Mites kun luin, että sampon visa electronilla oli joku maksanut niin kuinka tuo onnistuu? En ainakaan itse paikallisosuuspankin electronia saanut "rekistöröityä" paypaliin?
Paypal tukee mielestäni vain luottokortteja, mutta jotkut ovat saaneet vaihtelevalla menestyksellä electroninkin toimimaan.
Jos ei omista luottokorttia niin luullakseni paypal- tilille pystyy myös siirtämään rahaa??
Mites kun luin, että sampon visa electronilla oli joku maksanut niin kuinka tuo onnistuu? En ainakaan itse paikallisosuuspankin electronia saanut "rekistöröityä" paypaliin?
Onko se Verified by Visa -palvelu aktivoitu (vaimikäsenytolikaan)? Onko kortin verkkokäyttö sallittu? Vilkaise nettipankin puolelta miten kortti on "konffattu".
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
Paypal-tilille voi siirtää euroja jolla voi maksaa oston yhteydessä. Siirto vie pari pankkipäivää. Voi olla riskittömämpi maksutapa mikäli epäilee korttitunnusten vuotoa vääriin käsiin.
Tenhunen kirjoitti:Paypal-tilille voi siirtää euroja jolla voi maksaa oston yhteydessä. Siirto vie pari pankkipäivää. Voi olla riskittömämpi maksutapa mikäli epäilee korttitunnusten vuotoa vääriin käsiin.
PayPalin ideahan on, että ne tiedot ei sieltä liiku eteenpäin.
Nik-ke kirjoitti:Mites kun luin, että sampon visa electronilla oli joku maksanut niin kuinka tuo onnistuu? En ainakaan itse paikallisosuuspankin electronia saanut "rekistöröityä" paypaliin?
Paypal tukee mielestäni vain luottokortteja, mutta jotkut ovat saaneet vaihtelevalla menestyksellä electroninkin toimimaan.
OP:n ja Sammon electronit näyttäisivät ainakin toimivan PayPalin kanssa.
Canon PowerShot A510 | Canon PowerShot A710 IS | Canon EOS 400D | Canon EOS 450D
Pentax K200D
Noniin Yongnuon akkukahva tilattu ja hyväksi havaittu. Edullinenkin 62 euroa posteineen. Niin 30Dhen ostin. Nopea toimituskin. 27.3 tilasin tänään täällä.
Noniin kirjotetaas kokemus. Näin aluksi jo voisi mainita, että pulju on loistava!
Paketti tuli suht. nopeasti perille ja vielä postiluukkuun (ei mahtunut kokonaan). Erittäin halpa ja kaikki oli kunnossa niinkun pitikin. Maksoin paypalilla ja konttori on nordea ja siinäkään ei ollut mitään ongelmaa. Sitten vain odottelua ja kummastelua, että millon maksan tämän kyseisen ALVin. Noh pakettiin oli merkitty ''gift'' eli lahjana tuli minulle kuten varmaan monelle muullekkin:) Ei voi kun kehua, tulen varmasti tilaamaan kyseisestä puljusta tavaraa kunhan tulee tarvetta.
Suomen valtio ei lähde perimään vähäistä summaa virallismaksuissa (alv ja tulli). Raja taitaa olla noin eur 10,- veloituksen osalta eli pienissä ostoksissa kansalainen voi nauttia täysin laillisesti tax-free ostoksista.
Itse tilasin Phottix akkukahvan josta myöskään ei mennyt tullia ja veroa (ostohinta eur 45,-). Lahja-maininnalla ei taida olla merkitystä sillä tulli voi määrittää itse kaupallisen arvon virallismaksuja määrätessä sekä voivat pyytää vastaanottajaa todistamaan ostoksen hinnan laskulla tai vastaavalla.
Tenhunen kirjoitti:Lahja-maininnalla ei taida olla merkitystä sillä tulli voi määrittää itse kaupallisen arvon virallismaksuja määrätessä sekä voivat pyytää vastaanottajaa todistamaan ostoksen hinnan laskulla tai vastaavalla.
Voi sillä olla merkitystä jos tullissa on suomenruotsalainen tullihenkilö. Myrkyistä on omat määräyksensä ;-]
Kiinalaisten tarjoushinta on todella toista luokkaa kuin mitä vastaavalla tuotteella on hinta Suomessa. Canoniin sopiva vastavalosuojatötterö on tulossa Hong Kongista postilaatikkoon hintaan eur 6,- kun Canonin oma oli Suomessa nettikaupassa eur 45,- + rahti. En väitä että laatu on sama mutta saattaa olla että kiinalainen toimii siinä missä Canonin oma näin harrastelijan käytössä jos pysyy linssin nokalla ja kartion muoto on oikea. Kiinalaisten kumiosissa hiukan haittaa kumin valmistuksessa käytetty rikki mikä aiheuttaa kitkerää hajua. Tämän huomaa esim. Phottixin akkukahvassa.
Tenhunen kirjoitti: En väitä että laatu on sama mutta saattaa olla että kiinalainen toimii siinä missä Canonin oma näin harrastelijan käytössä jos pysyy linssin nokalla ja kartion muoto on oikea.
Kyllä niistä vvs:ista ainakin osa on tosiaan melkein samaa laatua kuin kanonin "tekemät". Tosiaan toimii ainakin harraste hommissa. Ainoa ero on yleensä LENS HOOD FOR sana Canon sanan tilalla ja sisäpinnasta (ainakin osasta) puuttuu liimattu samettikangas.
Ite joskus tuolta kanssa tilaillut ja mukavasti toiminut, mutta aina välillä jää tavaroita roikkumaan ( ja tulematta kokonaan). No ainakin minulle ovat palauttaneet x ajan kuluttua automaattisesti rahat takaisin, jos eivät tuotetta ole saaneet.
Eihän kaikille sovi odotella, mutta kun homman tietää ja tilaa "ajoissa" niin eipä tuolla niin väliä.
Tämä ei suoranaisesti DealExtremeen liity, mutta eipä se tunnu paljon mitään merkitsevän vaikka lähettäjä merkitsee paketin tyypiksi "gift". Juuri tuossa yhdet alvit ja tullit maksoin eräästä "giftistä" :)
Holden kirjoitti:Tämä ei suoranaisesti DealExtremeen liity, mutta eipä se tunnu paljon mitään merkitsevän vaikka lähettäjä merkitsee paketin tyypiksi "gift". Juuri tuossa yhdet alvit ja tullit maksoin eräästä "giftistä" :)
Varmaan harmittaa niiden tullien ja verojen maksaminen. Mielummin olisit tietty tehnyt veropetoksen? ;)
Nämä kiinalaiset lähettää kaikki paketit tuolla gift merkinnällä. Niillä on siis valmiiksi painettuja kuponkeja, joissa nämä merkinnät ja niitä lähetyksiä tulee Suomeenkin tuhatmäärin. Se ei todellakaan merkitse enää nykyään mitään, vaikka tuollainen merkintä olisi. Säälittää vaan ne piruparat, jotka vielä kuvittelee, että tullissa voi selittää kyseessä olevan joku lahja "kiinalaiselta ystävältä"...
Tästä on tullut suoranaista kansalaisurheilua yrittää näitä pikkupetoksia ja muuta veronkiertoa. Itse ajattelin kantaa tullaamattoman lähetyksen takaisin tulliin ja maksaa siitä verot, kun tuli vahingossa "giftinä" suoraan kotiin. Pitänee ottaa kamera mukaan, kun saattaa olla hämmästyneitä ilmeitä tiskin takana... ;)
Viimenen paketti vielä matkalla. Ei ihan nopeimpia kioskeja, mutta tilauksessa oli pientä parin euron sälää paljon. Kaukolaukaisin puuttui varastosta, joten lähettivät sen toisessa paketissa toimituksen nopeuttamiseksi. Ilmeisesti pitävät hyvin pieniä varastoja ja tilaavat suoraan valmistajalta tarvittavat määrät.
Tuotteet kuitenkin halpaa kuin saippua ja näyttäisi tulevan perille. Laatukin ihan riittävää (vv-suojia, kännykän kuoret, makrojatkeet, kääntörengas, suojatulpat jne.). Tulen tilaamaan jatkossakin.
Holden kirjoitti:Tämä ei suoranaisesti DealExtremeen liity, mutta eipä se tunnu paljon mitään merkitsevän vaikka lähettäjä merkitsee paketin tyypiksi "gift". Juuri tuossa yhdet alvit ja tullit maksoin eräästä "giftistä" :)
DX:stä tilatessa kannattaa pitää tilaukset alle 45 eurossa, jolloin tullia ei kerätä. Eli useampia tilauksia vaan menemään kun posti ei kuitenkaan maksa mitään. Tietysti jos jostain löytää tuota kalliimpaa, sitten vain kertoo 1.22 :)