Hyvä kuvanpainanta firma

Kaikenlaiset DIY-projektit, rakentelut jne. ***Uusi*** 12.1.2008
Orthanc

Hyvä kuvanpainanta firma

Viesti Kirjoittaja Orthanc »

Nyt tarvittas tietoa että missäköhän sijaitsee laadukas kuvanpainanta firma pk-seudulla. Ideana olisi tehdä taulu n. A2 kokoon Alppi-reissulta otetusta kuvasta.

Jos jätettäisiin sitten pois nämä: "tälläinen aihe on jo, käytä hakua"-kommentit, niin olisi kiva.
Hyvä, parempi, Canon
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Toope

Viesti Kirjoittaja Toope »

ihanko tuloste valokuvapaperille vai kankaalle painettu taulu mielessä?
kapama-7

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

Mitenhän tuo kysymyksesi liittyy DIY-teemaan?

Selvitä myös itsellesi, mitä haluat. Haluatko mustevedoksen, vai perinteiselle valokuvapaperille tehdyn. Vai haluatko todella painattaa. Kyllähän yhden kappaleenkin voi painaa, mutta ei varmaankaan taloudellisin ratkaisu.

Kapa
Miikkaha

Viesti Kirjoittaja Miikkaha »

fotonetti.fi
http://www.fotonetti.fi/sovkoot-hinnasto.php

Tuolta bongaat hyvälle (PRO) valokuvapaperille. Hintaa tulee muutama kymppi.
Hyvä jälkeä jos sun näyttö on kalibroitu ja valitset tuolta ICC-profiileista Pro-papereita varten tarkoitetun profiilin.
Säädät kuvan sen mukaan.
Tauluun tarvittaessa kehykset jostain muualta.
Tai joku tausta.

Yhden kappaleen painaminen toki onnistuu, mutta maksaa tosiaan aikas paljon.

ps. Pakko sanoa, että pienen tutkiskelun ja foorumin selailun jälkeen uskon, että tämäkin asia olisi ratkennut.
Näin toki pääsee näkemättä liikaa vaivaa, eikä tarvitse kikkailla haun kanssa. Liian ympäripyöreät hakusanat antaa ympäripyöreät vastaukset.
Mutta olihan tää jo tiedossa sulla.

EDIT: Vai ajattelitko painaa useamman taulun kuvasta?
Ja yritys pitää olla vielä pk-seudulla? Menetkö vahtimaan työtä vai mitenkä?
Eipä noi postikulut paljoa ole bensan tai matkalipun hintaan verrattuna tuolta fotonetistä.

EDIT2: Ihmetyttää muakin miksi tämä on DIY-osiossa?
Ajattelitko siksi etsiä painatuspaikan pk-seudulta, että pääset itse painamaan?
Orthanc

Viesti Kirjoittaja Orthanc »

Sen takia tämä täällä DIY-osiossa, että ajattelin tälläisen isomman sarjan painattamisen olevan hieman oma alansa... Vähän kuin itse tekisi tai sinne päin.

Ja sen takia pk-sektorilta, että omat kokemukseni nykyajan "laadukkaista" internetpalveluista ovat hieman negatiiviset. Kyllä on mukavempaa itse asioida naamatusten palveluntarjoajan kanssa, kuin vain netissä rukseja painella. Ja sitten lähettää turhia reklamaatioviestejä kun ei tuote miellytä.

Mutta itse asiasta: ideana oli paperille printattu kuva suuressa koossa . Monet firmat kun eivät kovin suuria kuvia halua painattaa, niin ajattelin täältä kysellä hyvää vaihtoehtoa :). Kangaskin toki on toimiva ja jokseenkin "eloisampi" vaihtoehto, mutta mitä tässä etsiskellyt hintoja niin hieman hintavempia ovat nuo kangaspainatukset.
Hyvä, parempi, Canon
artur
Viesti:

Re: Hyvä kuvanpainanta firma

Viesti Kirjoittaja artur »

Orthanc kirjoitti:Nyt tarvittas tietoa että missäköhän sijaitsee laadukas kuvanpainanta firma pk-seudulla. Ideana olisi tehdä taulu n. A2 kokoon Alppi-reissulta otetusta kuvasta.
Itse olen käyttänyt aDigin painoa tuon kokoisissa kuvissa ja olen ollut erittäin tyytyväinen laatuun sekä palveluun. Kuvat saa jo seuraavana päivänä ellei samana jos kuvat lähettää sähköpostilla aamulla:

http://www.adigi.fi
Vastaa Viestiin