400D:n likainen etsin
-
400D:n likainen etsin
Ongelmaa on yksi 'roska' mikä on on peilin yläpuolella olevalla pinnalla.. Onko kenelläkään neuvoa miten tuosta vois päästä eroon?.. Olen kokeillut pumppua, ei vaikutusta ja sekä myös varovasti paineilmaa. Ei vaikutusta, tuo lika ilmaantui normaalin pumppuputsauksen yhteydessä.
Käsittääkseni se pinta peilin yläpuolella on jotenkin uritettua johon koskemalla käytännössä vain lisää moskaa etsinkuvassa.
Varsinaisesti kuvaan tuo ei vaikuta, mutta käy hermolle :)
Oisko ideaa kuinka tuon saisi putsattua?
Käsittääkseni se pinta peilin yläpuolella on jotenkin uritettua johon koskemalla käytännössä vain lisää moskaa etsinkuvassa.
Varsinaisesti kuvaan tuo ei vaikuta, mutta käy hermolle :)
Oisko ideaa kuinka tuon saisi putsattua?
-
- Viesti:
-
TÄMÄ ON MALLIA "Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin minä sanon" Jos haluat olla aivan varma että hommassa ei tule mitään vahinkoa niin vie laite huoltoon. Itse irrotan tähyslasin, ja suoritan sille vesipesun. Jos tuo akkuvesipullo iskee silmään operaation yhteydessä niin huuhteken tähyslasin sellaisella. Sitten ilmapumpulla puhaltelen isoimmat pisarat pois ja laitan kuivumaan kyljelleen seisten. Lopuksi tähyslasi paikalleen.
Huuhtelu olisi varmaankin hyvä tehdä astianpesukoneeseen tarkoitetulla huuhtehuaineella.
Ilmapumppuahan on muutoinkin suositeltavaa käyttää tilassa jossa on mahdollisimman vähän pölyä (esimerkiksi suihkun jälkeen suihkutilassa).
Huuhtelu olisi varmaankin hyvä tehdä astianpesukoneeseen tarkoitetulla huuhtehuaineella.
Ilmapumppuahan on muutoinkin suositeltavaa käyttää tilassa jossa on mahdollisimman vähän pölyä (esimerkiksi suihkun jälkeen suihkutilassa).
Ehkä otin,ehkä en.
-
Taitaa "huuhteluaine" heittää enempi pyykkäripuolelle. Tiskikoneiden "huuhtelu- tai "kirkastusaineissa" ei rankasti pakkattaamattomia juurikaan ole, eivätkä ne muutoinkaan ole sen viisaampia kuin akkuihin ja syyläreihin tarkoitettu "puhdistettu vesi" tai "tislattu vesi" (kalkitonta).keskone kirjoitti:Huuhtelu olisi varmaankin hyvä tehdä astianpesukoneeseen tarkoitetulla huuhtehuaineella.
-