Tietojen siirto päivitettäessä win98 ja PSA 1.0
-
Tietojen siirto päivitettäessä win98 ja PSA 1.0
Päivitin käyttiksen Win98> 2000XP:en. Samalla päivitin PhotoShopAlbumin versioon 2.0. Tallensin Win98 hakemistosta Windows>Application Data jne ao. tiedostot. Nyt olen huuli pyöreänä mihin hakemistoon ne XP:ssä sijoitan.
Viimeksi muokannut toimyy, Touko 28, 2004 10 : 51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Ainakin Lontoota puhuvassa XP:ssä vastaava on
C:\Documents and Settings\UserName\Application Data
C:\Documents and Settings\UserName\Application Data
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
Nyt olen edennyt niin pitkälle, että kaikista arkistoimistani kuvista on kaikki muu tieto paitsi pikkukuvat. Niiden tilalla on kysymysmerkki.
2000XP tallentaa kuvien tietoja siihen hakemistoon missä itse ohjelma sijaitsee eli c:>Program Files>Adobe>Photoshop Album 2.0>Shared_Assets>Database>ocbc. Ei Windows hakemistoon kuten win98.
Kuvittelin pikkukuvien tallentuneen win98:ssa samaan hakemistoon kuin kuvia koskevat tiedot eli My Catalog ja Catalogs kansioihin.
2000XP tallentaa kuvien tietoja siihen hakemistoon missä itse ohjelma sijaitsee eli c:>Program Files>Adobe>Photoshop Album 2.0>Shared_Assets>Database>ocbc. Ei Windows hakemistoon kuten win98.
Kuvittelin pikkukuvien tallentuneen win98:ssa samaan hakemistoon kuin kuvia koskevat tiedot eli My Catalog ja Catalogs kansioihin.