onko kokemusta OLYMPUS mju 790SW tai 850SW
-
onko kokemusta OLYMPUS mju 790SW tai 850SW
olen pohtinut jompaa kumpaa kameraa järkkärin rinnalle sen vedenkestävyytensä takia. onko kokemuksia ja mitä eroja noilla kahdella oikeastaan on muuta kuin 850:ssä on optinen zoomi 3,6x ja pixeeleitä on ilmeisesti vähän enemmän.
myynnissä:Pentax K100d super-kit(kysy yv) ja käytössä Canon EOS 1000D ja vesileikeissä mukana Olympus µ 790SW
-
mju 790
voinkin vastata näin itse itselleni ja jos jotain muuta kyseinen kamera kiinnostaa..vihreä 790SW tuli ostettua ja sitä on räplätty nyt muutamia tunteja..tuntuu järkkärin jälkeen aika pikkuiselta ja tukevalta.ei siis turhia kitinöitä.kuvien tallennus kestää suht pitkään ja hyviä puolia on suomenkieliset valikot ja monipuoliset toiminnot..esim herätyskello löytyy:)..kasvojentunnistus toimii vallan upeasti ja iso näyttö on todella kirkas.veden kanssa en ole vielä pelannut mutta eiköhän senkin aika tule..mainio vekotin!
myynnissä:Pentax K100d super-kit(kysy yv) ja käytössä Canon EOS 1000D ja vesileikeissä mukana Olympus µ 790SW
-
Ostin ite ton 790SW Mjun justiin. Tarvittin harrastuskäyttöön kameraa, joka kestäis hiukan kolhuja ja kosteutta, ja tää malli tuntui sopivalta. Yritin hiukan saalistaa tietoa netistä kamerasta, ja jotkut arvostelut saivat meikäläisen vakuuttuneeks tästä mallista. Nyt kun oon vähän testaillut kameraa, en ainakaan toistaiseks ole kovin tyytyväinen kuvien tasoon. Kuvat näyttävät sakeilta ja nuhruisilta. Tässä kohtaa korostaisin, et en ole kovin hyvin perillä kuvaamisen saloista ja kikoista. Mut esim eukon Ixuksella kuvat ovat selvästi parempaa luokkaa. Ja hyviä kuvia oon saanut kyl vanhalla canonin a70:llä, sekä panasonicin lumixilla. Oon kokeillut mjun erilaisia ISO arvoja, ja valo asetuksia jne. Vaan puhdasta kuvaa en ole oikeastaan onnistunut ottamaan mistään, en ulkoa, enkä sisältä. Oonko ostanut sian säkissä, onko kamerani jotenkin epäkunnossa, vai oonko vaan turhan kokematon.. :) Jos jollain on kokemuksia tästä kamerasta, ja tulokset tuntuvat olevan toista luokkaa, ku meikäläisen otoksissa, olisin kiitollinen kaikenlaisista neuvoista ja avusta.