Terve,
Duuniin pitäisi hommata kalibrointivehkeitä monitorille. Suosittelin jo colorvisionin spyderiä tämän forumin juttujen perusteella.
Mitäs mieltä olette tämmöisestä tuotteesta, onko kenellekkään ennestään tuttu:
http://www.eizo.com/products/graphics/cg21/index.asp
Monitori ja kalibrointityökalut
-
Monitori ja kalibrointityökalut
-
Janne Kotka
Janne Kotka
-
Ilmeisesti kukaan ei ollut tuotteesta mitään mieltä ja se ei ollut kenellekkään tuttu. No sanoin että Autiokarin-kari sanoi että littunäyttöjä ei voi kalibroida. Tilasivat silti tuon lituskan.
No onhan noita 21" crt putkia pilvin pimein tuolla toimistolla, voi sitten ottaa ja vertailla että mitens se käytännössä menee.
Kiitoksia avusta.
No onhan noita 21" crt putkia pilvin pimein tuolla toimistolla, voi sitten ottaa ja vertailla että mitens se käytännössä menee.
Kiitoksia avusta.
-
Janne Kotka
Janne Kotka
-
Kumma juttu, että asiantuntijan sana ei paina. Olen odotellut uutista, jossa kerrotaan Necin, Iiyaman, LG:n, Samsungin, Philipsin ja muiden littunäyttöjen valmistajien lopettavan epäkelpojen litteiden näyttöjen valmistamisen, koska suomalainen Guru ne huonoiksi havaitsi. Samalla kameroiden näytöt myös muutetaan putkimallisiksi. Painoa ja kokoa tulee hieman lisää, mutta saadaan värit kohdalleen.pahvi kirjoitti: No sanoin että Autiokarin-kari sanoi että littunäyttöjä ei voi kalibroida. Tilasivat silti tuon lituskan.
pahvi kirjoitti:No onhan noita 21" crt putkia pilvin pimein tuolla toimistolla, voi sitten ottaa ja vertailla että mitens se käytännössä menee.
Muista raportoida kokemuksista.
Viimeksi muokannut adele, Kesä 27, 2004 11 : 37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
Minulla on duunissa juuri tuo Eizon näyttö ja siinä mukanahan tuli Machbeth Gretagin Eye One kalibraattori jolla olen kalibroinut kaikki näytöt joissa kuvia käpistellään .
On muuten ylivoimainen näyttö, en ikinä vaihda takaisin CRT-putkeen .
Kotona mulla on Compaq P1100 21" ,mutta häviää tuolle Eizolle kaikessa..
On muuten ylivoimainen näyttö, en ikinä vaihda takaisin CRT-putkeen .
Kotona mulla on Compaq P1100 21" ,mutta häviää tuolle Eizolle kaikessa..
It's got a cop motor, a 440 cubic inch plant, it's got cop tires, cop suspensions, cop shocks. It's a model made before catalytic converters so it'll run good on regular gas. What do you say, is it the new Bluesmobile or what?
-
- Viesti:
Litut ovat varsin mainioita laitteita moneen käyttöön, mutta kuvankäsittelyyn ne eivät (vielä) sovellu.adele kirjoitti:Kumma juttu, että asiantuntijan sana ei paina. Olen odotellut uutista, jossa kerrotaan Necin, Iiyaman, LG:n, Samsungin, Philipsin ja muiden littunäyttöjen valmistajien lopettavan epäkelpojen litteiden näyttöjen valmistamisen, koska suomalainen Guru ne huonoiksi havaitsi.
Videoprojektorit evät myöstään sovellu kuvankäsitteyyn mutta nekin ovat kelpo laitteita moneen muuhin käyttöön.
Timo Autiokari
-
Tämähän on perinjuurin mielenkiinotinen kommentti. Vai että litut eivät kuvankäsittelyyn sovi. Milläs perustelet sen että Sony lopetti putkinäyttöjen valmistamisen jo keväällä? Mites reagoit asiaan että Apple ei ole muutamaan vuoteen tuottanut putkinäyttöjä vaan luottaa TFT-putkiin?Autiokari kirjoitti:Litut ovat varsin mainioita laitteita moneen käyttöön, mutta kuvankäsittelyyn ne eivät (vielä) sovellu.adele kirjoitti:Kumma juttu, että asiantuntijan sana ei paina. Olen odotellut uutista, jossa kerrotaan Necin, Iiyaman, LG:n, Samsungin, Philipsin ja muiden littunäyttöjen valmistajien lopettavan epäkelpojen litteiden näyttöjen valmistamisen, koska suomalainen Guru ne huonoiksi havaitsi.
Videoprojektorit evät myöstään sovellu kuvankäsitteyyn mutta nekin ovat kelpo laitteita moneen muuhin käyttöön.
Timo Autiokari
Artificial intelligence is no match to natural stupidity
-