Tarvikeakkukahvat 450D/1000D
-
Tarvikeakkukahvat 450D/1000D
Mitä tarvikekahvaa suosittelette?
Onko Phottixin kahvalle vakavasti otettavaa vaihtoehtoa? Muutamia muita malleja näyttäisi ebayssa olevan, osassa myös tuo ir laukaisin mukana. Mikä näistä tarvikekahvoista on laadukkain?
Onko Phottixin kahvalle vakavasti otettavaa vaihtoehtoa? Muutamia muita malleja näyttäisi ebayssa olevan, osassa myös tuo ir laukaisin mukana. Mikä näistä tarvikekahvoista on laadukkain?
-
Mulla tämä 1000D:ssä kiinni:
http://tinyurl.com/7z9opl
Toimii. Mun mielestä kahvassa pitää olla nuo namiskat, muuten ei tuu mitään..
Osaan taas linkittää... :D
http://tinyurl.com/7z9opl
Toimii. Mun mielestä kahvassa pitää olla nuo namiskat, muuten ei tuu mitään..
Osaan taas linkittää... :D
Your everyday tourist
---------------------------------------------------
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
toimiikohan tuo 350d:ssä
jotain kahvaa kans kattelin ebaystä, ei ollut sama mutta tarvikemalli kuitenkin. onko näillä eroja alkuperäisten kanssa laadussa. kun luulis et on vaan pala muovia, pari nappia ja akut.
lisäks kaipailisin hieman mielipiteitä miksi kahva on tarpeellinen. akuthan voi pitää laukussa varalla ilman kahvaakin. ote on mahdollisesti parempi kahvan kanssa. napit siinä on kyllä ihan ehdottomat.
jotain kahvaa kans kattelin ebaystä, ei ollut sama mutta tarvikemalli kuitenkin. onko näillä eroja alkuperäisten kanssa laadussa. kun luulis et on vaan pala muovia, pari nappia ja akut.
lisäks kaipailisin hieman mielipiteitä miksi kahva on tarpeellinen. akuthan voi pitää laukussa varalla ilman kahvaakin. ote on mahdollisesti parempi kahvan kanssa. napit siinä on kyllä ihan ehdottomat.
-
400D ja 350D käyttää BG-E3 kahvaa, joten tuo malli ei sovi niihin.
En usko, että on paljoa eroa. Mulla on itseasiassa parempi näppäintuntuma sekä grippi kuin kameran omat. D:
Napit on tunnokkaammat ja rulla hieman jämäkämpi.
Jos olis 400D/350D ottaisin tämän:
http://tinyurl.com/8skuuk
On se niin hassun hieno. :)
Kuvausasento on paljon parempi kuin ilman kahvaa, ei tarvitse vääntää ja kääntää käsiä jotta saa otettua kuva pystyasennossa.
En usko, että on paljoa eroa. Mulla on itseasiassa parempi näppäintuntuma sekä grippi kuin kameran omat. D:
Napit on tunnokkaammat ja rulla hieman jämäkämpi.
Jos olis 400D/350D ottaisin tämän:
http://tinyurl.com/8skuuk
On se niin hassun hieno. :)
Kuvausasento on paljon parempi kuin ilman kahvaa, ei tarvitse vääntää ja kääntää käsiä jotta saa otettua kuva pystyasennossa.
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
Jep. Näköjään joissakin kahvoissa on pelkkä laukaisu, kun taas joissakin rulla + namiskat. Tuo on yksi valintakriteeri kahvalle.Toimii. Mun mielestä kahvassa pitää olla nuo namiskat, muuten ei tuu mitään..
Taitaa mennä phottixin kahva tilaukseen, ellei musta hevonen pääse yllättämään. Ainakin kuvien perusteella vaikuttaa asialliselta. Toinen vaihtoehto on tuo Jekku86:n mainitsema ripa.
Todellinen syy: Köyhänä ei ollut varaa oikean kokoiseen kameraan.lisäks kaipailisin hieman mielipiteitä miksi kahva on tarpeellinen.
Kameran runko on yksinkertaisesti liian pieni ilman kahvaa, myös vaakakuvauksessa, vaikka käsi ei suuri olekaan. Pari sormea tahtoo aina lipsahtaa pois kameran kädensijasta. Lisäpaino tukevoittaa myös kuvaamista ja tasapainottaa kevyttä kameraa. Kokeile kahvatonta ja kahvallista kameraa käteen, niin tiedät eron.
-
-
Hong Kong Suppliesilta lähti Phottix kahva ilman akkuja tilaukseen. Meni sopivasti alle tullausrajan postikuluineen, niin ei ole tullinkaan kanssa ongelmia (jos nyt ylipäätään lähettävät koko kahvaa..) :D
Nikon oli vaihtoehtona parempi käteen, mutta kahvan kanssa kanuuna vei voiton.Canonin pikkuiset ovat aina tuntuneet ilman kahvaa vähän epämääräisiltä mutta muuttuvat kahvalla erittäin miellyttäviksi.
-
Mun mielestä HKSuppliesilta tulee ihan oikeasti ne tavarat, eli ei hätää. Kysyin sieltä mistä itse tilasin ihan rohkeasti tilatessani josko voisivat lähettää lahjana. Mitään ei vastattu, mutta nätisti oli tullauslapussa merkki kohdassa "Gift".ChiKung kirjoitti:Hong Kong Suppliesilta lähti Phottix kahva ilman akkuja tilaukseen. Meni sopivasti alle tullausrajan postikuluineen, niin ei ole tullinkaan kanssa ongelmia (jos nyt ylipäätään lähettävät koko kahvaa..) :D
Tuossa jokunen päivä kokeilin kameraa ilman kahvaa ja ihmetys oli suuri kun huomasin, ettei kuvaamisesta tullut mitään ilman kahvaa. Käsi oli niin omituisessa asennossa, eli kyllä siitä kahvasta on hyötyä.
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
Tulihan se sieltä. Tilauksen aikataulu tuolla: http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... start=1881
Jäi hyvät fiilikset ensimmäisestä eBay-ostoksesta.
Kahvan kumiosat on muuten erittäin pitävät. Saakohan tuohon 1000D:hen vaihdettua muoviosien tilalle kumiset gripit? Onko niitä jossain myynnissä erikseen?
Jäi hyvät fiilikset ensimmäisestä eBay-ostoksesta.
Kahvan kumiosat on muuten erittäin pitävät. Saakohan tuohon 1000D:hen vaihdettua muoviosien tilalle kumiset gripit? Onko niitä jossain myynnissä erikseen?
You Can't
-
Samaa olen itsekin miettinyt nyt kun kahvassakin on kumigripit... Itse olen koittanut etsiskellä muttei mitään ole löytynyt. Kaipa siihen täytyy jotain grippisprayta ruiskia...ChiKung kirjoitti:Kahvan kumiosat on muuten erittäin pitävät. Saakohan tuohon 1000D:hen vaihdettua muoviosien tilalle kumiset gripit? Onko niitä jossain myynnissä erikseen?
Your everyday tourist
All rights reversed?
Muuta
All rights reversed?
Muuta
-
Paljonko jäi kahvalle hintaa?ChiKung kirjoitti:Hong Kong Suppliesilta lähti Phottix kahva ilman akkuja tilaukseen. Meni sopivasti alle tullausrajan postikuluineen, niin ei ole tullinkaan kanssa ongelmia.
Paljos se tullausraja muuten nykyään on?
Juuri eilen tilailin linssejä, salaman kääntö/tilttipäällä ja vastavalosuojia. Saas nähä tuleeko tulleja vai ei?