*OK* Ota minut mukaanBHPhoto/Adorama-tilaukseesi, säästä 15e

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Vastaa Viestiin
Re-volver
Viesti:

*OK* Ota minut mukaanBHPhoto/Adorama-tilaukseesi, säästä 15e

Viesti Kirjoittaja Re-volver »

Hei,

olen ostamassa tiettyä Domken kamerahihnaa, jota ei Euroopasta millään saa Suomeen postitettua. Enkä halua maksaa yhdestä hihnasta bhphoton tai adoraman 50 dollarin postikuluja.

Voin maksaa sinulle hihnan hinnan lisäksi 15 euroa vaivanpalkkaa, jos otat omaan tilaukseesi mukaan tämän hihnan ja pystyt toimittamaan pääkaupunkiseudulla kasvotusten. Ja jos olet muualta päin Suomea niin voidaan vielä miettiä postikuluja :) ->

http://www.bhphotovideo.com/c/product/1 ... Strap.html

Malli on siis 740-6TN (joka on ilman pikakiinnityksiä, toisin kuin 741-6TN)

Ps. otetaan vastaan myös vinkkejä jos juuri kyseisen väristä ja mallista hihnaa saa muualta halvemmalla.

t: Joonas
Helsinki
Viimeksi muokannut Re-volver, Syys 10, 2009 0 : 21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
xerya

Viesti Kirjoittaja xerya »

Amazon.de myy 25 eurolla, ei tuota halvempi mutta postikulut varmasti alle 50 dollarin. Ikävä kyllä ne taitaa nähdä vain luomalla asiakastilin.

http://www.amazon.de/dp/B000AEEXRM?m=A3 ... =idealocom
7D
Re-volver
Viesti:

Ikävä kyllä sekä Amazon.de että Amazon.co.uk ei suostu lähettämään kameratarvikkeita Suomeen :( Olen itse mennyt tilausvaiheeseen asti.
HarriJ

Viesti Kirjoittaja HarriJ »

Re-volver kirjoitti:Ikävä kyllä sekä Amazon.de että Amazon.co.uk ei suostu lähettämään kameratarvikkeita Suomeen :( Olen itse mennyt tilausvaiheeseen asti.
Eivät läheteä Domken kameratarvikkeita Suomeen, muita merkkejä yleensä kylläkin, esim Op/techin hihnat tulevat.
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
sahe69

Viesti Kirjoittaja sahe69 »

Re-volver
Viesti:

Moi, hyvä tietää että on näköjään vielä merkkikohtaista tuo Suomeen postittaminen.

Kyseisellä ebay-myyjällä ei valitettavasti näy juuri kyseistä kamerahihnaa. Laukkujen varahihnoja ja muita Domken hihnoja kylläkin.
sahe69

Viesti Kirjoittaja sahe69 »

Re-volver kirjoitti: Kyseisellä ebay-myyjällä ei valitettavasti näy juuri kyseistä kamerahihnaa. Laukkujen varahihnoja ja muita Domken hihnoja kylläkin.
http://cgi.ebay.de/DOMKE-1-WEB-STRAP-W- ... .m14.l1262

Eikös tuo ole sama hihna, 1" gripper web strap w/o swivels.
Esimerkkikuvassa tuo on vaan eri värisenä, mutta uskoisin että muissakin väreissä tuota saa.
Re-volver
Viesti:

sahe69 kirjoitti:Eikös tuo ole sama hihna, 1" gripper web strap w/o swivels.
Esimerkkikuvassa tuo on vaan eri värisenä, mutta uskoisin että muissakin väreissä tuota saa.
Tuo näyttää sittenkin olevan sama hihna. Ainakin jos esim. tutkii BHPhotossa miten vastaavat tuotteet on nimetty osoitekentässä. Olen nähnyt web strap nimikkeen alla hihnoja, joissa leveä hihnaosa jatkuu ihan kiinnikkeisiin asti, sellaista en halua. Tuo kuitenkin vaikuttaa samalta tuotteelta. Kiitos huomiosta, lähetin myyjälle kyselyn jos pystyisi "Tan"-väriä myymään.
nikon-d40

Viesti Kirjoittaja nikon-d40 »

Re-volver kirjoitti:Ikävä kyllä sekä Amazon.de että Amazon.co.uk ei suostu lähettämään kameratarvikkeita Suomeen :( Olen itse mennyt tilausvaiheeseen asti.
Yleinen harhaluulo, ainakin Amazon.co.uk:n osalta. Osa kaupoista lähettää osa ei. Esim. CameraKing toimittaa Suomeen: http://www.amazon.co.uk/gp/browse.html? ... 79VBNSVFZI
Re-volver
Viesti:

Kiitos hyvistä tiedoista kaikille, mutta erityisesti sahe69:lle! Hihna on tilattu :)
Vastaa Viestiin