Kameravehkeitä Hollannista.
-
-
-
Miksi jäisi?eevis kirjoitti:hmm, vaikuttaa hyviltä nämä hollannin kaupat...mutta kiinnostaa tietää, onko kellään jäänyt pakettia tulliin?
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
nikon1stories.blogspot.fi
-
-
cameranu.nl
Täytyypä sanoa että on erittäin hyvä palvelu tuossa putiikissa, olen tässä käynyt s-posti keskustelua ja posteihin vastataan aina välittömästi ja huolella, englanniksi. Ei juurikaan hirvitä maksaa tilatut tavarat tuonne heidän tililleen etukäteen.
Nyt vaan odotellaan että raha siirtyy ja tavara saapuu tänne.
Nyt vaan odotellaan että raha siirtyy ja tavara saapuu tänne.
-
Cameranu.nl tilauksen status update:Avokid kirjoitti:Ilmotteleppa sit miten kävi.
Viime viikon torstaina tilasin linssin ja siirsin rahat verkkopankissa illalla.
Eilen kyselin sähköpostilla olivatko rahat jo tulleet firman tillille ja sain heti englanninkielisen vastauksen, ettei rahoja näkynyt vielä.
Tänä aamuna tuli meili, jossa ilmoitettiin rahojen saapuneen heidän tililleen. Ja jo pari tuntia myöhemmin seurantakoodi paketille.
Tähän asti kaikki mennyt hyvin ja Cameranu.nl vastannut sähköposteihin kiitettävästi.
Nyt vain odottelemaan pakettia Suomeen. :-)
-
Tjaahans, paketti on saapunut Suomeen:Napanöyhtä kirjoitti:Cameranu.nl tilauksen status update:Avokid kirjoitti:Ilmotteleppa sit miten kävi.
------------------------------------------------------
Lähetysnumero xxxxxxxxxxxx Lähellä-paketti
Lähtöpaikka TURUN LOGISTIIKKAKESKUS
Määräpaikka xxxxxxxxxx MH-ASIAMIES
Tapahtumatiedot
Vastaanotettu 14.09.2009 18:13
Matkalla 14.09.2009 18:44
-------------------------------------------------------
Nyt sitten jännätään saisiko tuon linssin jo huomenna omiin hyppysiin.
-
Ainakin pk-seudulle saat.Napanöyhtä kirjoitti:Tjaahans, paketti on saapunut Suomeen:Napanöyhtä kirjoitti:Cameranu.nl tilauksen status update:Avokid kirjoitti:Ilmotteleppa sit miten kävi.
------------------------------------------------------
Lähetysnumero xxxxxxxxxxxx Lähellä-paketti
Lähtöpaikka TURUN LOGISTIIKKAKESKUS
Määräpaikka xxxxxxxxxx MH-ASIAMIES
Tapahtumatiedot
Vastaanotettu 14.09.2009 18:13
Matkalla 14.09.2009 18:44
-------------------------------------------------------
Nyt sitten jännätään saisiko tuon linssin jo huomenna omiin hyppysiin.
Jännä juttu: kaikki saamani 3 pakettia ovat ilmoitettu saapuneeksi textarilla. Siis noutokehotus paikalliselta Matkahuolto-kontaktilta. Kaikki textarit ovat saapuneet luuriini klo 16.59.
Hehe... varmaan joku Matkahuollon tietokone/tiedonsiirto/datanpurku- juttu syynä moiseen ilmiöön :)
-
Heh, tai sitten Matkahuollon sedältä tai tätiltä loppuu työpäivä klo 17:00 ja lyö "Send"-näppäintä juuri ennen poistumista. Äkkiä karkuun ennenkuin asiakkaat soittelee paketin perään. :-)Tuukka1978 kirjoitti: Ainakin pk-seudulle saat.
Jännä juttu: kaikki saamani 3 pakettia ovat ilmoitettu saapuneeksi textarilla. Siis noutokehotus paikalliselta Matkahuolto-kontaktilta. Kaikki textarit ovat saapuneet luuriini klo 16.59.
Hehe... varmaan joku Matkahuollon tietokone/tiedonsiirto/datanpurku- juttu syynä moiseen ilmiöön :)
-
-
Yritykseni tarvitsee uuden kameran ja nuo alvithan saa sitten vähentää verotuksessa. Tai siis EU:n sisällä tapahtuvassa kaupankäynnissä alv:a ei tarvitse maksaa ollenkaan.Napanöyhtä kirjoitti:19 pistettä näyttäisi olevan. Mihin tuota tietoa tarvitset?Typykkä kirjoitti:Mikäs Hollannissa on arvonlisäveron osuus käyttötavaralla?
Saa valita, vähentääkö myöhemmin vai jättääkö heti maksamatta.
-
OK, en tiedä miten tuo ALVin vähentäminen onnistuu Hollannissa, kun tuo hollannin taito minulla rajoittuu Google-kääntäjään. :-)Typykkä kirjoitti:
Yritykseni tarvitsee uuden kameran ja nuo alvithan saa sitten vähentää verotuksessa. Tai siis EU:n sisällä tapahtuvassa kaupankäynnissä alv:a ei tarvitse maksaa ollenkaan.
-
Toisaalta, flaaminkielisessä maailmassa englantia osataan paremmin kuin Suomessa ;-)Napanöyhtä kirjoitti:OK, en tiedä miten tuo ALVin vähentäminen onnistuu Hollannissa, kun tuo hollannin taito minulla rajoittuu Google-kääntäjään. :-)Typykkä kirjoitti:
Yritykseni tarvitsee uuden kameran ja nuo alvithan saa sitten vähentää verotuksessa. Tai siis EU:n sisällä tapahtuvassa kaupankäynnissä alv:a ei tarvitse maksaa ollenkaan.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Juu-u, kivasti nuo lontooksi vastasivat. Ja kyllä se Flaamikin taipuu ainakin Babelfishin kautta melko nätisti lontooksi.OskuK kirjoitti:Toisaalta, flaaminkielisessä maailmassa englantia osataan paremmin kuin Suomessa ;-)Napanöyhtä kirjoitti:OK, en tiedä miten tuo ALVin vähentäminen onnistuu Hollannissa, kun tuo hollannin taito minulla rajoittuu Google-kääntäjään. :-)Typykkä kirjoitti:
-
Nyt on linssi sitten kotiutunut turvallisesti ja kova testaaminen alkaa. 2 viikkoa kesti koko toimitus.Tuukka1978 kirjoitti:Ainakin pk-seudulle saat.Napanöyhtä kirjoitti:Nyt sitten jännätään saisiko tuon linssin jo huomenna omiin hyppysiin.Avokid kirjoitti:Ilmotteleppa sit miten kävi.
Voin suositella CameraNu.nl-kauppaa kuten Tuukka ja kumppanit aiemmin.
Plussat/miinukset minun ostokokemuksestani:
+ CameraNu.nl:n väki vastasi nopesti, asiallisesti ja englanniksi sähköposteihini
+ Hinnat
+ Linssi oli erittäin hyvin pakattu kuljetusta varten
+ Nopea toiminta lähetyksen kanssa CameraNu.nl:n osalta
- Eivät hyväksy ainakaan vielä luottokortteja -> maksu EU pankkisiirrolla -> rahan siirto kestää (ei tosin CameraNU.nl:n vika)
- Paketin seurantakoodit eivät toimi ulkomailla, vasta kun paketti on Suomessa, pystyy sen liikkeitä seuraamaan
Mutta kaikin puolin positiivinen kokemus ja ostaisin/ostan kyllä tuolta uudestaankin.
-
eikös tuo käytä myös TNT Postia pakettien lähettämiseen, kuten kamera-express.nl?
Jos näin on, niin ahkeran googletuksen ja kaivelun perusteella löysin itse huomattavasti tarkemman seurannan kuin mitä sähkökustin mukana tuleva oli..
https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/
jokainen käännelköön googlellaan taikka baabelinkalallaan itse käyttöohjeet.
Jos näin on, niin ahkeran googletuksen ja kaivelun perusteella löysin itse huomattavasti tarkemman seurannan kuin mitä sähkökustin mukana tuleva oli..
-
Tuo linkki tuli minulle sähköpostissa seurantaa varten, mutta ainakaan minun paketin seuranta ei toiminut sillä. Ei taida toimia kuin kalliimpien ulkomaille menossa olevien pakettien seuranta (Plus-paketit).Kermi kirjoitti:eikös tuo käytä myös TNT Postia pakettien lähettämiseen, kuten kamera-express.nl?