Otus 450D:n sisällä

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
e-bar

Otus 450D:n sisällä

Viesti Kirjoittaja e-bar »

Hej, huomasin jokunen aika sitten että etsimen sisälle on tunkeutunut pieni, ehkä banaanikärpäsen kokoinen roska tai banaanikärpänen.

Ei siis vaikuta kuviin mitenkään, eikä tuo nyt ihmeemmin haittaakkaan, mutta jos keksitte miten tuon saisi järkevimmin poistettua niin olis melko kiva. Mielenkiintoista olisi myös tietää miten se on sinne päässyt (objektiivi ollut kiinni kamerassa ilmaantumisen aikoihin).
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Verig

Viesti Kirjoittaja Verig »

Koita jos ilmaa puhaltelemalla lähtisi liikkeelle. Muutenhan tuolta on vähän v-mäinen kaivella.

(Alkaa vissiin väsyttää, repesin otsikolle ja alkulauseella aika hyvin.)
e-bar

Jeah.. kiitti vinkistä mutta ei se lähtenyt. Hmm, missähän kohtaa se on fyysisesti? Näkyy vasemmassa yläkulmassa kun etsimestä katsoo, mutta ei näy lainkaan kun yrittää kuikuilla rungon sisään. En taida uskaltaa sörkkiä millään tikulla tai pumpulipuikolla tonne sisuksiin.
Airwalk

Viesti Kirjoittaja Airwalk »

Anna olla sen siellä, kuvissa ei näy niin ei mitään haittaa. Mulla joskus näkyi etsimestä kun joku elukka meni edestakaisin no kyllä se siitä nopeasti kupsahti ja hävisi kameran syöväreihin.
e-bar

Toi ollut siellä jo n. pari kuukautta ja vähän veikkaan että ei oo vielä pitkiin aikoihin muuttamassa, mutta otan neuvostasi vaarin.
jperala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jperala »

Mulla oli joskus pickupin lavalla muurahaisia.... mutta ei taida olla ihan sama ?
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
Vastaa Viestiin