Kyllä mulla tossa on yks Adoben creative Suite paketti johon kuuluu photoshop cs. (ennen kuin joku töräyttää typeryyksiä, niin mainittakoon, että on se..... siis ihan laillinen eikä merirosvo :) :))trombi kirjoitti:Et ole kuullut puhuttavan Photoshopista? Roskat on helppo kloonata peittoon.jukjuv kirjoitti:täytyy varmaan vaan kuvata alle 5 aukkolukemalla :)
Muutenkin kuvankäsittelyohjelmalla saa tehtyä kaikennäköistä pientä tai suurempaa korjailua, säätöä, terävöitystä yms. Saat paljon enemmän irti kuvaamisestasi, jos opettelet vaikka vain hiukan perusasioita.
Ja kyllä mä oon photoshopannu alkuajoista lähtien vaikka täydellisesti en photoshoppia osaakaan (enpä muuten ole kovinkaan monta tavannut joka täydellisesti osaisi photoshopin).
Mulla on vain sellanen "käppi" että haluaisin että itse kamera pystyy tekemään pilkuttomia ja suoria kuvia :) :) mutta ongelma on vain minussa (että tälläsiä "kuuta taivaalta" havittelen), eli ei sen vakavampaa....
Baituvei.... sain muutaman pallukan pois yrittämällä puhdistaa ilmapumpulla low pass suodattimen.
pari pallukkaa jäi, eli ei lähtenyt vaikka kuinka "pumppasin".
En uskaltanut koskettaa low pass suodattimeen millään vaan ainoastaan ilmalla yritin puhdistaa. Myös en uskaltanut käyttää aerosoli pullossa olevaa paineilmaa, koska pelkään että sieltä tulee kuitenkin vähän sitä mönjää (mitä tulee varsinkin silloin kun kääntää pullon ympäri).
Onko jollain hyviä vinkkejä miten puhdistaa low pass suodattimen??
Santapaperia? :) :) :) :).............