Kiitoksia vastauksista

Casio-digit, Fuji-digit (ei-järjestelmädigejä)
kihveli

Kiitoksia vastauksista

Viesti Kirjoittaja kihveli »

Kiitoksia vastauksista. Kuvanlaatu se on, mitä minä jään miettimään. Toisaalta vaikuttaa olevan minulle kiinnostavia ominaisuuksia kuten hyviltä vaikuttavat sarjakuvaus mahdollisuudet. Kaikkein todennäköisintä onkin ehkä, että tilaan tuon s7000:n heti ensi tilassa ;-)

Mietin seuraavaa vaihtoehtoa: 515+14e postikulut (Saksa) lienee ihan käypä hinta saksalaisittain ja halpa suomalaisittain. Halvemmankin löytäis, mutta maksaminen vaikutti tuossa putiikissa järkevältä ja toimitukset nopeilta ja tämän foorumin perusteella luotettavikltakin. Eli pixmania.comista puhun.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
huopatoo

Viesti Kirjoittaja huopatoo »

Suosittelisin vilkaisemaan myös verkkokauppa.comiin. Sieltä saisi kameran 545e, tosin saksankielisillä manuaaleilla myös. :P
kihveli

Argh

Tässäkin olen näköjään sählännyt+vielä vastatessani lopulta alkuperäiseen threadiin. Ilmeisesti on vaikea painaa oikeaa linkkiä tuolta alhaalta!

Noh. Poistun nolona paikalta ja palaan mahdollisesti jonkin päivän päästä kokeilemaan uudestaan lupaavalta vaikuttavaa palstaa ;-)
baritoni

Miksi

Viesti Kirjoittaja baritoni »

Miksi tilata saksasta jos lähes samaan hintaan saa suomesta. Ihmettelen vaan.
moose

Viesti Kirjoittaja moose »

www.norskit.de:n hinta 7000:lle on 453.97e, olen kysellyt tästä firmasta kokemuksia muttei kenelläkään tunnu olevan.
kihveli

Tahdon kameran mahdollisimman pian ;-) Verkkokauppa toimittaa hitaammin kuin veikkaan eli arvaan tuon saksalaisen tekevän. Toinen vaihtoehtohan on netsson, joka on melkein yhtä halpa, kunhan vain saisin vahvistuksen, että tavaraa on. Myös maksutavalla on osuutta harkintaan, vaikkakaan ei ratkaisevaa. Ja olen valmis ottamaan riskin ja uskon, että en itke myöskään jos riski toteutuu.
huopatoo

Viesti Kirjoittaja huopatoo »

Niin no saksastahan saisi 450 eurolla, jos ottaa vähän riskiä. :)
Toimitukset kyllä ovat varmaan aika hitaita ja varastot tyhjillään.
Vastaa Viestiin