Kuvat D80-->koneelle.
-
Kuvat D80-->koneelle.
Viime aikoina on ruvennut temppuilemaan tuo kamera kun olen yrittänyt ottaa kuvia koneelle. About 6 ensimmäistä kuvaa onnistuu ottaa koneelle mutta sen jälkeen tulee ilmoitus joka menee suunnilleen näin "I/O-tominto peruutettiin joko säikeen poistumisen vuoksi tai ohjelman(tms.) pyynnön vuoksi".
USBin kautta piuhalla siis yritän ottaa kun ei kortin lukijaa vielä olekaan...
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
USBin kautta piuhalla siis yritän ottaa kun ei kortin lukijaa vielä olekaan...
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
-
Eipä ole tuttu. Olet kokeillut toista usb liitäntää? Ja mahdollisesti voihan sitä kokeilla vaikka toista johtoa jos on kertynyt niitä, ainakin itselle tulee kyseisiä johtoja ulkoisten asemien mukana. Tietysti onko nyt kyse jonkun ohjelman (Nikon Transfer?) kautta vai ihan windowsin kopio ja liitä menetelmä?
-
Re: Kuvat D80-->koneelle.
Hankin tuollainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=27687t.e.m.e kirjoitti:USBin kautta piuhalla siis yritän ottaa kun ei kortin lukijaa vielä olekaan..
ei tarvitse piuhan kanssa pelleillä. Mulla on noita jo kaksi, toista pidän tietokoneen mukana niin voi kätevästi katsoa kuvat reissussa.
Ongelmaasi tuo ei ehkä auta, jos vika on usb-portissa. Jos vika on kameran päässä (usb-portissa), silloin voi auttaakin.
-
Pääsinkin kokeilemaan toisella koneella missä on kortinlukija ja se ei ees tunnistanu korttia, mut kaverin samanlaisen kortin tunnisti eli taitaa olla uutta kotiin vaan..
Onko noissa korteissa mitään kummempia eroja, kun nyt uutta ~4G kokosta varmaan joutuu ostaa..? Tään kortin ostin ihan randomilla kiireessä reissuun lähtiessä.
Onko noissa korteissa mitään kummempia eroja, kun nyt uutta ~4G kokosta varmaan joutuu ostaa..? Tään kortin ostin ihan randomilla kiireessä reissuun lähtiessä.
-
- Viesti:
-
-
Se on niiden laatua, vai eikö ole? ;-]mrl586 kirjoitti:Laatuun? Sandiskeistäni puolet on tällä hetkellä hajalla. Eräs Sandisk hajosi fyysisesti muutamassa kuukaudessa.koiviant kirjoitti:Kortteja hakiessa suosittelisin satsaamaan laatuun (Sandisk).
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Oliskos Sandiskin sitten tullut alaspäin? Minulla on toistakymentä CF ja SD korttia ja yhdessä on ollut ajoittaisia ongelmia 2 eri kertaa.OskuK kirjoitti:Se on niiden laatua, vai eikö ole? ;-]mrl586 kirjoitti:Laatuun? Sandiskeistäni puolet on tällä hetkellä hajalla. Eräs Sandisk hajosi fyysisesti muutamassa kuukaudessa.koiviant kirjoitti:Kortteja hakiessa suosittelisin satsaamaan laatuun (Sandisk).
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-
-
-
- Viesti:
Joo, eihän se merkki ole tietysti mikään takuu. Susiriskiähän siinä pienentää, jos ostaa laatua.Airwalk kirjoitti:Mulla antaa 4 giganen sandiski joka kerta virhe ilmoituksen kun sen iskee kortinlukijaan, heti uudesta asti. DPP avaa kuitenkin kuvat normaalisti, joten en viitsinyt mennä asiasta marisemaan kauppaan...
Oli se merkki mikä vaan niin vikaa on...
Itse kyllä tuollaisen kortin heittäisin menemään, ennenkuin kuvia oikeasti katoaa.
-
Minulla ei ole minkäänmerkinen kortti kettuillut. Mutta laatua se on sekä huono että hyvä. Joten laatua ostaa väistämättä.bobotti kirjoitti:Oliskos Sandiskin sitten tullut alaspäin? Minulla on toistakymentä CF ja SD korttia ja yhdessä on ollut ajoittaisia ongelmia 2 eri kertaa.OskuK kirjoitti:Se on niiden laatua, vai eikö ole? ;-]mrl586 kirjoitti:Laatuun? Sandiskeistäni puolet on tällä hetkellä hajalla. Eräs Sandisk hajosi fyysisesti muutamassa kuukaudessa.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"