Missä saa kuvata

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
kaptah

Viesti Kirjoittaja kaptah »

Viimeksi muokannut kaptah, Tammi 17, 2013 1 : 56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
luola

Viesti Kirjoittaja luola »

kaptah kirjoitti:Ei liity itse aiheeseen paljoakaan, vai olenko käsittänyt nyt kaiken aivan väärin? :D
Et ole käsittänyt väärin. Mutta onhan lainaus hieno , ja ihan enklannin kielellä.

-Jo jos nyt niin tavattomasti ärsyttää se, että lasten kuraleikkejä saa järjestäjän luvan kanssa kuvata vaan pokkarilla, eikä millään pysty ymmärtämään, mikä on ollut tuon kiellon ajatuksena, niin siitä vaan. Mene kuvaamaan sinne järkkärilläsi. Tai mene prosumerillasi, jo koeta oikein saada järkkärit huomaamaan se, niin pääset kinaamaan, että pokkarihan tämä.
- Minusta pointti tuli jo selväksi; rajat ovat sumentuneet, eivätkä kaikki "maallikot" (tilaisuuden järjestäjät ) sitä oikein näytä ymmärtäneen, kun eivät ole älynneet pistää tarkkaa mm, mpix, merkki ja malli -kohtaista tarkempaa rajoitusta. So what?
- Olisit tyytyväinen, että kuitenkin selvä kuvauslupa jollain on annettu.
lm
SamiN

Viesti Kirjoittaja SamiN »

Itse olen ihmetellyt tuota samaa kieltoa. Monella pokkarillahan pääsee paljon lähemmäksi kuin vaikka 300D:n kittilinssillä. Olen myös menossa tuskaan "leikkimään kuraleikkejä" joten asia kiinnostaa.

Asiaa on turha puida täällä joten otan suoraa yhteyttä järjestäjiin.
Where facts are few, experts are many. -- Donald R. Gannon
Vastaa Viestiin