollut yleinen trendi...?
nimim. Ensimmäistä digikameraa ostamassa
Mitä tämä tarkoittaa täällä päässä? Koska laitetta voi odottaa Saksaan/Suomeen ja millaiseksi sen hinnan voi olettaa muodostuvan? Mikä on ollut yleinen trendi...?
nimim. Ensimmäistä digikameraa ostamassa
-
S5000 ja S7000
S5000 on oikeastaan 304:n seuraaja: 10 krt Zoom 37-370, manuaalijutut mukana, kenno 3MPIX josta Fujin tavoin (=erittäin hyvin) interpoloidaan 6MPIX. Kennon koko kuitenkin on vain 1/2.7" eli paljon pienempi kuin mitä 602:ssa ja S7000:ssa on. Tämä asia sanelee aika pitkälti kohinan määrää. Eli pelkäänpä kohinaa tuossa S5000:ssa. Sinänsä kennon ominaisuudet ovat samat kuin 602:ssa, eli siis 3MPIX -> 6MPIX.
S7000, joka tullee ulos joskus lokakuussa on periaatteessa sama kamera noin samoilla spekseillä kuin 602, mutta kennona on 6MPIX josta interpoloidaan 12MPIX!!!!
Onneksi Microdrive toimii loistavasti Fujin kameroissa!
Ana
S7000, joka tullee ulos joskus lokakuussa on periaatteessa sama kamera noin samoilla spekseillä kuin 602, mutta kennona on 6MPIX josta interpoloidaan 12MPIX!!!!
Onneksi Microdrive toimii loistavasti Fujin kameroissa!
Ana