Kaivopuiston Mallikuvaustapahtuma 6.6.2004
-
- Viesti:
Kaivopuiston Mallikuvaustapahtuma 6.6.2004
Aiemmin tällä foorumilla, uutisosiolla ja Pikseli -lehdessä (nro.4/04)oli maininta Kaivopuiston valokuvaustapahtumasta. Tapahtuma on nyt ohi, ja koosteet otetuista kuvista on löydettävissä osoitteesta:
http://www.esansaari.com/kaivopuisto
Tervetuloa sivuille.
Arhi
http://www.esansaari.com/kaivopuisto
Tervetuloa sivuille.
Arhi
Arhi Esansaari
-
Varmaan mukava tapa viettää aikaa, ilmakin taisi olla suosiollinen.
Jos pitäisi yksi kuvaaja nimetä niin omaan silmääni tai molempiin oikeastaan sattuu tai itse asiassa ei satu, mutta silleen sopivasti kosketti nuo Petterin kuvat. Siinä oli Capaa ("Jos kuvasi eivät ole riittävän hyviä, et ole riittävän lähellä") ja hyviä rajauksia ja luovaa laajakulman käyttöä.
Sepe
Jos pitäisi yksi kuvaaja nimetä niin omaan silmääni tai molempiin oikeastaan sattuu tai itse asiassa ei satu, mutta silleen sopivasti kosketti nuo Petterin kuvat. Siinä oli Capaa ("Jos kuvasi eivät ole riittävän hyviä, et ole riittävän lähellä") ja hyviä rajauksia ja luovaa laajakulman käyttöä.
Sepe
--
-
- Viesti:
Petterin ja Hämäläisen kuvat olivat kyllä ihan hienoja. Petterillä oli kyllä luovia kuvakulmia ja laajista käytettiin erittäin hallitusti.seppot kirjoitti:Jos pitäisi yksi kuvaaja nimetä niin omaan silmääni tai molempiin oikeastaan sattuu tai itse asiassa ei satu, mutta silleen sopivasti kosketti nuo Petterin kuvat.
pitäis varmaan joskus lähteä kokeilemaan tuollaisten nisäkkäiden kuvaamista :)
-
kyllä kelpaa! :Dkeppana kirjoitti:No tänäänhän pääset... Ah, nuo ihanat keskiaikaiset naiset ihanissa ruskeissa erootiikantappaja kaavuissaan ;.Dlaite kirjoitti:pitäis varmaan joskus lähteä kokeilemaan tuollaisten nisäkkäiden kuvaamista :)
otan sit oman avopuolison kanssa mukaan, eli ei saa pelästyä ;)
-
- Viesti: