Epson R300 tulostaminen cd-levyille?
-
Epson R300 tulostaminen cd-levyille?
Onko kellään kokemusta r300:lla tulostamisesta cd:lle tai tarralle, mikä liimataan cd-levyyn? Minkälainen ohjelma tarvitaan ja mistä noita tarroja saisi?
-
Re: Epson R300 tulostaminen cd-levyille?
Minä olen käyttänyt Photoshoppia. Minulla on valmis mallitiedosto, josta lähden rakentamaan levynpintaa. Tulostusasetuksissa pitää vain olla tarkana, että muistaa valita DVD/CD tulostuksen ja oikean asemoinnin.Jimppa kirjoitti:Onko kellään kokemusta r300:lla tulostamisesta cd:lle tai tarralle, mikä liimataan cd-levyyn? Minkälainen ohjelma tarvitaan ja mistä noita tarroja saisi?
Jukka Vainikainen
Viimeksi muokannut HelloMan, Touko 07, 2004 16 : 56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Laitoin tuon mallin ja ohjeet palvelimelle jos tarvitset.
http://www.maitolaituri.tv/pub/Epson_30 ... _malli.zip
(koko 592 Kt)
Sen verta tarkenna, että R300 tulostaa suoraan levyn pintaa eikä mitän tarroja käytetä. Levyt ovat erikoisesti tulostukseen tehtyjä, eli niissä on erikoispinta johon muste imeytyy.
http://www.maitolaituri.tv/pub/Epson_30 ... _malli.zip
(koko 592 Kt)
Sen verta tarkenna, että R300 tulostaa suoraan levyn pintaa eikä mitän tarroja käytetä. Levyt ovat erikoisesti tulostukseen tehtyjä, eli niissä on erikoispinta johon muste imeytyy.
Viimeksi muokannut HelloMan, Marras 20, 2005 14 : 56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jukka Vainikainen
-
Tarran tulostaminen onnistuu kaikilla tulostimilla, ei siihen tarvita mitään erikoista.Jimppa kirjoitti:Eikö r300:lla voi tulostaa cd-levyyn liimattavalle tarralle? Onnistuuko niin, että liimaa tarran levyyn ja sitten tulostaa?
Mutta minä ainakin pysyn erossa noista tarroista. Niiden kanssa on tullut ongelmia kun ei tarra olekkaan sattunut ihan keskelle ja tasapaino on mennyt pieleen.
Myös liimapinta saattaa heiketä lämpimässä, kuten esimerkiksi DVD soittimen sisällä usein on.
Jukka Vainikainen