Vuoden luontokuvasta iso painos itselle
-
Vuoden luontokuvasta iso painos itselle
Haluaisin itselleni A3 taulun vuoden 1990 Antti leinosen vuoden luontokuvasta
Googlella koitin mutta pikainen etsintä ei antanut tietoja henkilöstä, mikäli jollain on yhteystietoja henkilöön voisin yksityisviestillä mielellään ottaa että saisin yhteyttä suoraan henkilöön
Googlella koitin mutta pikainen etsintä ei antanut tietoja henkilöstä, mikäli jollain on yhteystietoja henkilöön voisin yksityisviestillä mielellään ottaa että saisin yhteyttä suoraan henkilöön
Muistaakseni. National Geographicin toimitus pommitti Hra Leinosta sähköpostilla puolen vuoden ajan ison kuvatilauksen merkeissä ennenkuin sai vastauksen : En ehdi, olen kuvaamassa. T. Antti.r0hmu kirjoitti:Antti leinosen... voisin yksityisviestillä mielellään ottaa että saisin yhteyttä suoraan henkilöön
Ja siinä oli kysymys muutamasta 10.000 eurosta. Eli yhden julisteen tilaus saattaa olla aika pitkähkö projekti veikkaan... tai mistäs minä sen tiedän vaikka kuvaaja olisi täysin nörttiytynyt. :)
Kannattaa varmaan kysyä suoraan Suomen Luonnonvalokuvaajat ry:stä jolla on jonkinlaiset levitysoikeudet kaikkiin Vuoden Luontokuviin.
-
- Viesti:
Tuolta voi lukea hieman lisää juttua Antista: http://www.kuhmolainen.fi/cs/Satellite/ ... ittaa.html
-Sale
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
-
Kiitoksia tiedoista, oli kyllä hyvä juttu Antista. Toivotaan että saisin julisteen teetettyä jotenkin itselleni, on vaan niin pirun siisti kuva. mielestäni paras vuoden luontokuva mitä on, jos otetaan vielä huomioon välineet jolla kuvattu tuohon aikaan. Vastailen vaikka tänne miten asian kanssa käy.
-
-
-
Tulin katsoneeksi vasta nyt tuon ahmaohjelman digiboksista. Siinä oli kyllä hienoa luontoa ja kuvausta! Mutta itse ohjelman formaatti nyppi pahemman kerran. Ensinnäkin kertojaääni lässytti melkein kuin lapsille: "Antti-setä kävelee nyt metsässä..." Onkohan tuo kertoja itse asiassa ollutkin joissakin lastenohjelmissa? Toisena tekijänä nämä dramatisoidut ja puolilavastetut dokumentit ovat jotenkin niin teennäisen tuntuisia. "Tässä Antti kävelee yksin koskemattomassa metsässä..." Ja kukahan sitäkin tapahtumaa kuvaa? Eri aikaan kuvattua materiaalia tunnuttiin myös yhdistellyn jotta saatiin luotu käsikirjoitukseen sopivaa tarinaa. Yleistähän tuollainen on TV-ohjelmissa, mutta liekö oikeasti tarpeellista.
Kova kaveri kuvaamaan tuo Leinonen, mutta pitäisikö viettää vähän enemmän aikaa vaikka perheenkin kanssa kun on pitänyt antaa ahmoille jo nimetkin.
Kova kaveri kuvaamaan tuo Leinonen, mutta pitäisikö viettää vähän enemmän aikaa vaikka perheenkin kanssa kun on pitänyt antaa ahmoille jo nimetkin.