Canon G3 takuu?

Canon-digikamerat (ei-järjestelmädigejä)
Peke2

Canon G3 takuu?

Viesti Kirjoittaja Peke2 »

Eli mun pitäs viedä kamera huoltoon hot pixeleiden takia niin mihin kamera pitää toimittaa? Kameran myyntiliikkeeseen? Entä sanonko mä vain, että siinä ilmenee kuumia pikseleitä (ainakin 3 aluetta) vai löytääkö ne varmasti itse kaikki? Ei viittis laittaa sen takia, että "poistaavat" yhden hot pixelin mutta 2 jää poistamatta...
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Pena

Viesti Kirjoittaja Pena »

raamise

Viesti Kirjoittaja raamise »

ihan mielenkiinnosta: paljoko Canon veloittaa, jos viallisia pixelsejä täpätään pois käytöstä? ja onko se pitkä operaatio? mulla on (s45ssa) 3 valkoista pistettä, en ehkä viitsi korjata, mutta jos nyt alkaa haitata niin missä hintaluokassa on Canonin lasku? kamerassa ei ole takuu voimassa Euroopassa, joten maksettavaksi menisi.
jyri81

Re: Canon G3 takuu?

Viesti Kirjoittaja jyri81 »

Peke2 kirjoitti:Eli mun pitäs viedä kamera huoltoon hot pixeleiden takia niin mihin kamera pitää toimittaa? Kameran myyntiliikkeeseen? Entä sanonko mä vain, että siinä ilmenee kuumia pikseleitä (ainakin 3 aluetta) vai löytääkö ne varmasti itse kaikki? Ei viittis laittaa sen takia, että "poistaavat" yhden hot pixelin mutta 2 jää poistamatta...
Kannattaa hoitaa kaikki takuuasiat myyntiliikkeen kautta.
Peke2

Re: Canon G3 takuu?

No kai joku on vienyt kameran takuuseen hot pixeleiden takia, miten kerroitte mikä on vikana? Sanoitte vaan, että siinä on hot pixeleitä notta korjatkaa ne?
Peke2

Sellasta vielä, että pitääkö mun laittaa kaikki kameran mukana tulleet härpäkkeet kameran mukana vai riittääkö pelkkä kamera?
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Eikös sieltä Jastekniikasta (Hki, Turku) kannata suoraan kysyä?
http://www.jastekniikka.fi/yhteystiedot.htm

Eiköhän sen kameran voi viedä suoraankin huoltoon, jos osoite on tiedossa. Toimimattomien pikselien mappaus ei kauan pitäisi viedä, jos ei ole ruuhkaa, niin kuvittelisin, että sen ehtisi tehdä vaikka odottaessa.

Mitä olen digikameraa huoltoon vienyt, niin yleensä on riisuttu kaikki irralliset osat ja annettu itselle säilöön. Esim. hihna, akut jne. Syynä kuvittelisin olevan se, että tällaiset osat voivat helposti kadota huollon aikana.
Vastaa Viestiin