Nikon Coolpix 3200

Nikon-digit, Sony-digit (ei-järjestelmädigejä)
Vastaa Viestiin
Jofel

Nikon Coolpix 3200

Viesti Kirjoittaja Jofel »

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä Nikon CP 3200 kamerasta?

Käsittääkseni samaa sarjaa 3100 mallin kanssa(??), joten onkohan tästä korjattu 3100 akunkesto ym. ongelmat?

Tämäntasoista kameraa olen hankkimassa, joten muitakin voi suositella.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Ande

Sama

Viesti Kirjoittaja Ande »

Itse olen ostamassa juuri samaa kameraa, joten kiinnostaisi minuakin.
CD

Viesti Kirjoittaja CD »

Voitti TM:n testin, tosin tm:n testi eivät taida nauttia kovin suurta arvostusta.
ee5075

Viesti Kirjoittaja ee5075 »

CD kirjoitti:Voitti TM:n testin, tosin tm:n testi eivät taida nauttia kovin suurta arvostusta.
Miksi ei?
hemppa

Viesti Kirjoittaja hemppa »

Epäillään että osa testeistä tehty esitteen ja käyttöohjeen perusteella.
Heimo Turunen
lumiukko

no höh

Viesti Kirjoittaja lumiukko »

Näytti liikkeessä ihan namulle vaikkei myyjä mitään fiksua osannutkaan kertoa. Ei löydy enää nikonin sivuilta, oisko menossa pois markkinoilta? Liekö siis tosiaan päivitetty versio tuosta 3100? eli ois noita akkuongelmia korjailtu jne? kokemuksia, kokemuksia.. :)
Lunta tupaan!
simotic

nikon 3200

Viesti Kirjoittaja simotic »

Ostin eilen ko. kameran 128Mb muistikortin kanssa hintaan 299,- paikallisesta liikkeestä. Aloin eilen illalla tutkiskella kameran ominaisuuksia ja olen surffailut netissä hakien vertailuja/lisätietoja ko. kamerasta.

Akkukestosta en osaa sanoa vielä mitään, mutta varmaan jo viikkojen kuluttua minulla on enemmän tietoa ko. asiasta.

Jos tiedätte hyviä linnkejä ko. kamerasta, niin vaihdetaanpa tietoja keskenämme!

Simotic
laturi

Viesti Kirjoittaja laturi »

hemppa kirjoitti:Epäillään että osa testeistä tehty esitteen ja käyttöohjeen perusteella.
No varmasti. Mistäpä muualta löydät tekniset tiedot yhtä helposti ;
laturi

Re: no höh

Viesti Kirjoittaja laturi »

lumiukko kirjoitti:Näytti liikkeessä ihan namulle vaikkei myyjä mitään fiksua osannutkaan kertoa. Ei löydy enää nikonin sivuilta, oisko menossa pois markkinoilta? Liekö siis tosiaan päivitetty versio tuosta 3100? eli ois noita akkuongelmia korjailtu jne? kokemuksia, kokemuksia.. :)
Missäs Sivuilla olet haahuillut? Nikon.fi -sivuilla löytyy heti etusivulta. Ei kait nyt uutuutta ja kaiken lisäksi testivoittajaa vedetä pois markkinoilta?
ak-1

Viesti Kirjoittaja ak-1 »

Niin mites tuon akun keston kanssa oikein on? Kamerasta jotain negatiivista sanottavaa?
Jiri

Viesti Kirjoittaja Jiri »

jep onko mitään lisäinfoa tän kameran toiminnasta, akun kestävyydestä jne..?
Braster

Viesti Kirjoittaja Braster »

Ostin vaimolle 3200:sen kriteereinä kuvanlaatu helppokäyttöisyys ja pieni koko. Ensimmäinen positiivinen yllätys oli että kamera on luonnossa paljon vähemmän lelun oloinen kuin kuvissa. Ulkokuvien laatu hyvä, sisäkuvatkin ihan ok, eivätkä minun mielestä kohise häiritsevässä määrin. Testailin virrankulutusta ja 2000 mAh ladattavilla paristoilla pystyi ottamaan noin 150 kuvaa joista suunnilleen puolessa käytin salamaa.

Kuva
CP3200

Kuva
D70/18-70

Kuva
CP3200

Kuva
CP3200 makromode
Vastaa Viestiin