Dimage Xt
-
-
-
- Viesti:
Itse tilasin Xt:n juuri Saksasta, www.topfoto-online.de:stä. Hintaa tuli 419 euroa, joten ei paljon tarvinnut miettiä että ostanko Suomesta... Suomalaiset jälleenmyyjät arvelivat, että 550-650 euroa tulee maksamaan.
Harmillista kyllä, Minolta ei vielä pysty Xt:tä toimittamaan kovin nopeasti vaan oman kamerani saan vasta tämän kuun lopussa tai ensi kuun alussa. :(
Harmillista kyllä, Minolta ei vielä pysty Xt:tä toimittamaan kovin nopeasti vaan oman kamerani saan vasta tämän kuun lopussa tai ensi kuun alussa. :(
-
Mistäs tiedät? Ainakaan mulle eivät ole ilmoittaneet että olisi lähtenyt... Just laitoin tiedustelun et milloin tulee! :o)jnok kirjoitti:Tiedoksi, että toimitukset Saksasta alkaneet (esim. topfoto-online.de).
Toivottavasti ehtii Suomeen ens viikon loppuun mennessä ku kameraa tarvitaan kaverin häissä...
Edit: Sain vastauksen et tänään kameraa saavat.
-
Mistä? Itse saan tuon 70 euroa edullisemmin, joten tyytyväinen olen et Saksasta tilasin. Vaikka meneekin hiukan pidempään, niin tuolla summalla saa jo mukavan muistikortin... :o)Pena kirjoitti:Löytyy jo Suomestakin 510e
Edit: www.helpjet.com myy 498 eurolla...
-
Tiedoksi:
>From: ingoalbert@t-online.de (topfoto-online.de)
>Reply-To:
>To: ...
>Subject: AW: Auslieferungsinformation Minolta Dimage XT
>Date: Mon, 12 May 2003 17:27:32 +0200
>
>Hi there!
>
>- Does the package include User Manual in English?
>
>Yes.
>
>- When shall you deliver if I order one today?
>
>If you order today, your order can be shipped tomorrow.
>
>- Please confirm that the costs would total 444,19 EUR and that there
>are no other additional costs (COD = I pay cash when delivered to the
>post office in Finland)
>
>As far as we know, there are no additional costs.
>
>Regards,
>
>TOP-FOTO Ingo Albert
>From: ingoalbert@t-online.de (topfoto-online.de)
>Reply-To:
>To: ...
>Subject: AW: Auslieferungsinformation Minolta Dimage XT
>Date: Mon, 12 May 2003 17:27:32 +0200
>
>Hi there!
>
>- Does the package include User Manual in English?
>
>Yes.
>
>- When shall you deliver if I order one today?
>
>If you order today, your order can be shipped tomorrow.
>
>- Please confirm that the costs would total 444,19 EUR and that there
>are no other additional costs (COD = I pay cash when delivered to the
>post office in Finland)
>
>As far as we know, there are no additional costs.
>
>Regards,
>
>TOP-FOTO Ingo Albert
-
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
Sillä lailla. Minun pakettiani ei vielä näy edes postin seurannasta. :(bull kirjoitti:Tänään oli sitten tullut kamerani Suomeen... Eli pitäisi olla huomenna klo 16 jälkeen omassa postitoimipaikassa.
Toki saa noutaa pelkällä lähetystunnarilla, kunhan mukana on henkilöllisyystodistus ja maksuvälineitä.Mites muuten, saako postiennakkolähetyksen noutaa pelkällä lähetystunnarilla, vai tarvitaanko siinä se kotiin tuleva lappu? Normaalin paketin saa ainakin pelkällä tunnuksella.
-
Mun paketti oli tullut tänään pari tuntia sit, joten luultavasti sun tuli samassa lähetyksessä muttei ole vaan vielä rekisteröitynyt...msm kirjoitti:Sillä lailla. Minun pakettiani ei vielä näy edes postin seurannasta. :(bull kirjoitti:Tänään oli sitten tullut kamerani Suomeen... Eli pitäisi olla huomenna klo 16 jälkeen omassa postitoimipaikassa.
-
Mistä aioitte ostaa lisämuistia?
Itse olen päätymässä 256M Sandisk, koska tällä 5v takuu.
Toistaiseksi alimmat hinnat 103-104 Eur (http://www.data-systems.fi ja www.Multitronic.fi). Löytyykö jostain halvemmalla?
Onkohan muilla noin pitkä takuu?
PS. Meikäläisen kamera on saapunut myös Suomeen :)
Eiköhän tehdä kimppaostos, tinkivät varmaan jos ostetaan useampi! Jos liikutte kaupoissa niin kyselkääpä hintoja useammasta..
Itse olen päätymässä 256M Sandisk, koska tällä 5v takuu.
Toistaiseksi alimmat hinnat 103-104 Eur (http://www.data-systems.fi ja www.Multitronic.fi). Löytyykö jostain halvemmalla?
Onkohan muilla noin pitkä takuu?
PS. Meikäläisen kamera on saapunut myös Suomeen :)
Eiköhän tehdä kimppaostos, tinkivät varmaan jos ostetaan useampi! Jos liikutte kaupoissa niin kyselkääpä hintoja useammasta..
-
- Viesti:
Toivottavasti -- pitäisi nimittäin perjantaina lähteä lomailemaan ja ottaisin mielelläni kameran mukaan...bull kirjoitti:Mun paketti oli tullut tänään pari tuntia sit, joten luultavasti sun tuli samassa lähetyksessä muttei ole vaan vielä rekisteröitynyt...msm kirjoitti:Sillä lailla. Minun pakettiani ei vielä näy edes postin seurannasta. :(bull kirjoitti:Tänään oli sitten tullut kamerani Suomeen... Eli pitäisi olla huomenna klo 16 jälkeen omassa postitoimipaikassa.
-
- Viesti:
Luonnollisesti pistin kerralla tilaukseen koko paketin, eli pari lisäakkua, autolaturi, vyökotelo ja 256MB muistikortti.jnok kirjoitti:Mistä aioitte ostaa lisämuistia?
Ottamani muistikortti oli joku Markethersteller tms., eli joku bulkkituote.
Kellään tietoa, mistä löytyisi vertailu SD-korttien nopeuksista?