Olen lähdössä Intiaan lähitulevaisuudessa ja aloin miettimään, kannattaako sieltä ostaa lasitavaraa tuomisiksi kotipuoleen.
En onnistunut löytämään netin kautta muita potentiaalisia, kun Nikonin kotisivujen suositteleman kaupan, jonka hinnat olivat lähes Suomen tasoa.
Jos jollakulla on kokemusta kuvaustarvikkeiden ostosta Intiassa, niin olisin kiitollinen vinkeistä.
Ja Delhiin päin olisin siis matkalla.
Kannattaako Intiasta tuoda lasitavaraa?
-
Re: Kannattaako Intiasta tuoda lasitavaraa?
Järkkärivarusteiden tyyppiset ostokset Intiassa pienen yläjoukon tavoitettavissa. Hinnat eivät ole kilpailukykyisiä. Kannattaa mieluummin keskittyä vaikka nähtävyyksien katseluun. Tämä ainakin tilanne reilu vuosi sitten Delhissä.jotuma kirjoitti:Olen lähdössä Intiaan lähitulevaisuudessa ja aloin miettimään, kannattaako sieltä ostaa lasitavaraa tuomisiksi kotipuoleen.
.
-
-
Olin ite Intiassa viime syksynä 8 viikkoa. Siellä näytti olevan lähes kaikessa kaksoishinnoittelu. Esim. jo banaanista pyydettiin moninkertainen hinta eurooppalaiselta kuin mitä paikallisilta. Kyllä siellä kaikkea laatutavaraakin saa, mutta hinnat on sitten vähintään yhtä korkealla kuin täälläkin. Siellä on tosi isot tuloerot ja siitä syystä halvin ruoka on todella halpaa, mutta kalliit tuotteet onkin sitten todella kalliita.
Kyllä sieltä tietty kaikkea rojuakin saa halvalla, mutta tuskin mitään järkevää.
Kyllä sieltä tietty kaikkea rojuakin saa halvalla, mutta tuskin mitään järkevää.