Camerabox, Digital Camera Company, Digitalfirst....

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
teraja

Kylläpä ne kusettaa

Viesti Kirjoittaja teraja »

Tätä ketjua lukiessa tuli mieleeni, että ei kai kukaan nyt enää luule, että joku ulkopuolinen olisi varastanut Cameraboxilta nuo luottokorttitiedot? Haiskahtaa aika vahvasti siltä, että ihan itse Herra/Rouva CBox siellä elelee leveästi muiden rahoilla.

Suurin osa luottokorttitietojen varastamisestahan tapahtuu Euroopan ulkopuolelta käsin ja ilmeisestikin nämä kaikki katevaraukset olivat tehty Briteistä. Tämä ei tietysti todista vielä mitään, mutta palaneen käry on ilmassa.

On se inhottavaa, kun näitä kusettajia syntyy kuin sieniä sateella.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
tommy55

Viesti Kirjoittaja tommy55 »

Mainittakoon tosiaan että itse tilasin camerabox.co.uk:sta lokakuussa kameran, joka tuli perille nopeasti ja ilman mitään ongelmia.

Mutta mahdollinen ongelma liittyykin luottokorttiin, Visaltani oli nimittäin otettu 102 euron varaus. Ottajan oli Betsson-pokerifirma tms ja tarkemmin Betsson Malta.

Ei siinä, suljin Visan ja sain lopulta Betssonilta nuo rahat takaisin.

Mutta ilmeisesti cameraboxista vuotaa luottokortin numerot.
Maxims

Viesti Kirjoittaja Maxims »

Tänään tuli sitten visalasku ja sinne oli tullut ylimääräinen maksu johonkin cassava/intersafe/ 182,43 euroa. Laskun mukana tuli opas siitä miten reklamoidaan ja mukana oli vielä valmiiksi maksettu kuori osoitteella.

Soitin vielä huvikseen visaan ja sieltä neuvottiin kirjoittamaan vapaamuotoin kirje jossa kiistän ostoksen. Sitten vain nimi ja allekirjoitus.
Sauli Särkkä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sauli Särkkä »

Paha mennä sanomaan varmasti mitään, mutta jos osa edullisuudesta selittyy näillä ylimääräisillä veloituksilla, niin ei taida hyvä heilua..

Idioottimaista on toisaalta näin räikeän kokoisten veloitusten tekeminen, kun paljon pienemmät summat menisivät helpommin läpi seulasta. Kai niillä niitä asiakkaita riittää, mikäli siis Cameraboxin porukka itse näitä varkauksia suorittaa..

-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
Valopää

Camerabox - Vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja Valopää »

Kerronpa nyt oman tarinani Cameraboxin tiimoilta. Tilasin ke 2.12.2009 Nikonin objektiivin ja sälää mukaan. Kun heidän lähetystenseuranta nettisivuilla oudosti "kaatui" minun tilaukseni kohdalla, lähestyin heitä sähköpostitse pe 4.12. jolloin sain vastaukseksi että heillä on vaikeuksia maksuyhteyksien kanssa, mutta lähetykseni on lähdössä ja viim ma 7.12. perillä.

Paketti ei tietenkään tullut ma, joten jälleen kyselyä sähköpostitse. Camerabox/Gary Smart vastasi selittäen odotettua suuremmasta ohjelmisto-ongelmasta, mutta nyt minun lähetykseni on hoidossa ja saisin sen ti 8.12.
Lähetys ei tietenkään saapunut, kyselyihini sain vastaukseksi tällä kertaa pyynnön soittaa heille asian selvittämiseksi.
Soitin ke 9.12. ja todella pitkän jonottamisen jälkeen sain selville että nyt minun lähetykseni on valmis ja tulee minulle 10-11.12. Mitään selitystä viivästyksestä en saanut. Ja eipä taaskaan pakettia näkynyt.

Tässä vaiheessa aloin googlettamaan enemmän Camerabox-aihetta ja sieltä löysin mm. tämän keskustelun. Soitin samantien pankkiin ja kuolletin luottokorttini.

Yllättäen sain pe 11.12. illalla virallisen lähetysvahvistuksen Cameraboxilta meilitse, heidän lähetysseuranta nettisivuilla ei siis minun kohdallani toiminut koko aikana. Dhl oli yrittänyt tuoda paketin minulle ma 14.12. aamupäivällä mutta en ollut silloin kotona. Tänään ti 15.12. Dhl toi sopimuksemme mukaan paketin. Ja riemulla ei ollut rajoja :) Nyt vaan jännätään mitä ylimääräisiä maksuja kortillani on mahdollisesti kuittailtu. Kerron niistä sitten lisää, mikäli niitä tulee.

Mutta en voi suositella Cameraboxia, halvemmalla sain mutta siihen käytetty aika ja vaiva...en välttämättä enää tilaisi sieltä.
Vastaa Viestiin