Fujifilm FinePix S602 Zoom tai vastaava kamera
-
Fujifilm FinePix S602 Zoom tai vastaava kamera
Olen innostunut digikuvauksesta, kun kotiimme tuli Sonyn DSC P92 (johon olen aikalailla tyytymätön). Tsiigailin Kamera-Lehden osto-oppaasta digejä ja yksi erityistä kiinnostusta herättänyt malli oli tuo yllämainittu Fujin S602, vaan onko sitä enää edes markkinoilla kun ei esim. MBNet:kään tuntenut sitä? Joku täällä mainitsi omistaneensa sen, ottaisin mielenkiinnolla vastaan kommentteja siitä? Mikähän on hintaluokka jos jostain vielä saa uusia tai uudehkoja? Onko soveltuva aloittelevalle harrastelijalle, joka haluaa oppia käsinsäätöjäkin? Etenkin tuo mahdollisuus lisäkkeisiin herätti kiinnostusta, kun ei (vielä tässä vaiheessa) raaski sijoittaa oikeaan järkkäriin? Auttakaa neitoa pulassa! Muitakin kameramerkkejä ja -malleja saa ehdottaa! Kaikki tieto otetaan ilolla vastaan!
-
Re: Fujifilm FinePix S602 Zoom tai vastaava kamera
Mulla on tuollainen Fuji s602 z ja oon ollu todella tyytyväinen. Ei ole ollu mitään vikaa ja nyt kamera on ollut mulla noin vuoden. Kamera tuottaa todella hyvää kuvanlaatua ns. pokkarikameraksi. Kamerahan on melkein vastaava tämän uudemman mallin s7000:n kanssa esim. saman kokoinen kenno, ja sama optiikka, mut tuohon s7000 on vain tungettu enemmän megapikseleitä joka johtaa suurempaan kohinaan. Mutta kai tämä uudempikin malli on ihan kannattava ostos kun kerta s602:lle on sukua.
Tinttara kirjoitti:Olen innostunut digikuvauksesta, kun kotiimme tuli Sonyn DSC P92 (johon olen aikalailla tyytymätön). Tsiigailin Kamera-Lehden osto-oppaasta digejä ja yksi erityistä kiinnostusta herättänyt malli oli tuo yllämainittu Fujin S602, vaan onko sitä enää edes markkinoilla kun ei esim. MBNet:kään tuntenut sitä? Joku täällä mainitsi omistaneensa sen, ottaisin mielenkiinnolla vastaan kommentteja siitä? Mikähän on hintaluokka jos jostain vielä saa uusia tai uudehkoja? Onko soveltuva aloittelevalle harrastelijalle, joka haluaa oppia käsinsäätöjäkin? Etenkin tuo mahdollisuus lisäkkeisiin herätti kiinnostusta, kun ei (vielä tässä vaiheessa) raaski sijoittaa oikeaan järkkäriin? Auttakaa neitoa pulassa! Muitakin kameramerkkejä ja -malleja saa ehdottaa! Kaikki tieto otetaan ilolla vastaan!