kuvat näytille/myyntiin?
-
- Viesti:
kuvat näytille/myyntiin?
mitenkäs tuo kuvien näytteelle asettaminen onnistuu täällä internetissä? kuviani on jo yhdellä sivulla mutta sivusto on maailmanlaajuinen ja siellä tuskin kenenkään kiinnostus on niin suuri että ostaisi kuviani. siksi haluaisin tietää että minne saan kuviani laitettua? (suomalainen sivusto) kamera on 5mpx sony v1
-
- Viesti:
Onhan noita paikkoja jonne kuviaan voi laittaa, mutta jos olet vakavassa mielessä liikkeellä, suosittelen oman kotisivutilan hankkimista.
Ilmaista jakaa mm. MTV3 (Älä anna tuon liittymä sanan häiritä, itse liittymää ei ole pakko käyttää)
Maksullisia on mm. Int2000 ja Nebula
Itselläni on Int2000, ja olen siihen tyytyväinen. Tämä saitti toimii Nebulalla, enkä ole kuullut Matin Nebulaa pahemmin haukkuvan :-)
Ilmaista jakaa mm. MTV3 (Älä anna tuon liittymä sanan häiritä, itse liittymää ei ole pakko käyttää)
Maksullisia on mm. Int2000 ja Nebula
Itselläni on Int2000, ja olen siihen tyytyväinen. Tämä saitti toimii Nebulalla, enkä ole kuullut Matin Nebulaa pahemmin haukkuvan :-)
Caveat lector!
Kaikille avointa keskustelua Stadista
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Omakohtaista kokemusta on Int2000-palvelusta, johon olen siis ihan tyytyväinen. Toki sielläkin on katkoksia ollut, mutta ei mitään pahempaa.
Nebulasta en osaa sanoa muuta kuin, että Matti on sitä kehunut. Nuo nyt olivat vain kaksi (tai kolme, jos MTV3:n ottaa mukaan) palveluntarjoajaa, jotka mainitsin.
Muitakin löytyy, ja ehdottpmasti kannattaa tutkiskella markkinoita, ennen kuin valitsee omansa!
Nebulasta en osaa sanoa muuta kuin, että Matti on sitä kehunut. Nuo nyt olivat vain kaksi (tai kolme, jos MTV3:n ottaa mukaan) palveluntarjoajaa, jotka mainitsin.
Muitakin löytyy, ja ehdottpmasti kannattaa tutkiskella markkinoita, ennen kuin valitsee omansa!
Caveat lector!
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Hinnassa Int2000n ja Nebulan väliin tulee mm. Scene Group.
Käytän itse tätä, toimii luotettavasti, MySQL keskitason paketissa mukana yms.
En osaa sanoa, saako Int2000:n verrattuna suurta etua.
Kuitenkin on hyvä tutkia asiat loppuun asti.
Käytän itse tätä, toimii luotettavasti, MySQL keskitason paketissa mukana yms.
En osaa sanoa, saako Int2000:n verrattuna suurta etua.
Kuitenkin on hyvä tutkia asiat loppuun asti.
Juha Makkonen
http://www.digislr.net
http://www.digislr.net
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Jos pelkkä kuvien esittely riittää, niin vaikkapa Aukea.net
Jos laajemmin haluat esitellä tai jopa myydä, niin silloin tarvitset oman kovalevytilan nettiin. Ilmaisista käy esim. aiemmin mainitsemani MTV3
Jos olet pelkästään myyntiaikeissa, niin silloin paras lienee jokin kuvatoimisto.
Jos laajemmin haluat esitellä tai jopa myydä, niin silloin tarvitset oman kovalevytilan nettiin. Ilmaisista käy esim. aiemmin mainitsemani MTV3
Jos olet pelkästään myyntiaikeissa, niin silloin paras lienee jokin kuvatoimisto.
Caveat lector!
-
Mulla on myös tuolta Int2000.netistä, ties monettako vuotta. Kaveri suositteli ja olen suositellut edelleen.
Ei minusta 36 e vuodessa ole paljoa (sehän taitaa olla se perusjuttu ja halvin), koska toimivuudesta haluan maksaa, en ikinä jaksa perehtyä sivuihin, jotka kestävät latautua kauan tai eivät yleensä näy ollenkaan!!
Ei minusta 36 e vuodessa ole paljoa (sehän taitaa olla se perusjuttu ja halvin), koska toimivuudesta haluan maksaa, en ikinä jaksa perehtyä sivuihin, jotka kestävät latautua kauan tai eivät yleensä näy ollenkaan!!