Kokemuksia Zenitar 16mm f2.8 fisheye

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
ttv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ttv »

Survoja kirjoitti:
Mulla ei kyllä lue mitään giftiä tuossa, tuollanen pieni paketti, kirjattu sellainen, eli täytyy hakea postista ja näyttää henkkarit, eli pelkkä lappu ei riitä. Kirovista postitettu, Alexander Fedyachkin nimellä, muuta informaatiota tuossa ei sitten olekkaan, ei esim mitään firmaa yms ei mainita, vain minun ja Alexanderin nimet ja osoitteet...
Millä tavalla tilasit ja kävitkö kirjeevaihtoa Alexanderin kanssa? Eli tilasitko Visalla vai millä tavalla?
Luottokortilla, suoraa rugiftin saitilta, siis ihan se normaali tapa...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

ttv kirjoitti: Mulla ei kyllä lue mitään giftiä tuossa, tuollanen pieni paketti, kirjattu sellainen, eli täytyy hakea postista ja näyttää henkkarit, eli pelkkä lappu ei riitä.

Ruotsinkieliselle merkitys on toki vakavampi rike ;-)
ttv kirjoitti: Takuusta nyt ei ole mitään hajua, tuskin kannattaa alkaa minnekkään lähettään, tilaa toisen tuohon hintaan jos menee rikkoon, tosiaan täysin manuaalinen linssi, niin tuskin kovin vaikee ees korjata....
Joten ei kannata korjata vai kannattaa? Takuu ei muuten kata rikottuja objektiiveja, vain valmistusvialliset ;-.)
ttv kirjoitti: Ei muutako tilaan, tosi kiva linssi, ja kuvanlaatu on tosi hyvä, aukko jonnekkin keskivälille niin ei tarvi juuri tarkennella ku jostain metristä äärettämään on tarkkuus...
Minä luulit että tilasit jo.
ttv kirjoitti: tosi vaikea tarkentaa täydellä aukolla lähelle, kun ei oli mitään tarkennus peiliä(vai miksi niitä nyt sanotaanki) mitä vanhoissa manuaali kameroissa on... kiva linssi kuitenki...
Kunnollisissa kameroissa on edelleen vaihdettavat tähyslasit, jolloin voi vaikka valita haluaako leikkokuvan, mikroprisman tai vaikka molemmat.
ttv
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ttv »

OskuK kirjoitti:
ttv kirjoitti: Mulla ei kyllä lue mitään giftiä tuossa, tuollanen pieni paketti, kirjattu sellainen, eli täytyy hakea postista ja näyttää henkkarit, eli pelkkä lappu ei riitä.

Ruotsinkieliselle merkitys on toki vakavampi rike ;-)
ttv kirjoitti: Takuusta nyt ei ole mitään hajua, tuskin kannattaa alkaa minnekkään lähettään, tilaa toisen tuohon hintaan jos menee rikkoon, tosiaan täysin manuaalinen linssi, niin tuskin kovin vaikee ees korjata....
Joten ei kannata korjata vai kannattaa? Takuu ei muuten kata rikottuja objektiiveja, vain valmistusvialliset ;-.)
ttv kirjoitti: Ei muutako tilaan, tosi kiva linssi, ja kuvanlaatu on tosi hyvä, aukko jonnekkin keskivälille niin ei tarvi juuri tarkennella ku jostain metristä äärettämään on tarkkuus...
Minä luulit että tilasit jo.
ttv kirjoitti: tosi vaikea tarkentaa täydellä aukolla lähelle, kun ei oli mitään tarkennus peiliä(vai miksi niitä nyt sanotaanki) mitä vanhoissa manuaali kameroissa on... kiva linssi kuitenki...
Kunnollisissa kameroissa on edelleen vaihdettavat tähyslasit, jolloin voi vaikka valita haluaako leikkokuvan, mikroprisman tai vaikka molemmat.
*sensuroitu* pedantti!!!
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

;-)
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

??? LOL
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
Vastaa Viestiin