Terve,
Onko kukaan käynyt HCP:n järjestämissä työpajoissa?
Ennen kuin otan yhteyttä keskukseen meinasin vähän kysellä mielipiteitä.
Minkä tasoista porukkaa mahtaa käydä työpajoilla, onko siellä vain pelkkiä amatöörejä vai jo jonkun verran kuvanneita.
Tuolla ei "vaatimuksissa" mainita muuta kuin digikamera ja mieluusit pitäisi olla oma läppäri, kohderyhmä puuttuu ihan kokonaan.
Olettaa voi toki, että ei siellä nyt ainakaan mitään ammattikuvaajia ole, mutta mistäs sen voi tietää (ja onko sillä oikeasti edes mitään merkitystä..)
http://www.hcp.fi/Tyopajat.htm
Helsingin valokuvakeskus
-
-
HCP:n kursseilla käy kaikentasoisia kuvaajia, niin aloittelevia kuin aktiivisia harrastajia ja ammattilaisiakin. Aikaisemmin vastaavia kursseja järjesti Luova, mutta viime keväästä ne on järjestänyt HCP. Samat taustaryhmät ovat toki edelleen mukana. Mitä työpajaa olit ajatellut?
Kurssien tasosta olen jäävi sanomaan mitään, koska olen kyseisen yhdistyksen puheenjohtaja. Hyvää palautetta olemme kursseista saaneet.
Kurssien tasosta olen jäävi sanomaan mitään, koska olen kyseisen yhdistyksen puheenjohtaja. Hyvää palautetta olemme kursseista saaneet.
t. Peter Forsgård
www.peterforsgard.com
valokuvaaja.kotisivukone.com
peter@peterforsgard.com
Twitter: JPeterF
www.peterforsgard.com
peter@peterforsgard.com
-
Tuo Maisemakuvaus työpaja olisi kiinnostanut, mutta tuli huomattua se muutama päivä liian myöhään :)Pforsgar kirjoitti:HCP:n kursseilla käy kaikentasoisia kuvaajia, niin aloittelevia kuin aktiivisia harrastajia ja ammattilaisiakin. Aikaisemmin vastaavia kursseja järjesti Luova, mutta viime keväästä ne on järjestänyt HCP. Samat taustaryhmät ovat toki edelleen mukana. Mitä työpajaa olit ajatellut?
Seuraava joka sopii kalenteriin on tuo katukuvaus ja se nyt jollain tasolla kiinnosta. Lähinnä nyt tarkoitus olisi saada kehitettyä omaa kuvaamista ja saada kritiikkiä kuvista --> kehittyminen.
-
- Viesti:
Olen käynyt 5 Luovan/HCP:n järjestämää kurssia.
Osallistujat ovat tyypillisesti olleet jonkin aikaa harrastaneista hyvin pitkälle edistyneisiin. Minkkisen työpajassa oli sitten jo aika paljon ammattilaisiakin.
Lämpimästi voin noita suositella. Vaikka mukana olisi ammattilaisia, ei kursseilla ole mitään kastijakoa, vaan kaikkia on käsitelty tasavertaisina yksilöinä.
Läppäri ei itse käymillä kursseillani ole ollut välttämätön, koska kuvat yleensä katsotaan tykillä opettajan koneelta.
Yhtään käymääni kurssia en kadu. Suosittelen lämpimästi!
Osallistujat ovat tyypillisesti olleet jonkin aikaa harrastaneista hyvin pitkälle edistyneisiin. Minkkisen työpajassa oli sitten jo aika paljon ammattilaisiakin.
Lämpimästi voin noita suositella. Vaikka mukana olisi ammattilaisia, ei kursseilla ole mitään kastijakoa, vaan kaikkia on käsitelty tasavertaisina yksilöinä.
Läppäri ei itse käymillä kursseillani ole ollut välttämätön, koska kuvat yleensä katsotaan tykillä opettajan koneelta.
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
Kuullostaa lupaavalta!Santtu kirjoitti:Olen käynyt 5 Luovan/HCP:n järjestämää kurssia.
Pitänee ilmoittautua kurssille kunhan nyt ensin selviää, että kalenterissa on tyhjää tilaa.
-
Eiköhän tuo Takalan maisemakuvauskurssi ole ensi kesänäkin. Katukuavuskurssin olen itsekin käynyt muutama vuosi sitten. Leskelä on erinomainen vetäjä ja tietää katukuvauksesta todella paljon. Kattava paketti niin katukuvauksen historiaa kuin kuvaamistakin on luvassa.Redum kirjoitti:Tuo Maisemakuvaus työpaja olisi kiinnostanut, mutta tuli huomattua se muutama päivä liian myöhään :)
Seuraava joka sopii kalenteriin on tuo katukuvaus ja se nyt jollain tasolla kiinnosta. Lähinnä nyt tarkoitus olisi saada kehitettyä omaa kuvaamista ja saada kritiikkiä kuvista --> kehittyminen.
t. Peter Forsgård
www.peterforsgard.com
peter@peterforsgard.com
www.peterforsgard.com
peter@peterforsgard.com