Canon EOS 3 (edullisesti, kuin uusi-kunnossa(Mint))
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
Molempiin päihin tarvis lisää millejä. 16-35/2.8 ja 300/2.8 olis näin ollen parhaat vaihtoehdot. Heti kun vaan pankkiin tohtii mennä. Lisäksi se Mark IV on haaveissa...
Ei ollut, tämä on ihan todellinen ketju "Haaveilen tästä kuvausvälineestä" -teemalla.
Pitääkö haaveen olla jotain muuta kuin mielikuvitusta? Mitä sen siis kuuluu olla? Mitä sinun haaveesi ovat? Menneisyyden muistoja, saldolaskelmia, vaiko nykyisyyden peilikuvia?
Ei ollut, tämä on ihan todellinen ketju "Haaveilen tästä kuvausvälineestä" -teemalla.
Pitääkö haaveen olla jotain muuta kuin mielikuvitusta? Mitä sen siis kuuluu olla? Mitä sinun haaveesi ovat? Menneisyyden muistoja, saldolaskelmia, vaiko nykyisyyden peilikuvia?
Luulin että tämän hetken kamoista täällä haaveillaan...
Ahvenainen kirjoitti:Jos tonnilla löytyisi jostain Nikkor 24-70/2.8, niin se olisi passeli lasi D700+PDK1+SB900 setille...
Saldolaskelmia... hei kaikki ei ole konttorin orjia, toisilla on elämä muualla, älä oleta että kaikki ovat suomen maassa konttorissa/kaupassa/varastossa töissä.
Luulin että tämän hetken kamoista täällä haaveillaan...
Ahvenainen kirjoitti:Jos tonnilla löytyisi jostain Nikkor 24-70/2.8, niin se olisi passeli lasi D700+PDK1+SB900 setille...
Saldolaskelmia... hei kaikki ei ole konttorin orjia, toisilla on elämä muualla, älä oleta että kaikki ovat suomen maassa konttorissa/kaupassa/varastossa töissä.
Jos kirjoitat minulle niin en oleta -oletan että sanan haave merkitys on tuttu, vaikka olisi kenguruita vuorkaavassa firmassa markkinointihommissa.
Minä en haaveleile tämän hetken kamoistani, taidan olla sen verran tylsimys ;-]
Toi mun ensimmäinen haave oli ehkä vähän johdatteleva kun se on niin todellinen, mut saahan sitä haaveilla vaikka hdr pystykuvakamerasta tai röntgenkuvaobjektiivista ;)