käykö canon T70:n putki d300:seen?
-
käykö canon T70:n putki d300:seen?
eli mulla on vanha kinojärkkäri canon T70 joka on hyvä peli, ottaa tosi hyvää kuvaa! siinä on pieni putki muistaakseni tele menee 105mm eli käykö tämä suoraan canonin d300 järkkään? mitä eroja niis putkis on?
-
Re: käykö canon T70:n putki d300:seen?
Ei käy, vaaditaan sovite. Erona tuolla FDn objektiivilla nykysiin EF-objektiiveihin on ainakin erilainen kiinnitys, sähköisten kontaktien puute ja automaattitarkennuksen puute. Onkohan kamerassa filminsiirrossa vikaa jos se ottaa aina samaa kuvaa? ;-)kostaja! kirjoitti:eli mulla on vanha kinojärkkäri canon T70 joka on hyvä peli, ottaa tosi hyvää kuvaa! siinä on pieni putki muistaakseni tele menee 105mm eli käykö tämä suoraan canonin d300 järkkään? mitä eroja niis putkis on?
-
-
Re: käykö canon T70:n putki d300:seen?
Hmm. Jos kyseessä on digikamera, niin ota filmi pois ja laita muistikortti tilalle. Se voi auttaa. Tämähän oli 300D-foorumi. ;)))OskuK kirjoitti:Ei käy, vaaditaan sovite. Erona tuolla FDn objektiivilla nykysiin EF-objektiiveihin on ainakin erilainen kiinnitys, sähköisten kontaktien puute ja automaattitarkennuksen puute. Onkohan kamerassa filminsiirrossa vikaa jos se ottaa aina samaa kuvaa? ;-)kostaja! kirjoitti:eli mulla on vanha kinojärkkäri canon T70 joka on hyvä peli, ottaa tosi hyvää kuvaa! siinä on pieni putki muistaakseni tele menee 105mm eli käykö tämä suoraan canonin d300 järkkään? mitä eroja niis putkis on?