Nikonia kaupoissa? (huom. vain OULULAISILLE)
-
Nikonia kaupoissa? (huom. vain OULULAISILLE)
Elikkä siis haluaisin tietää onko missään Oulun kameraliikkeessä hyllyssä/testattavana nikonin d70:stä? Ja jos sattuu olemaan, niin mitä hintaa siellä on pyydetty taikka onko kukaan ostanut sitä täältä?
Kiitoksia etukäteen :)
-
Kärkkäiseltä saa kameroita kohtuulliseen hintaan. Palvelukin foto-osastolla tuntuu pelaavan ihan mukavasti. D70:n saatavuudesta en tiedä.kaptah kirjoitti:Minun mielipiteeni on että ainut kamerakauppa Oulussa on Oulun Kuva. Muut ovat lähinnä kuvaamoita/kehittämöitä ja hinnat ovat järjettömiä. D70:iä ei ainakaan viimeviikolla hyllyssä näkynyt.
-
"Marketiksi" kärkkäisellä on melko hyvä tuotevalikoima. Näkyy löytyvän käytettyjäkin kameroita / linssejä (ainakin internet-sivujen mukaan), eikä hinnat ainakaan minun mielestä ole yhtä hirveitä kuin Oulun Kuvassa. Siellähän on myös tuo agfanet-digikuvapalvelu johon voi lähettää kuvat netin kautta (myös ICC-profiili näyttäis löytyvän).kaptah kirjoitti:Niin unohdin nämä "marketit", mielessä oli vaan erikoistuneet liikkeet :) Kärkkäisellä oli ainakin lowepron laukkuja halvalla kun viimeksi kävelin ohi.
-
- Viesti:
Re: Nikonia kaupoissa? (huom. vain OULULAISILLE)
Minä anna ääneni kärkkäiselle, kävin kaikki liikkeet läpi kyseleen objektiivien hintaja yms muuta sälää, niin vaihtoehdoiksi jää Oulun Kuva ja Kkärkkäinen, muilla ei valikoimaa ole, ja hinnat on kokeemmat.Drassuk kirjoitti:Elikkä siis haluaisin tietää onko missään Oulun kameraliikkeessä hyllyssä/testattavana nikonin d70:stä? Ja jos sattuu olemaan, niin mitä hintaa siellä on pyydetty taikka onko kukaan ostanut sitä täältä?
No sitten Oulun kuvasssa on palvelu vähän mitä sattuu, kyselin 1000e hintasta settiin, niin hyvä ku jaksettiin hintoja edes ettii, kun taas kärkkäisellä hinnat löyty heti ja oli noin 200e halvempaa...
Canon 50mm f1,8 löyty heti hyllystä 129e hintaan, kun oulun kuvassa ei ollu koko linssiä(hinta olis ollu 149e). Laukkua ja Jalustaa on myös hyvät valikoimat, ja hinta kohillaa.
Olun kuvasta osta enään mitään...
-
- Viesti:
Re: Nikonia kaupoissa? (huom. vain OULULAISILLE)
Nääää... kuhan lupaat vaan :) :) :)ttv kirjoitti: Olun kuvasta osta enään mitään...
Jukka Juvankoski
-
Jep. Pitää keskustella asioista tietävien ihmisten kanssa. Objektiivi valikoima on kyllä jotenkin heikentynyt Oulun Kuvassa kun kaikki kaapit valtaavat digipokkarit. Ainakin luulisi että resursseja olisi pitää hyllyssä muutakin kuin point and shoot kameroita.kaptah kirjoitti:Objektiiveja siellä on hyllyssä todella heikosti ja hinnat ovat samaa tasoa muiden samantasoisten fotoliikkeiden kanssa (hyvä lause). Itse tilaisin kyseiset romppeet Saksa/USA jos halpaa lähdetään hakemaan, ei voi suomalaiset puljut hinnoissa kilpailla.
-
Moi!
Kärkkäisestä sen verran, että Nikonin edustustahan heillä ei ole, eli Nikonin runkoja ja linssejä on vain käytettyinä, jos on. Porisin kerran Kärkkäisen myyjän kanssa ko. aiheesta ja hän sanoi, että Nikon ei anna edustusta "markettimyymälöille" vaan ainoastaan erikoisliikkeille kuten Oulun Kuva. Harmi sinänsä kun myyvät muita merkkejä suhteellisen halvalla.
Oulun Kuvassa olen aina saanut hyvää palvelua vaikka en koskaan mitään isompaa sieltä ole ostanut! :) Harmi vaan ku pitävät niin kovia hintoja. Onneksi on postimyynti ja Saksa...
Onko kukaan muu koskaan ihmetellyt miksi Oulun kokoisessa kaupungissa ei ole kuin yksi "oikea" kameraliike(OulunKuva)?
Kärkkäisestä sen verran, että Nikonin edustustahan heillä ei ole, eli Nikonin runkoja ja linssejä on vain käytettyinä, jos on. Porisin kerran Kärkkäisen myyjän kanssa ko. aiheesta ja hän sanoi, että Nikon ei anna edustusta "markettimyymälöille" vaan ainoastaan erikoisliikkeille kuten Oulun Kuva. Harmi sinänsä kun myyvät muita merkkejä suhteellisen halvalla.
Oulun Kuvassa olen aina saanut hyvää palvelua vaikka en koskaan mitään isompaa sieltä ole ostanut! :) Harmi vaan ku pitävät niin kovia hintoja. Onneksi on postimyynti ja Saksa...
Onko kukaan muu koskaan ihmetellyt miksi Oulun kokoisessa kaupungissa ei ole kuin yksi "oikea" kameraliike(OulunKuva)?
-