EF 17-40 4/L Gurut?
-
- Viesti:
EF 17-40 4/L Gurut?
Kertokaas kun tänään ostin uuden subjektin kakkulan uuteen 300D 'hen., niin opiska tarkentaessa "lonksahtelee", myös sitä hieman "ravistaen" - Ollakko huolissaan vaikosta ei? Kuvat ovat ensiluokkaisia, että ei siihen ainakaan vaikuta.
Voinpa sanoa, että nyt ollaan jo lähempänä sitä tasoa, jota etsin digikuvauksessa.
Pena
p.s. tuntuu kuin 300D' ssä olisi joku osa irti sisällä. Tästä muistelen lukeneeni jo jonkin aikaa sitten mutta mitäs se taas olikaan?
Voinpa sanoa, että nyt ollaan jo lähempänä sitä tasoa, jota etsin digikuvauksessa.
Pena
p.s. tuntuu kuin 300D' ssä olisi joku osa irti sisällä. Tästä muistelen lukeneeni jo jonkin aikaa sitten mutta mitäs se taas olikaan?
-
-
- Viesti:
-
Re: EF 17-40 4/L Gurut?
300D:ssä pitää mekkalaa ainakin mulla sisäänrakennetun salaman ne metalliset tukivarret. Siellä somasti helisee kun kameraa vähän kallistelee.PeSa kirjoitti:p.s. tuntuu kuin 300D' ssä olisi joku osa irti sisällä. Tästä muistelen lukeneeni jo jonkin aikaa sitten mutta mitäs se taas olikaan?
-
Tarkentaessa mun 17-40mm ei kyllä pidä juuri mitään ääntä, mutta itsekin hieman huolestuin siitä, kun ravistettaessa ei mitenkään kovin aggressiivisesti "keskivoimakkuudella" kuului putkesta pientä lonksuntaa.
Dpreviewssa sitten tuosta oli puhetta, muistaakseni muillakin jotain ääniä kuului, en kyennyt enää löytämään topiccia.
--markus
Dpreviewssa sitten tuosta oli puhetta, muistaakseni muillakin jotain ääniä kuului, en kyennyt enää löytämään topiccia.
--markus
-
- Viesti:
-
Kuten sanoin, tuo mun putki ravistettaessa vähän kolisee. Kuten muuten aika moni muukin putki, jos niitä sopivasti ravistaa.PeSa kirjoitti:Jep, ok että voi olla yleistäkin tuo - joku putki enemmän kuin toinen...
Tarkentaessa, kun moottori pysähtyy, oikein tuntuu sellainen tärähdys. Zoomatessa ja manutarkennuksessa pientä rahinaa...
Mutta nuo yllä kuvatut oireet viittaavat huoltokäynnin välttämättömyyteen...
--markus